Oh gelukkig
Ik heb echt een beetje sinds dat ik werk van, is dit het? Is dit dus het leven? Ik vind het zo raar, ik weet ook echt niet zo goed hoe ik m’n vrije dagen in moet plannen?
Herkenbaar…
Stokbrood met smeerseltjes
In de ochtend afbakbroodjes
Pannenkoeken
Gourmetten
Alvast een stofpotje/schotel maken die meenemen en opwarmen in de oven? Of zeg ik nu iets heel doms.
Ik had ruzie op de snelweg met een oude man en die man heeft nog 10 minuten lang pijp bewegingen achter me zitten maken
Is het ook en ik ben geen keukenheld maar ik vind het wel heel erg herfstig en romantisch klinken in zo’n tiny house.
Geweldig! Het blijft zo jammer dat het iig in Nederland bijna niet te realiseren is om een lapje grond te kopen en er een klein huisje op te zetten. Denk dat ik volgend jaar ook maar een paar dagjes een tiny house moet huren
op natuurhuisjes.nl stonden ook leuke exemplaren.
Je kunt dat regelen in een levenstestament en dat kan gewoon vanaf je 18e. Het is alleen nog steeds wel aan de arts om dat uit eindelijk af te wegen. In Nederland is een arts niet gebonden aan een document waarin staat dat jij dat wil. Je kunt het volgens mij ook bij je huisarts regelen.
Dat document draag je echter natuurlijk niet altijd bij je, dus wat meestal gebeurt is dat een naaste gevolmachtigd wordt om dit aan te kaarten bij de arts en die krijgt dan een kopie van dat levenstestament.
Ik kan me voorstellen dat het bij de huisarts gratis kan, een levenstestament kost wel wat, dus ik zou eerst de huisarts proberen.
Het is druuuuk bij de friettent
Even vergeten dat het tatta-etenstijd is.
disclaimer: heel veel mensen vinden dit soort polls stom (WAnT KiEs gWn ZeLf) maar je hóéft niet te stemmen
Ik wil vanavond een cheatmeal, en I love McDonalds maar daar voor moet ik in totaal 20 min rijden (10 heen en 10 terug).
Heb ook minipizzaatjes in de vriezer; iets minder favoriet maar wel lekker en voordeel: hoef mijn huis niet uit.
Help mij kiezen.
- Maccie
- Pizza
0 stemmers
Het lijkt me dat mac dan al lauw is als je eenmaal thuis bent? Vooral bij patat vind ik lauw goor. En wat voor minipizza?
Jullie zullen me nu wel van het forum afgooien maar koude mcdonalds friet is echt mijn fave.
Maccie for suuuure
Nah alleen als je het dan nog in appelmoes zou dopen zou je verbannen moeten worden. Dat was altijd een favoriet van een vriendin van me, echt een smerig gezicht.
Ik vind het echt fijn dat het 50/50 is
Nee hoor valt mee, verwarming aan in de auto en goed de zak dichtvouwen (expert).
De stemmen gaan gelijk op!!! Ik wacht nog even op een duidelijke winnaar.
Minipizza salami (ik vind eigenlijk ook alleen salami lekker, ben niet zo van de pizza’s)
Ik niet!!!
Helpt niet