Hij reed op een strook die al een paar honderd meter moest invoegen op de andere baan en hij reed al op het verdrijvingsvlak en wilde toen voor mij invoegen maar ik liet hem er niet tussen.
Klinkt wel lekker zo
Nu onderweg naar het thermaalbad om nog even lekker te zwemmen
Was vergeten te eten en opeens is het 8 uur haha.
Wou dat ik jou was xoxo de student in mij
Ik heb de eerste cursus van mn traineeship gehaald joepieee. Nu onderweg naar huis vd borrel en heb nog niet gegeten oeps. En straks weer verder borrelen met een vriendin.
@Fukaeri hoe ging je presentatie?
Ja zou ik doen! Als dat niet lukt dan zijn notarissen in kleine dorpen buiten de randstad vaak goedkoper dan notarissen in grote steden dus dat is misschien handig om te weten. Maar als het goed is kan het dus bij de huisarts. Ook dan is het alleen geen 100% zekerheid.
Ik was vanavond weer met zoān ballerige vriend van mij wat aan het drinken en toen ging het op een gegeven moment over iets en toen zei hij: āJaa ik geniet van X want ik heb er immers hard voor gewerkt hahhaa.ā insert Jort K. stem.
Ik vind dat altijd zo irritant, want er zijn genoeg mensen die super hard werken en X (dure auto, duur huis, dure vakantie, duur drankje, etc.) niet krijgen. Ik wist alleen echt even niet hoe ik mijn ergernis kon verwoorden. Wat kan ik dan ook alweer het beste zeggen tegen zoān iemand? Hij zou namelijk best openstaan om wat te leren maar ik had niet echt een goed antwoord.
(@Eddie @Shaaar of wie dan ook wil antwoorden maar volgens mij hebben jullie hier al eens iets over gezegd.)
Ik zou dan denk ik iets willen zeggen in de richting van: tuurlijk mag je blij zijn met wat je hebt, maar door eraan te koppelen dat jij er hard voor gewekt hebt, doe je alsof anderen die dat nooit gaan kunnen niet hard werken. Financiële middelen zijn in Nederland echt niet eerlijk verdeeld én al helemaal niet verdeeld naar maatschappelijke waarde van de baan (denk aan de verpleeger, de ouderenverzorger, de lerares en nóg schrijnender: de mantelzorger die al jaren minder werkt om voor een verstandelijk gehandicapt kind te zorgen). Ik denk dat het een stuk sympathieker is om stil te staan bij dat hard werken, niet per se beloond wordt als hard werken. Daarnaast: je hoeft je genot van iets niet te valideren. Je kn ook gewoon uitspreken dat je er blij mee bent. Simpelweg toeval en geluk spelen namelijk ook een behoorlijke rol naast hard werken.
Maar waarschijnlijk zou ik zelf op het moment zelf iets minder doordachts zeggen.
@Eddie @Shaaar
Thanks voor jullie snelle antwoord. Op zoān moment sta ik dus altijd met mijn mond vol tanden terwijl zelfs mijn meest ballerige vrienden wel openstaan voor discussie. Ik ga dit de volgende keer proberen te zeggen!
Ja goeie! De vrijdagmiddagborrel is misschien ook niet de beste plek om dit te zeggen maar misschien kan ik het gewoon een keer op een rustiger moment aankaarten.
Ik vind beschuit-lul ook geweldig.
Mijn film is af en nu weet ik niet wat ik moet kijken ( Netflix) ben al een kwartier aan het scrollen
Ik wilde dit ook komen posten
Ik heb over 1,5 maand controle in het ziekenhuis en ben nu al gestresst hiervoor. 1,5 fucking maand. Doe normaal meid
Is helemaal niet raar! Ik snap je helemaal en zou hetzelfde hebben, vind het niet meer dan logisch.
Maar probeer toch een beetje los te laten nu, toekomst voorspellen kan niet en je blijft toch speculeren.
Klopt <3 , en dat weet ik en lukt overdag vrij aardig. Zolang ik maar bezig blijf.
Ik was billen van bejaarde mensen voor geld en heb een mooie auto en ga op dure vakanties dus vind het een beetje raar dat je dat als tegenargument geeft in dit gesprek? Komt best wel denigrerend over eigenlijk.
Klinkt in ieder geval plezieriger dan piemelbrie.
@Lentex ik zal heel hard voor je duimen dat de controle positief is. Sowieso is FF er altijd voor je
Gadverdamme hahaha