Ik ben in het buitenland voor een conferentie en ik moet morgen voor 250 mensen een talk geven. Ben doodsbang haha, heb zoiets nog nooit gedaan.
Woehoeee! Gefeliciteerd !
Je kan het!
Haha thanks! Jij ook veel succes morgen!
De laatste presentatie die ik hiervoor gaf was denk ik tijdens mijn studie, vijf jaar geleden⦠voor max 20 mensen.
Iemand heeft MacDonalds in de tram. Zo respectloos. Nu wil ik natuurlijk ook Mac.
Ik was zo gierig voor een bepaalde braadpan (blauw en nog maar 46 eu ipv 100 nog wat) dat ik er perongeluk 2 heb besteldā¦
Gewoon lekker thuisblijven en aansterken.
Ik ben bijna jarig en ondanks dat echt bijna niemand kan komen (voelde me eerst best wel teleurgesteld) begin ik steeds meer zin te krijgen om het te vieren. Ga het gewoon gezellig met mijn vriend en een van mijn beste vriendinnetjes vieren.
Gewoon weer een jaar wat voorbij is gegaan en ondanks dat er genoeg flaws zijn waar ik aan moet werken was dit toch wel een goed jaar.
Ja ik denk dat ik morgen inderdaad nog thuis blijf en dit weekend rustig aan doe. Kan niet eens lang praten want dan begin ik al te blaffen als een zeehond, leuk voor de klanten aan de telefoon
Ik ben een keer ziek naar huis gegaan omdat ik constant moest muten omdat ik net zoals jij aan het blaffen was. Die klant bleef ook maar doorgaan met zaniken dus kon wel janken.
Goede reden om lekker op de bank te hangen en series te kijken of lekker te lezen.
Oh god ik sta al op facebook en de comments zijn echt niet mals
Wtf? Wat zeggen ze?
Ah ik vind je echt heel tof en grappig overkomen! Ben benieuwd zo!
Ik zie dat je op mensen reageert op FB, wat goed!
Hahah dat ik gestoord ben, een raar wijf, psycho⦠omdat ik zeg dat ik graag over seriemoordenaars lees op internet.
Ja doe ik gewoon hoor. Als ze me dom kind noemen mogen ze verklaren waarom.
@Luzarl Had je verwacht dat mensen massaal fan van je zouden zijn? Niet dat het goed te praten is dat mensen onbeschoft zijn, maar op zich valt dit toch gewoon in de lijn der verwachtingen als je op tv aan iemand die je niet kent vraagt wat hun favoriete seriemoordenaar is. Ik zou je social media gewoon afsluiten voor de avond en genieten van je paar minuten fame
Ja ik ben dus al sinds maandag ziek thuis. Al heel wat Disney+ gekeken en zie door de bomen het bos niet meer welke film of serie ik nu moet gaan kijken
ik wil gewoon weer dat het zomer is en ik lekker in frankrijk zit met mān belgische matties.
Ik zou er geen aandacht aanbesteden. Vreet alleen maar energie joh
Ik heb een best chille baan, werk vanuit huis en kan mijn eigen tijden indelen. Vandaag moest ik echt een volle dag op pad, van om 07.30 weg en 18.00 thuis. Hartstikke normale tijden voor mensen, maar ik ben het gewoon niet meer gewend. 's ochtends was ik aan het kokhalzen in de auto van de moeheid en moest net gewoon een half uur bijkomen op de parkeerplaats voordat mijn hersenen weer normaal functioneerde.
Morgen lekker uurtje uitslapen.