Wandelen in de hortus of geiten knuffelen bij de geitenboerderij in het Amsterdamse bos
Ik ga vanavond MacDonalds etennnnnnnn
Ik morgen pizza en kijk er nu al naar uit
Ik heb een paar jaar geleden gefigureerd in een serie en ik zie het net toevallig terug op tv. Meeeeega ongemakkelijk.
haha bankpatatje, heerlijk woord! noem mijn vriend al vaak genoeg en patatje, ga hem voortaan een bankpatatje noemen als die aan het lamzakken is
Ik vind gewoon random rondlopen door Amsterdam eigenlijk superleuk!
Beste film van het jaar!
Veel plezier!
Eej dit kun je niet posten zonder details, wij willen meegenieten
Ik heb besloten dat ik mag cheaten vandaag maar ik ben te lui om m’n huis uit te gaan. Heb alleen zoete dingen om mee te cheaten maar ik wil graag een boterham ofzo. Of chips. Kan ook wachten tot de maccieD. Lastig lastig.
Ik heb een graffitikunstenaar op facevook die in opdracht dingen doet. En ik erger me dood dat diegene na tig jaar nog steeds geen strakke lijnen kan zetten. Gast, je stijl is nog hetzelfde als toen je 14 was.
Ik haat het dat ik zo onzeker kan worden als ik iemand leuk vind. Ik zie hem pas over een week en de hele tijd stress ik hem als hij ineens niks meer zegt ofzo. Pff ik wil gewoon naar hem toe en hem vertellen wat ik voel haha. Moet voor dat laatste nog wel even moed verzamelen hehe.
Ik heb net kleren op United wardrobe gezet maar vraag me nu af, loopt dat nog wel? Of moet ik die chick van Vinted haar zin gaan geven ?
In mijn kringen loopt uw nog goed! Je kan ook hier een link delen
Ik heb net ontdekt dat mijn verjaardag (tevens de laatste dag dat EGF nog online stond) samenvalt met de finale van het Songfestival.
Hahaha het is in De Mannen van Dokter Anne en je ziet me op de achtergrond dansen met een vriend
Ik wilde toen ik toen ik een jaar of 12 was na het sporten een x met nat haar naar huis fietsen terwijl het vroor. Dat vond de vader van mn vriendinnetje niet zo’n goed idee dus toen moest ik met zijn (goddank ongebruikte) korte sportbroek als muts op mn hoofd naar huis. Gelukkig was het donker zullen we maar zeggen
Is dat nog leuk?
Ik wou net oud papier wegbrengen en ik ben bij 3 containers geweest en dat was gewoon een rondje van ruim 30 minuten lopen maar ze zaten allemaal vol dus nou heb ik t met m’n goeie gedrag maar weer mee naar huis genomen
Beetje irritant dit maar ik kom wel aan m’n beweging zo