Wat je even kwijt wil #28

Oh, shit dat dat gebeurde! Ik hoop dat je er alsnog een keer komt en deze nare herinnering kunt vergeten

1 like

:heart::heart:

1 like

Schijnbaar is er vandaag controle op mijn werk geweest. En ik heb de afgelopen weken echt onder matig gepresteerd. Nu kan ik niet slapen en bang dat ik echt in de shit kom.

Ik vind dat altijd zo knap dat die mensen dan nog weten wie je bent! Ik vergeet soms mensen al na een dag of drie nadat ik ze heb gezien :sweat_smile:

2 likes

ik wil graag een platenspeler zodat ik gelegitimeerd LPs kan kopen maar dan wordt ome DUO niet héél gelukkig denk ik

1 like

Ome DUO komt daar niet achter toch?

Oké ik kende die Gaby Blaaser dus totaal niet, nu zit ik ff Beau te kijken, maar zij was dus dat onschuldige meisje ook van Spangas :thinking:

Ah ja. Ieder z’n ding :upside_down_face:

2 likes

haha m’n toekomstige ik wel

1 like

@Revelry, @Lentex en @Panda wat lief. :heart: Bedankt

2 likes

Ja ik was ook te oud om dat toen te kijken haha, maar m’n vriend en ik zaten echt vol verbazing te kijken dat zij dat was. Hij vindt d’r nu maar lelijk zei die. Alleen leuk op de foto’s, maar zo bewegend nah haha

1 like

Ik snap ADE nooit. Wat is het nou eigenlijk? Is het een festival? Zijn het allemaal aparte feestjes?

1 like

En de locaties zijn dan clubs? Want in het ADE topic zeggen mensen dan ik ga naar de marktkantine of pleinvrees of hoe die feestjes heten. Maar dat is tijdens ADE dan?

@HvO ik wil van de week die pompoentaart maken van Miljuschka. Had jij echt 500 gram pompoenpuree? Want ik heb hier een blik staan met 425 gram. Nu heb ik er wel 2, maar bak liever wat anders met het tweede blik. Wil alleen niet dat het mislukt haha

Aw lief dat je het vraagt! Het ging best goed. Heel opgelucht dat het achter de rug is. Nu morgen nog een kleinere workshop geven en dan weer lekker naar huissss.

Hoe ging die van jou? Goed denk ik als je het hebt gehaald? Of was dat niet gerelateerd?

3 likes

Ik moest heel even lachen dat je Gaby blaasontsteking post onder die staat met de tekst ’ Ah wat naar zeg. […] '. Maar @Fenayi ik hoop dat er dit jaar nog leuke dingen voor je in het verschiet liggen met mensen die niet zo kut met anderen omgaan. :slightly_smiling_face:

2 likes

het is zo rustig hier

2 likes

@instantramen het is dan maar goed dat ik en ome duo geen band meer hebben gezien het feit dat ik veel platen steeds insla. :joy:

1 like

Soort van carnaval maar dan van Amsterdam

9 likes

Ik ben bij een feestje in een maffe bar en er zijn allemaal mensen die echt allemaal de meest lelijke kleding uit de kringloop hebben gehaald en de jongens hier dragen jurken want LeKkErRr aLtErnAti3fF. Ben echt niet op m’n gemak hier haha, zit ook echt als een muurbloem op een bank aan de zijkant joe.

5 likes

Maar heb je ook een bloemenjurkje aan???