Ik ben vannacht uit geweest en heb me zo puberaal gedragen maar ik geniet wel
Ik verveel me en wil graag naar Joker maar weet niemand die mee kan/wil. Ben 1x eerder naar de bios gegaan, dus denk dat ik naar de middagvoorstelling ga. Denken jullie dat die leuk is om in je eentje te zien?
Ja gewoon alleen gaan! Je praat toch niet tijdens de voorstelling dus kan goed! En als je er toch met iemand over wilt discussiëren na de film, zijn er hier al voldoende meiden die hem hebben gezien!
Hahahaha ik ben echt altijd de sjaak bij het ov als het gaat om mensen helpen die niet Nederlands spreken. Heb net een poolse man geholpen met mn 3 woorden duits ( verbaast me dat ik het woord kartoffel niet erin heb gegooid) en dat oplaad apparaat werkte niet mee hahaha ellende.
Ja ik denk ook gewoon dat ik moet gaan! Maar ik ga nog even verder twijfelen heb nog even haha
@voortaan Ah ik moet nog luisteren! Ik ga volgende week ook naar haar concert
Als ik het goed zegt draait dit forum op Discort (discourt?) en die hebben wel een eigen app en dan kun je via daar het forum inloggen zeg maar.
Ja hij is super handtam, mag alles doen met hem. Helaas maar eentje, want mag er geen een bij van mijn vriend.
Ik heb hem volgens mij van ongeveer 12 weken oud. Heel veel met voer/trosgierst in mijn handen gezeten en hem bij me gehouden onder mijn badjas/dekentje.
hij is inmiddels een beetje verschoven
Oooh wat een mooie kleur! Ik heb er een met traditionele kleur. Probeer haar ook veel uit de hand te voeren maar ze blijft me willen bijten. Kan nu wel steeds iets dichterbij komen met mijn hand dus ik hoop dat het toch nog ooit gaat lukken.
Hahaha ja heb het ook gezien en gehoord, bijzonder
Ik wacht op mijn vriend bij de kapper en lees de Tina
Als het voor jezelf is kan je ook even op mp kijken, vaak verkopen ze van die gratis entree tickets
Wandelen in de hortus of geiten knuffelen bij de geitenboerderij in het Amsterdamse bos
Ik ga vanavond MacDonalds etennnnnnnn
Ik morgen pizza en kijk er nu al naar uit
Ik heb een paar jaar geleden gefigureerd in een serie en ik zie het net toevallig terug op tv. Meeeeega ongemakkelijk.
haha bankpatatje, heerlijk woord! noem mijn vriend al vaak genoeg en patatje, ga hem voortaan een bankpatatje noemen als die aan het lamzakken is
Ik vind gewoon random rondlopen door Amsterdam eigenlijk superleuk!