Ik heb soms het gevoel dat ik het hier telkens over hetzelfde heb, maar aangezien hier duizenden berichten worden gepost dagelijks zal het vast niet opvallen als ik weer over dezelfde situatie begin
dus here goes
Ik ben weer met iemand uit mijn verleden in contact gekomen en merk dat ik daar door van slag ben (ik heb met hem gedate). We hebben wat heen en weer geappt maar hij is telkens vrij kortaf en reageert gerust pas na een week op een appje. Nu kan ik makkelijk denken: ja vriend graag of niet, maar toch raakt het me. Ik voel me de laatste tijd helemaal niet goed en heb echt het gevoel dat dit wel een beetje de aanleiding is, er komen veel gebeurtenissen uit het verleden terug. Nu zou ik natuurlijk kunnen denken: ik moet dit contact afkappen maar ik blijf het juist opzoeken, geen idee waarom. Nu heb ik net weer eventjes met hem gesproken en hoewel hij deze keer begon, kapte hij het gesprek op een vrij botte manier af. Ergens heb ik zoiets van: dit verdien ik gewoon niet. Maar ik kan het allemaal niet zo goed loslaten en voel me echt heel naar nu
ok dit is echt zo’n mega wazig verhaal geworden