Okeee heb een kaartje gekocht voor Joker, ben benieuwd!
Beste film van het jaar!
Veel plezier!
Eej dit kun je niet posten zonder details, wij willen meegenieten
Ik heb besloten dat ik mag cheaten vandaag maar ik ben te lui om mān huis uit te gaan. Heb alleen zoete dingen om mee te cheaten maar ik wil graag een boterham ofzo. Of chips. Kan ook wachten tot de maccieD. Lastig lastig.
Ik heb een graffitikunstenaar op facevook die in opdracht dingen doet. En ik erger me dood dat diegene na tig jaar nog steeds geen strakke lijnen kan zetten. Gast, je stijl is nog hetzelfde als toen je 14 was.
Ik haat het dat ik zo onzeker kan worden als ik iemand leuk vind. Ik zie hem pas over een week en de hele tijd stress ik hem als hij ineens niks meer zegt ofzo. Pff ik wil gewoon naar hem toe en hem vertellen wat ik voel haha. Moet voor dat laatste nog wel even moed verzamelen hehe.
Ik heb net kleren op United wardrobe gezet maar vraag me nu af, loopt dat nog wel? Of moet ik die chick van Vinted haar zin gaan geven ?
In mijn kringen loopt uw nog goed! Je kan ook hier een link delen
Ik heb net ontdekt dat mijn verjaardag (tevens de laatste dag dat EGF nog online stond) samenvalt met de finale van het Songfestival.
Hahaha het is in De Mannen van Dokter Anne en je ziet me op de achtergrond dansen met een vriend
Ik wilde toen ik toen ik een jaar of 12 was na het sporten een x met nat haar naar huis fietsen terwijl het vroor. Dat vond de vader van mn vriendinnetje niet zoān goed idee dus toen moest ik met zijn (goddank ongebruikte) korte sportbroek als muts op mn hoofd naar huis. Gelukkig was het donker zullen we maar zeggen
Is dat nog leuk?
Ik wou net oud papier wegbrengen en ik ben bij 3 containers geweest en dat was gewoon een rondje van ruim 30 minuten lopen maar ze zaten allemaal vol dus nou heb ik t met mān goeie gedrag maar weer mee naar huis genomen
Beetje irritant dit maar ik kom wel aan mān beweging zo
Waarom moet ik alles tot het laatste moment uitstellen? Moet over 1,5 uur weg en er moet nog van alles aan opruimen gebeuren en ik krijg aansluitend daarna bezoek. Denk dat ik het net als vroeger gewoon allemaal in mijn kledingkast dump. Oh en ja deze 10 seconden had ik natuurlijk ook aan opruimen kunnen besteden haha.
Deze dag⦠Ik stond heel lang in de file, en toen ik bijna was waar ik moest zijn miste ik per ongeluk de afslag en deed ik er nog eens 20 minuten langer over ruim twee uur over een stuk van een uur gedaan. Onderweg had ik dorst dus pakte mn waterfles uit mn tas en bleek dat ik hem niet goed had dichtgedaan
nu is mn leren tas doorweekt.
Ik heb een mega badbruisbal gekocht en bier en vreten dus ik ga nu nog iets goeds van de dag proberen te maken.
Neee ging nergens over, ik zou er geen abo meer op nemen
Ik zit in de bios en er is nu reclame en achtereenvolgens komt er reclame van Nestea, Lipton en Fuzetea. Wie bedenkt dat?
Dat wordt toch een behaverbranding op poten zetten. Of toch niet vanwege het stikstofprobleem dan krijgen de feministen straks nog de schuld.
Kun je ze niet terugsturen en opnieuw bestellen? Of in de winkel kopen?
Ik heb gister volgens mij een vrij grote fout gemaakt op mijn werk die niet meer te herstellen valt. Of nou ja, eigenlijk heeft mijn collega de fout gemaakt, maar ik ben zeg maar degene die had moeten bedenken dat wat ze deed niet klopte, want zij heeft het nog nooit eerder gedaan.
Alleen het probleem is dat zij en ik niet dezelfde functie hebben en ik haar wel moet inwerken, terwijl ik niet alles van haar functie weet. Ik heb mijn baas die het wel zou moeten weten nog om hulp gevraagd maar die zij dat we gewoon een template moesten pakken. En nu weet ik bijna zeker dat ik donderdag op mijn kop krijg, terwijl ik hier eigenlijk helemaal niet verantwoordelijk voor zou moeten zijn⦠Omdat ik het eigenlijk had moeten bedenken, maar ik dat niet gedaan heb zeg maarā¦
En nu kan ik dit natuurlijk weer niet loslaten.