@Peachpuff @Enim
Zo’n vermoeden had ik al, maar toch fijn dat het even bevestigd is. Gaan nu met eigen vervoer en parkeer daar de auto
Ik heb zo’n miniflesje wijn gekocht en heb er nu al spijt van. Wat dacht ik toen ik in de appie voor het wijnschap stond
2, gewoon TWEE mensen dachten net bij Met het mes op tafel dat LINCOLN PRESIDENT WAS TIJDENS DE EERSTE WERELDOORLOG. Schaam jezelf, echt waar.
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie de president van de VS was tijdens de eerste of tweede wereldoorlog.
Haha ik ook niet maar bij Lincoln heb ik wel de associatie dat hij suuuuuperlang geeleden president was, dus dan kan dat nooit tijdens WWI zijn geweest.
Ik kom voor mijn werk regelmatig op basisscholen en op heel veel scholen wordt in groep (6) 7 en 8 een typecursus aangeboden.
Ik heb net gegoogeld wie het was tijdens WWI en schijnbaar is het Woodrow Wilson en die naam zegt me echt precies
niks.
Ik denk trouwens het enige wat ik weet van oudere presidenten van de VS, is dat er een gerucht ging over George Washington dat hij houten tanden had.
Dit weet ik door Fairly Odd Parents.
Ik vind het echt irritant dat ze bij de keuringsdienst van waarde zoveel producten kopen. Nu met kip zo’n hele tafel vol kip. Voor de montage dan, laat het weg zou ik zeggen. Ze doen het altijd, dan nemen ze het ook in hun tas mee naar een fabriek etc. Ja niemand gaat dat meer opeten toch dus super zonde?
Ja, WWII wist ik wel. WWI had ik echt geen flauw benul en het is dat z’n voornaam niet gebruikelijk is, maar anders was ik dat nu ook alweer vergeten.
Ik heb niet de verwachting dat men weet dat het Wilson was, maar Lincoln?! Afschaffer van de slavernij wat echt decennia eerder was. Soort van historisch perspectief toch minstens…
Op de man af vragen waarom hij zo kortaf reageert?
Woodrow wilson van de league of Nations, de voorloper van de VN!
En Roosevelt tijdens WW2
Ohja nu gaat er een belletje rinkelen
Gerucht gaat dat Adele morgen nieuwe muziek uitbrengt, ik ben zo benieuwd!
Omg werd tijd! Als dat zo is ben ik intens gelukkig.
Ik wil graag weten of akwasi nog single is en ook wil ik graag zijn 06.
Fuck my life.
Hmm nee doe ik liever niet, het is destijds niet heel fijn geëindigd en ik kan me voorstellen dat hij geen geweldige herinneringen aan me heeft. Althans dat denk ik… ik durf dat niet echt te vragen
Nou ik ben vandaag gaan werken want ik dacht dat het wel weer ging, maar ik heb echt super veel verstandskiespijn en voelde net weer een koortsgolf over me heen komen (hallo one issue forummer) + die mensen voor wie ik werk (evenement) zijn echt super onaardig. Ik moet nog tot 2 uur ‘s nachts pray4zwaardvis