Wat je even kwijt wil #28

Ik zag vanmorgen een colonne trekkers rijden onder begeleiding van politie en ik vond het zo mooi. Moest er zelfs van huilen, maar ik was ook al een beetje emotioneel instabiel zonder reden. Ik kom uit een boerenfamilie en werd de hele dag (ongevraagd) op de hoogte gehouden door m’n oom :joy:

11 likes

Bij ons in het dorp staan een heleboel straten blank van de regen… Toen het zo ontzettend heet was zei ik laat het maar regenen maar dit is nou ook weer niet helemaal de bedoeling. :thinking:

1 like

Ja I know, gewoon niet bij nagedacht, heel dom!

Waaaaarom ga ik altijd meedoen en word ik zo hinderlijk blij van die Haribo kindermix reclame. Ik word er zo vrolijk van dat ik om mezelf moet lachen en me dan schaam :joy: eens een kleuter, altijd een kleuter!

‘Kijk het is volle maan… aahoeeeeeee’

4 likes

Ik had gisteren overgewerkt en ging daarom eerder naar huis vandaag, werd er door collega’s opgemerkt dat het “wel vroeg was hoor” en nu voel ik me daar kut om

1 like

Net gegeten nadat mijn verstandskies is getrokken.
Jus droop over mijn kin op een bepaald moment.
Maar, ik heb gegeten!
Heb nu zin om een zak nibbits weg te werken :joy:

4 likes

Wachtende op mijn frietje stoofvlees en kipfingers na een vreselijk lange werkdag :star_struck:.

4 likes

Gefeliciteerd, top gedaan. Dat pakt niemand je weer af. Nou ja, normaal gezien dan.

19 likes

Ik ben ziek thuis gebleven deze dagen, en heb vanavond besloten om toch naar mijn vriend te gaan. En nu kom ik ineens een collega tegen. Zie er ook niet uit, maar ben zo bang dat ze me nu niet geloven :sob:

Vanmorgen heb ik m’n aller allerlaatste pil genomen. Ik stop ermee. Ga over op puur natuur. En vanmiddag gelijk ongesteld geworden, hoppa, mijn lichaam doet gewoon waar het zelf zin in heeft. :weary:

2 likes

Pfoe ik had vandaag 5 dingen op werk waar ik ZO tegenop zag. En het viel me mee en heb het overleefd, man man man. Nu lang en uitgebreid douchen, koken en vanavond even prikkelloos forummen.

5 likes

Ik ben echt geschrokken van de hoeveelheid ongelukken vandaag op de weg :anguished:
Vanochtend had net voor mij een motorrijdster een schuiver gemaakt en vanmiddag nog een stuk of 4 ongelukken met auto’s gezien. Daarbij ook nog eens heul veul politieauto’s… Ik ben blij dat ik heel thuis ben.

1 like

Daar zorg ik wel voor haha! Bedankt!

Ik vind die kindertjes op hun speelgoedtrekkers zo schattig. Enige leuke aan dat hele protest.

3 likes

Heeft iemand veel verstand van iPhones? Heb laatst mijn Apple ID wachtwoord veranderd omdat Apple TV zei dat die niet klopte (wat niet waar was, maarja veranderen kan ook nooit kwaad) maar nu staat er steeds een rode 1 bij mijn instellingen (alsof je een update hebt ofzo) en als ik dan daarop klik zie ik dit

Maar als ik op ga door klik gebeurd er niks, ja er komt ff dat tandieltje te staan maar that’s it.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Durf m’n Apple ID niet uit te loggen omdat ik bang ben dat ik dan alles op m’n telefoon kwijt ben.

Ik weet dat er vanuit Zeeland ook vertrokken. Een groepje echt op de trekker, maar ook een heleboel in een bus.

1 like

Ik voel me de laatste tijd best eenzaam. Heb weinig sociale contacten en omdat ik vanuit huis werk ben ik heel veel thuis, te veel eigenlijk. Begin me een beetje een kluizenaar te voelen :(:disappointed:

1 like

Ik HAAT het om een gezamenlijk project te hebben. Ja, dat is goed voor je samenwerking zeggen ze dan. Nou samenwerken mijn reet. Ik werk iedere dag samen met verschillende mensen en dat gaat ook goed, maar dat gezeik van een projectgroepje kan ik gewoon niet aan.

2 likes

Wow duurde echt super lang, maar ineens kan mijn kat zitten op commando! Ben echt trots!

18 likes

Geen idee hoe je dit oplost maar dit heb ik ook al sinds ik mijn nieuwe iPhone heb! Vet irritant!