Wat tof, ik had echt geen idee dat je dit katten ook kon leren haha
Ik heb morgen een soort trainingsdag op werk, maar kan daar zo tegenop zien. Zo’n hele dag die dan voor je wordt ingedeeld ik hou daar niet van.
Wow onze hele steeg staat blijkbaar onder water, m’n vader kon net niet eens onze tuin uit omdat het te diep was
I feel you… Ik word nu ook al gek. Eerste project is juist net klaar, vandaag begon alweer de tweede. Gezeik.
Heeh heeft videoland nu alweer storing?
Ja dat is ook wel zo. Zie er iniedergeval ziek genoeg uit! haha.
Overigens ben ik vanmorgen wel naar de tandarts gegaan, maar nu blijft mijn kies steeds hangen aan mn vulling? Heb ook het idee dat er ruimte tussen mijn vulling en tandvlees zit, maar het was echt een enorm ervaren tandarts dus idk of het goed zit en dat het gewoon moet slijten.
Ja ookal zeggen ze op twitter van niet
Maar ik zie alleen maar berichten voorbij komen die er last van hebben.
Volgens mij wel, bij mij doet ie het ook niet Ga het denk ik maar opzeggen, elke keer als ik ‘s avonds lekker trash tv wil kijken werkt het niet.
@flwhrs aahh kom net thuis na een mega rotte werkdag en wilde gewoon even lekker de hele avond love island kijken
Ik moet eigenlijk wat opruimen maar lig het al de hele avond uit te stellen. Net Mary poppins gekeken maar ipv nu op te gaan ruimen zit ik weer te neuzen tussen andere films
Echt 2 paar perfecte schoenen gezien, zijn ze niet op voorraad bij Zalando. ALs ik ze op de officiele site van Dorothy Perkins bestel kan ik ze niet terugsturen, ook niet heel handig.
Als je het doet moet je het goed doen hè!
Enehh hoe oud is je vriend nou echt? (grapje)
Volgens mij heb ik de 30 jaar elke maand 10.000 euro netto jackpot niet gewonnen. Whatever.
Haha ik kwam zag gisteren ook een meisje met dé regenjas in de metro, maar durfde haar niet aan te spreken
Dit kun je niet typen zonder de naam van je beebie te geven he
(Grapje😂)
Hoe weet je dat? Trekking is nu toch pas? (10:00)
Ik ben geinfluenced door een dakloze. Zag hem staan voor de ah met een bakje chocoladerozijnen en toen kreeg ik daar ook zin in, dus heb ook een bakje gekocht.
Bij de Staatsloterij?
Ik 6,50 ( we hadden een paar 1/5e loten)