Wat je even kwijt wil #28

Maar ze willen zien oF Je LeKkEr SpOntAaN bEnT. :face_vomiting:

10 likes

Echt? Toen mijn moeder zwanger van mij was had de tandarts daar echt schijt aan. Hij vond de stress die ze toen ervaarde veel slechter voor mij dan de verdoving. Kan natuurlijk aan de soort verdoving liggen, maar toch lijkt dit me ook geen pretje voor je

1 like

Kun je niet appen? :joy:

1 like

Ik vind sollicitatiebrieven schrijven/maken best wel leuk, zou daar best m’n werk van willen maken :grimacing: (alleen dan zonder de stress van werkloos zijn haha)

3 likes

Haha nee daarom. Maar voor anderen brieven maken zegmaar

2 likes

Ik mocht gewoon een uur geleden al maar huis van mijn werk, omdat er niks te doen was voor mij nog. Was ook om 5 uur begonnen, bon, maar dit is wel ultieme luxe hoor.

2 likes

Heeft hij er nog iets over gezegd? Anders zeg jij een keer als je hem weer ziet van ’ ik ben zo blij met onze vriendschap, ik ben echt van je gaan houden’ (oid).

1 like

Ah zo! Ik zou het gesprek lekker laten joh. Je hebt m sterkte gewenst en dat is al aardiger dan zou hoeven! En lekker verder gaan met je leven, vooral als het contact je een rotgevoel bezorgd!

Ga wel whatsapp bellen overwegen dan :partying_face:.

Pff wat een onzin raak zo gestresst van video’s maken in selfie vorm of webcams.

1 like

Het regent zo hard en ik moet naar mn werk lopen. En daar is niemand want wie gaat er shoppen met dit weer. Gelukkig ben ik te vroeg en kan ik even schuilen. (Paraplu helpt geen reet haha)

Bah mn zus is soms zo irritant sinds mn nichtje er is. Echt next level egoĆÆstisch

Het stort van de regen en ik heb m’n slaapkamerraam thuis open laten staan. Ga een zeiknat bed aantreffen vanavond ben ik bang

Heb vandaag een vrije dag maar werd gewoon prima om 9 uur wakker. Alleen het regende zo hard dat ik dacht: waarom zou ik opstaan, ik blijf nog even liggen. Met als gevolg dat ik weer in slaap ben gevallen en heel veel heb gedroomd en na twaalf uur pas wakker werd, vermoeider dan eerst en met hoofdpijn. Baal ik echt van, weet nu al dat ik vanavond dan ook nog slechter in slaap kom dan normaal.

3 likes

Nahhhh zo gemeen

Dat hoop ik met tv-programma’s

3 likes

Dankzij @anon86562306 heb ik nu een schone wc.
Ik heb mijn telefoon naast me neer gelegd en alle stappen uitgevoerd :toilet:

7 likes

Volgens mij is het nogal lastig, ivm identiteitsvraagstuk ed. Je ziet bijvoorbeeld dat mensen die dood gaan hun grenzen heel erg oprekken. Dus eerst: als ik dit niet meer kan wil ik niet meer, maar als dat dan zo is, vinden ze een nieuwe grens. En dan kunnen ze het nog zelf aangeven. Maar wat nu als je als twintiger zegt: als ik dement wordt, wil ik dood. En je wordt dement, maar je bent een heel vrolijke opgewekte demente (die zijn er ook). Dan voelt het vrij raar iemand te euthanaseren terwijl er geen sprake lijkt van ondraaglijk lijden. Maar dat is natuurlijk subjectief. En ben je als demente nog wel dezelfde persoon als degene die jaren terug dat briefje schreef? Moreel en ethisch zitten er veel haken en ogen aan, al snap ik je dilemma wel echt. Zo’n kasplantje is erg naar om te zien. Je zou misschien wel je familie kunnen instrueren dat je dat echt niet wil en dat je evt infecties niet behandeld wilt hebben of andere dingen. Zo heeft mijn moeder dat destijds met haar zussen met haar moeder gedaan. Die had haar heup en schouder gebroken. Als ze geopereerd zou worden zou ze nauwelijks kunnen revalideren omdat haar niet gebroken kant al heel zwak was van een vroeger cva en zou ze dus inderdaad een kasplantje worden. Zij hebben er toen voor gekozen haar te laten versterven. Dus alleen sedatie voor de pijn , geen operatie en geen vocht. Blijkbaar doen niet veel mensen dat omdat ze hun naasten kosten wat kost bij ze willen houden ook al is de levenskwaliteit dan miniem, maar wij zijn wel blij dat die keuze gemaakt is toen.

5 likes

Dat deed ik inderdaad ook! Ik moet zeggen dat ik helemaal ben afgekickt. Kijk geen enkele zelf opgezochte vlog meer en dat was 10 jaar geleden wel anders toen ik Massa aanbad…

ā€˜letterlijk een kasplant’, ik denk dat artsen dan wel ingrijpen, hoor. Of dat iemand je even schuin af komt snijden.

7 likes

Vloggers kunnen wel zien op welk exact moment er wordt afgehaakt in youtube!

2 likes