@HvO ik wil van de week die pompoentaart maken van Miljuschka. Had jij echt 500 gram pompoenpuree? Want ik heb hier een blik staan met 425 gram. Nu heb ik er wel 2, maar bak liever wat anders met het tweede blik. Wil alleen niet dat het mislukt haha
Aw lief dat je het vraagt! Het ging best goed. Heel opgelucht dat het achter de rug is. Nu morgen nog een kleinere workshop geven en dan weer lekker naar huissss.
Hoe ging die van jou? Goed denk ik als je het hebt gehaald? Of was dat niet gerelateerd?
Ik moest heel even lachen dat je Gaby blaasontsteking post onder die staat met de tekst â Ah wat naar zeg. [âŠ] '. Maar @Fenayi ik hoop dat er dit jaar nog leuke dingen voor je in het verschiet liggen met mensen die niet zo kut met anderen omgaan.
het is zo rustig hier
@instantramen het is dan maar goed dat ik en ome duo geen band meer hebben gezien het feit dat ik veel platen steeds insla.
Ah Goedzo! Nog leuke reacties gehad?
Ja mn presentatie ging prima! Kon alle vragen goed beantwoorden dus dat was fijn. En mn cursus afgesloten dus
Soort van carnaval maar dan van Amsterdam
Ik ben bij een feestje in een maffe bar en er zijn allemaal mensen die echt allemaal de meest lelijke kleding uit de kringloop hebben gehaald en de jongens hier dragen jurken want LeKkErRr aLtErnAti3fF. Ben echt niet op mân gemak hier haha, zit ook echt als een muurbloem op een bank aan de zijkant joe.
Maar heb je ook een bloemenjurkje aan???
Nee ik hoor er niet bij .
Note to self en anderen. Gebruik het poepkrukje niet terwijl je nog aan het plassen bent
Ik doe altijd na het wassen 2 dagen los, soms als de 3e nog moet droogshampoo en anders een staart. Dus dan kom je wel ongeveer uit.
Ja maar ik heb net zulk haar dan als @NoTime denk ik want dat kan bij mij al niet, de 2e dag ziet het er dan gewoon vet uit. Met veel droogshampoo kan ik dan nog wel een dagje wassen overslaan, maar meer ook niet. Dat advies van âdoe het in een staartâ snap ik ook nooit want dan zie je bij mij nog steeds even goed dat het vet is. Wel fijn dat het voor jou wel werkt hoor! Maar ik denk dat er toch wel verschillende soorten huid- / haartypen zijn en dat âeen week niet wassen en toch geen vet haarâ voor sommigen gewoon niet is weggelegd, helaas. Want die tip van gewoon een tijd niet wassen en dan moet je even door die periode heen met vet haar soms, maar na een tijd wordt het vanzelf beter heeft bij mij ook niet geholpen
Oh ja sorry weet inderdaad niet wat jouw haartype is. Ik vind ook sowieso dat âja je moet er doorheen en gewoon een jaar niet wassenâ onzin. Maar als jij dan 3 keer per week wast ipv 2 (al is het dan maar met droogshampoo) omdat dat gewoon nodig is is dat toch helemaal prima! Ik merk wel dat mn haar beter blijft als ik het op dag 1 meteen (half)vast doe, omdat je er dan minder aan zit met je handen. En ik verschoon vaak mn kussensloop omdat ik het idee heb dat dat werkt. Maar het is ook gewoon allemaal heel persoonlijk. Bij mijn werk let er niemand heeel erg op mn haar, maar als het bij jouw werk belangrijk is dan zou ik gewoon de adviezen loslaten en doen wat voor jou werkt
Haha nou ik was het meestal elke dag. Voor mijn werk maakt het niet heel veel uit maar vind het zelf gewoon niet fijn, vet haar. Ach ja, elke dag haar wassen is ook wel mee te leven hoor haha
Oh ja ik heb zelf dus pluizig droog haar met slag, dus ik stijl het altijd. Het is ook lang en veel dus veel werk, gewoon laten drogen en doorgaan met het leven is er niet echt bij, dus ivm al die moeite doe ik wel echt mn best om het zo lang mogelijk uit te stellen om dat hele ritueel van wassen drogen stijlen (steilen?) weer opnieuw te moeten doen.
Oh nee ik heb echt niks tegen jongens die jurken dragen omdat ze dat graag willen dragen hoor. Echt niks. Maar dit waren gasten die juist sarcastisch een jurk droegen want dat hoorde bij hun act en daardoor waren ze AlTeRnAtiEf.
Ik lig weer onder mn winterdekbed en daaaamn zo lekker warm en zwaar
Ik ben echt klaaaaaarwakker. Fml
Het zijn iets van duizend evenementen in vijf dagen, op 200 locaties in Amsterdam met ongeveer 2500 artiesten. Je gaat dus naar een feestje tijdens Amsterdam dance event. Maar ook bijvoorbeeld films, lezingen of exposities. Allemaal in het teken van electronische muziek.