Wat je even kwijt wil #28

Mag Ik mee?

Ja hoor!

1 like

Lastig zeg. Want de klanten service van asos is nou niet echt snel of wat dan ook. Ik weet niet of ze een twitter hebben want dat werkt vaak wel het beste om daar iets te melden haha. ( Mocht jij zelf geen twitter hebben wil ik het best voor je melden).

Heel goed dat je het wilt aangeven want ik zou zelf het verschil niet zo snel zien en ik denk dat de inkopers bij asos dat ook niet doorhebben.

1 like

Bij de supermarkt stonden twee vrouwen producten in te zamelen voor de voedselbank. Goed initiatief vond ik, dus ik had iets gekocht en ging dat bij ze inleveren. Keek die vrouw me niet eens aan, griste die pot pindakaas uit mijn handen en zei geen dankjewel. Dan denk ik nou niks mis met eventjes bedankt zeggen

ik ben aan het uit helpen op mijn vorige afdeling. Ik heb nog geen 1 dankjewel van mijn vorige manager gehoord.

Alleen 1 keer bedankt voor je flexibiliteit in de e-mail. Maar voor de rest niks.

De volgende keer bedank ik dus.

Joepie, toch ziek wakker geworden

Zit te wachten op een pakketje met kleding en het moet nu komen want ik wil het vanavond aan.

19 likes

Ik kon zoiets naast mij neerleggen door te denken dat het einde van de scriptie bijna in zicht is en een leuk uitje ver vooruit plannen zodat je iets hebt om naar uit te kijken.

1 like

Hebben jullie een tip voor een webshop met leuke kleine cadeautjes?

Wat kut zeg. Waar ging de ruzie over? Hoop dat je snel beter ben!

Je kan aan het vliegveld parkeren. Zou wel, als je je auto laat staan, trachten zo dicht mogelijk en in de parkeertoren te parkeren. Dus niet in de ‘openluchtparking’. Vanaf de parkeertoren neem je dan de lift en moet je een klein stukje wandelen om de luchthaven binnen te gaan.
Ik weet wel de tarieven niet vanbuiten.

@jauregui
@veenbes

Ik mis jullie :heart: hoop dat het goed gaat met jullie?

1 like

Met jauregui gaat alles goed

4 likes

Oh gelukkig :heart:

Ik heb echt een beetje sinds dat ik werk van, is dit het? Is dit dus het leven? Ik vind het zo raar, ik weet ook echt niet zo goed hoe ik m’n vrije dagen in moet plannen?

13 likes

Herkenbaar

Stokbrood met smeerseltjes
In de ochtend afbakbroodjes
Pannenkoeken
Gourmetten

1 like

Alvast een stofpotje/schotel maken die meenemen en opwarmen in de oven? Of zeg ik nu iets heel doms.

1 like

Ik had ruzie op de snelweg met een oude man en die man heeft nog 10 minuten lang pijp bewegingen achter me zitten maken :face_vomiting:

Is het ook en ik ben geen keukenheld maar ik vind het wel heel erg herfstig en romantisch klinken in zo’n tiny house. :upside_down_face: