Wat je even kwijt wil #28

Mijn vriend vertelde me trots dat hij had geleerd wat een VSCO girl was. Toen zei hij ‘Save the turtles sksksksk!’ terwijl hij me heel triomfantelijk aankeek.

35 likes

Mijn conditie is zooo erg slecht. Ik kreeg net verzuring in mn armen omdat ik een kleine 10 minuten de telefoon aan mn oor hield. Dit gaat echt veel te ver.

15 likes

omg laf dit

1 like

Betekent gewoon dat je juist trots mag zijn, en dat de trots passend is bij zo’n prestatie.

3 likes

Nee hoor, het is correct. Gepast heeft meerdere betekenissen, maar kan ook passend betekenen.

ge·past (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: gepaster, overtreffende trap: meest gepast)
1
betamelijk
2
in de juiste hoeveelheid: met gepast geld betalen

2 likes

Het is wel echt te merken dat ik tentamens heb: Heb inmiddels een kardemom cake gebakken, pruimen compote gemaakt, truffel-zoete aardappel puree gemaakt en ga zo nog chili sin carne maken - en wie weet nog studeren…:expressionless:

16 likes

Ik ben gewoon nog steeds ziek! Moet morgen bellen of ik weer kom werken maar ik heb gewoon helemaal geen energie. Werk op een callcenter dus de hele dag bellen is dénk ik nog te uitputtend.

Ik ben weeeeer verkouden. 3e keer in 3 weken :sob:

Ik zag net twee Amerikaanse mormonen. Helemaal in dat stereotype pakje. Hoe ik weet dat ze Amerikaans waren? Ze droegen helmen tijdens het fietsen.

12 likes

pussy’s

1 like

Ben je dan niet eerder nog steeds verkouden?

2 likes

Ik weet niet meer wie het was, maar ik ben degene die ooit postte dat ze regelmatig stiekem haar middelvinger opstak naar dingen/mensen die ze kut vindt echt dankbaar. Het heeft mijn leven echt aanzienlijk verlicht sinds ik alles en iedereen die kut tegen me doet een sneaky middelvinger geef. Als ik echt boos ben op de hele wereld ga ik ook weleens voor het raam staan op de 10e verdieping waar ik woon, en dan terwijl ik uitkijk op de hele stad (maar mijn gevoel de hele wereld) allemaal middelvingers naar buiten opsteken. Echt lekker is dat. Dus bedankt, degene die dit lumineuze idee had.

87 likes

Hahaha ja die deed dat tegen de deur van dr huisgenoot toch.

6 likes

er is nu een evenement en gratis borrel op m’n faculteit maar geen van m’n vrienden kan joinen en ik ga ook niet alleen borrelcrashen

Ik woon in Denemarken en hier draagt ongeveer 80% vd fietsers een helm. Je hebt ook een pererdure airbag ketting/helm (https://shop.hovding.com/).
Sowieso vind ik fietsen hier een hele andere ervaring, iedereen heeft hier een mooie/dure fiets, veel dragen een (hippe) helm, mensen houden zich volledig aan de regels en gaan helemaal uit hun dak als iemand dat niet doet (ik zou alleen om die laatste reden mogelijk een helm gaan dragen).

3 likes

You’re welcome :kissing_heart:

1 like

nou ik vind ze daar wel erg karig met stoppen voor zebrapaden… maar dat is niet anders dan hier hahaha

Ik ga zo mijn haar ietwat verfen met paarse verf.
Mijn vriend riep dat ie niet van onnatuurlijke haarkleuren houdt
Helaas makker, paars it is

10 likes

Vind je? In mijn ervaring zijn zebra paden heilig hier. Ik fietste laatst door rood over een zebrapad omdat links een doorgaande weg was (parallel van mij dus) en rechts een gebouw met speciale oprit voor fietser (waar dus niemand was) en ik werd echt helemaal uitgescholden joh haha.

Ik weet niet of de beschrijving duidelijk is maar er was niemand en al was er iemand dan zou de persoon ook zeer onwaarschijnlijk over het zebrapad lopen.

1 like

Hahaha moet zeggen dat het zebrapad waar ik vaak gebruik van maakte ook erg ongunstig lag waardoor je ook amper doorhad dat je moest stoppen. Maar verder is fietsen daar echt ideaal ja. Wil ook zo’n fancy fashion helm.

1 like