Ik woon iets minder dan 2 km van Schiedamseweg. Jij? Ik heb het ook net binnen en het is minder dan de vorige keer, dus weet eigenlijk ook niet waar dat dan van afhangt…
Ik woon op 2 km van de Zwart Jan! Hmm nu ben ik geneigd om ze nog een kans te geven (vanavond dus), heb er helemaal trek in nou
Mijn klas maakte vandaag een toets en ze waren zo goed en rustig en stil aan het werken. Was zo trots haha.
Heerlijk zonder gedoe werken
Toen ik alles had nagekeken was ik nog trotser
Haha, nog één kans? Laat ff weten hoe het was!
Jalalalalalaai
Ja!! Ik heb besteld het komt over een minuut of 10
Nu ben ik benieuwd waar😅
Ik ben echt benieuwd. Na bijna 3 jaar volgens mij salarisverhoging. Ben benieuwd wat ik meer ga verdienen.
ik krijg voor het eerst geld van de belasting terug en ga nu bedenken wat ik ermee ga doen
Geen (jongeren)buurthuis of iets dergelijks in de buurt? Daar zou zoiets wel passen toch?
Heeft iemand gisteren Home Alone gekeken op SBS6 (niet de film maar het tv-programma)? Er zat echt een ultiem Rob Geus-kind in, blond haar met gel in een kuifje, donker brilmontuur en een knalroze polo met ook nog een soort opdrukje, geloof ik.
En?
Ik heb eindelijk een keer een high tea van zo’n aanbiedingen site gehad die wél te eten was. Al zo vaak de mist mee ingegaan. Hotel Schimmelpenninck te Groningen!
Ja was beter dan de vorige keer! Het was wel veel, ik kreeg het maar net op, maar was het waard, bedankt voor het posten hier
Haha gelukkig! Hier ook, ik voel me de rest van de avond lekker vatsig en lui
Als je voorbij de spar (op de hoek van centraal) richting het plein loopt! In het zelfde straatje als sumo/eazie.
Ik heb net een aflevering van een nieuwe serie op Comedy Central 'proef’gekeken (denk Luizenmoeder maar erger) en het was echt fantastisch, ik heb meerdere keren hardop moeten lachen. Ik zou het alleen zo jammer vinden als het alleen op CC komt… ik denk echt dat heel veel mensen dit zouden waarderen
Als iemand denkt: hee, ik heb geen kloot te doen en heb zin in een nostalgische vorm van ontspanning: ik ben nu online op Habbo.
Ik heet Flashy-groove!
Hahaha, deed ik laatst ook.
Kom chillen dan!