Wat je even kwijt wil #28

Gelukkig heet ze geen bijthart van haar achternaam :smiley:

1 like

Ik zit echt knikkebollend tv te kijken. Gisteren lag ik om half 2 in bed. IK WORD OUD.

2 likes

Aan de ene kant wil ik een advent kalender. Aan de andere kant heb ik geen geduld voor elke dag 1 vakje en gebruik ik toch niks van die 24 minis. En om nou 50/100 of meer zelfs uit te geven om mezelf “24” (lees 3 ) dagen zoet te houden…

Maar toch blijven twijfelen he haha.

ik vind het altijd zo stom dat het maar tot de 24e gaat want ik haat kerst en zou het veel fijner vinden als het tot de 31e zou gaan ivm oudjaar/nieuwjaar

wel een goede manier voor mij om niet geld aan ze uit te geven haha

1 like

Ik heb lekker pizza besteld en hoop dat hij snel bezorgd wordt want ik bestel altijd te laat, als ik al teveel trek heb.

3 likes

Ja, want ze was natuurlijk echt een gedrocht :roll_eyes:

Jaa ik sleep dus altijd minis mee die ik dag een heel braaf gebruik en thats it hahaha.

We hebben loopbanden in de winkel. En daar gaan altijd kinderen op spelen, naar boven rennen op de band naar beneden etc. Nu weer dus ik vraag aan de moeder of ze ff tegen de kinderen wil zeggen dat dat gevaarlijk is en dat we het niet willen hebben. Genoeg mensen die op hun bek gaan op dat ding en het is gewoon niet veilig voor kinderen om op te klooien. Gaat ze in discussie, dat ze al negen zijn en wel begrijpen hoe het werkt blabla. Drie keer raden wat er een minuut later gebeurt. Zo’n kind op z’n muil. Ja sorry hoor daar kan ik echt geen medelijden mee hebben.

68 likes

Mn nichtje is vanmiddag geboren en ze is zoooo lief :heart:

62 likes

Ulg van die ouders die jou nog net niet doodwensen als je heel vriendelijk vraagt aan de kinderen of ze iets aub niet willen doen.

Ja en doen alsof ik gek ben. Heb haar maar niet aangekeken toen dat kind viel.

2 likes

Ik wil m’n haar laten verven, maar dat vind ik bij de kapper zoo duur. Morgen is de kappersschool open tot 19:30 dus ik hoop echt dat ze nog een plekje hebben :sweat_smile:

Hahahaha en ik mag hopen dat jij toen wel keihard hebt gelachen he???

4 likes

Gefeliciteerd!!! :heart::heart::heart:

1 like

Van 8.45 tot 18.30 van huis voor tenniscompetitie. 5-1 gewonnen en nu heeelemaal niets meer.

3 likes

Ga echt over een uur naar bed. Morgen trouwen (gewoon simpel, no biggie) en wil er wel een klein beetje uitgerust uitzien en zijn haha

56 likes

Aah toch gefeliciteerd alvast en een fijne dag!! :heart:

1 like

Waarom gaan alle sokken tegelijk kapot? Grr

Gefeliciteerd. Geniet van je dag morgen want hij vliegt voorbij. Vooral lekker veel kusjes geven aan je man.

1 like

Hij houdt niet van kusjes :joy: hij vroeg wel “hoe gaan we morgen kussen?”.

We gaan trouwens alleen handtekening zetten en dan eind van de middag een borrel met familie en alleen beste vrienden.

9 likes