Wat je even kwijt wil #28

Videoland heeft godverdomme weer een storing. Word er zoooo moe van

Maar waarom heb je dan weer contact met hem?

Is het oké gegaan?

Vervelend!!! Kut kiezen :rage::hocho:

Ja je vergeet vaak hoe pijn t kan doen… paar nachten terug had ik gewoon koorts van de pijn.

Het bleek toch voordeliger te zijn om met de auto te gaan. En minder reistijd

Zal ik morgen een voetmassage boeken?

Ja was oke. Een super lieve vrouw hielp me, en ze gaat nu het hele dossier opbouwen en indienen bij de ovj! Heel fijn dat ze dat voor me doet :heart:

4 likes

Jaa, treat yourself!

Samantha Steenwijk is pas 33. Ik had echt 10
Jaar ouder verwacht.

9 likes

Ok vandaag was een vreselijke dag betreft mijn studieprogressie. Maaar ik heb wel treintickets gekocht naar Stockholm om een vriendin op te zoeken op haar bday!!

17 likes

Ik ben zeer content met m’n nieuwe simpele witte oversized t-shirt. Woon er het liefste de hele dag in.

7 likes

Misschien helpt het om al je to do’s op papier te zetten? Dan blijven ze misschien wat minder in je hoofd ronddwalen, omdat je het hebt opgeschreven. En dan gewoon stap per stap wat dingen proberen af te vinken. Komt goed!

1 like

Ahh leuk! Stockholm is echt top :heart_eyes: veel plezier alvast!!

1 like

Ohhh ik ben zó hard aan het nagenieten van onze bruiloft, hebben gister de foto’s gekregen en ik kan ze blijven bekijken :heart_eyes::heart_eyes:

40 likes

Ze zijn ook super mooi :heart_eyes::heart_eyes: (bron: the gram)

2 likes

Thanks!!

Haha bron the gram :joy::joy:

1 like

Ik heb een vriend waar ik een tijdje mee gedate heb (zo hebben we elkaar ook ontmoet) maar inmiddels zijn we niet meer dan hele goede vrienden. En we hebben echt een hele goede band gekregen, beschouw hem als een van mijn beste vrienden.
Nou waren we aan het bellen en ik stond in de trein bij dat stuk bij de deuren, dus ik kon niet alles goed verstaan. En toen gingen we ophangen en zei hij iets van ‘ja ik zeg het gewoon want zo voel ik het, ik hou van je’. Klinkt nu als een liefdesverklaring maar het was gewoon zoals je van je familie of vrienden houdt, paste ook in de context van het gesprek. En ik voel dat ook naar hem maar zeg het nooit omdat ik niet wil dat het raar klinkt of dat hij gaat denken dat ik toch nog gevoelens voor hem heb. Maar ik reageerde vet lomp door maar een beetje dom te lachen en toen zei ik oké doei.
En nu ben ik bang dat hij zich kut voelt omdat ik zo stom reageerde. Maar ik ga ook twijfelen of ik het wel goed verstaan heb, dus ik wil er ook niet over beginnen want dan zou het pas echt raar zijn.

1 like

Ik dacht even te gaan sporten. Ga ik naar de wc bij de sportschool, blijk ik ongesteld te zijn. Ben nu dus terug naar huis aan het lopen, want mijn tasje met maandverband ligt in een andere tas. Wel fijn dat ik het ben, want nu hoef ik niet terug naar de huisarts om te onderzoeken waarom ik niet ongesteld word.

1 like