Wat je even kwijt wil #28

Haha ja fietsers zien er wel heel stylish uit hier. Maar ik fiets liever in een drukke Nederlandse stad dan hier! Mensen volgen blindelings de regel (dus zelfs op een volledig verlaten weg wachten mensen hier nog een paar minuten voor een stoplicht), ik vind het vooral vervelend als je links af wilt slaan en dan dus dubbel zo lang er over doet.

Heb je trouwens een studie gevonden?

1 like

Ik pm je even!

1 like

Is het al weekend?

Nee

8 likes

41

Ik kwam er net achter dat Minoes op Netflix staat als Undercover Kitty :confused:

23 likes

Biiiijna, nog een dagje!

1 like

Huh? Waar kijk jij Netflix?

Echinacea, ik was blij dat ik na twee weken van die verkoudheid af was. Kwam er weer een! Echinacea pillen gekocht en hoppa zo over en nu al een paar weken zo fris! En vrij

1 like

Gewoon in Nederland, maar ik zie nu dat de hele interface in het Engels staat ingesteld.

1 like

Bijnaaaaa voor mij nog 1 uur en 4 minuten!
Sorry flauw.

1 like

Ik ben in het buitenland voor een conferentie en ik moet morgen voor 250 mensen een talk geven. Ben doodsbang haha, heb zoiets nog nooit gedaan.

11 likes

Woehoeee! Gefeliciteerd :smile:!

Je kan het!

1 like

Haha thanks! Jij ook veel succes morgen!

De laatste presentatie die ik hiervoor gaf was denk ik tijdens mijn studie, vijf jaar geleden… voor max 20 mensen. :see_no_evil:

1 like

Iemand heeft MacDonalds in de tram. Zo respectloos. Nu wil ik natuurlijk ook Mac.

8 likes

Ik was zo gierig voor een bepaalde braadpan (blauw en nog maar 46 eu ipv 100 nog wat) dat ik er perongeluk 2 heb besteld…

3 likes

Gewoon lekker thuisblijven en aansterken.

Ik ben bijna jarig en ondanks dat echt bijna niemand kan komen (voelde me eerst best wel teleurgesteld) begin ik steeds meer zin te krijgen om het te vieren. Ga het gewoon gezellig met mijn vriend en een van mijn beste vriendinnetjes vieren.
Gewoon weer een jaar wat voorbij is gegaan en ondanks dat er genoeg flaws zijn waar ik aan moet werken was dit toch wel een goed jaar.

9 likes

Ja ik denk dat ik morgen inderdaad nog thuis blijf en dit weekend rustig aan doe. Kan niet eens lang praten want dan begin ik al te blaffen als een zeehond, leuk voor de klanten aan de telefoon :sweat_smile:

1 like

Ik ben een keer ziek naar huis gegaan omdat ik constant moest muten omdat ik net zoals jij aan het blaffen was. Die klant bleef ook maar doorgaan met zaniken dus kon wel janken.:joy:
Goede reden om lekker op de bank te hangen en series te kijken of lekker te lezen.

Oh god ik sta al op facebook en de comments zijn echt niet mals :joy: