Wat je even kwijt wil #28

2 rokjes, 1 jurkje en nieuwe sneakers rijker.
Dat is het mooie aan deze dag :innocent:

10 likes

I know hoe you feel :disappointed: mijn verstandskies begint de rest op te duwen ( ding ligt plat)
Maar hij mag er na de zwangerschap pas uit… leef al een week op paracetamol en moet nog zeker 20 weken wachten tot hij er uit mag.

Ben echt bokchagarijnig

1 like

Oh haha ging beetje mis

Videoland heeft godverdomme weer een storing. Word er zoooo moe van

Maar waarom heb je dan weer contact met hem?

Is het oké gegaan?

Vervelend!!! Kut kiezen :rage::hocho:

Ja je vergeet vaak hoe pijn t kan doen… paar nachten terug had ik gewoon koorts van de pijn.

Het bleek toch voordeliger te zijn om met de auto te gaan. En minder reistijd

Zal ik morgen een voetmassage boeken?

Ja was oke. Een super lieve vrouw hielp me, en ze gaat nu het hele dossier opbouwen en indienen bij de ovj! Heel fijn dat ze dat voor me doet :heart:

4 likes

Jaa, treat yourself!

Samantha Steenwijk is pas 33. Ik had echt 10
Jaar ouder verwacht.

9 likes

Ok vandaag was een vreselijke dag betreft mijn studieprogressie. Maaar ik heb wel treintickets gekocht naar Stockholm om een vriendin op te zoeken op haar bday!!

17 likes

Ik ben zeer content met m’n nieuwe simpele witte oversized t-shirt. Woon er het liefste de hele dag in.

7 likes

Misschien helpt het om al je to do’s op papier te zetten? Dan blijven ze misschien wat minder in je hoofd ronddwalen, omdat je het hebt opgeschreven. En dan gewoon stap per stap wat dingen proberen af te vinken. Komt goed!

1 like

Ahh leuk! Stockholm is echt top :heart_eyes: veel plezier alvast!!

1 like

Ohhh ik ben zó hard aan het nagenieten van onze bruiloft, hebben gister de foto’s gekregen en ik kan ze blijven bekijken :heart_eyes::heart_eyes:

40 likes

Ze zijn ook super mooi :heart_eyes::heart_eyes: (bron: the gram)

2 likes

Thanks!!