Ik vind het nog bewonderenswaardig en knap dat je zoiets als ‘wat heb ik jullie gezegd’ gewoon nog voor je kan houden. Mij lukt dat soms gewoon niet meer in bepaalde situaties omdat het steeds hetzelfde liedje was. Ik hoop dat ze nog wat voor je opa kunnen beteken. Heel spijtig dat ze je ondanks je kennis niet serieus nemen.
Maar mensen zijn zo eigenwijs en oudere mensen al helemaal.
Sinds ik dat thuisbezorgd van McDonalds heb ontdekt is het echt makkelijk om ervoor te kiezen… Moet toch eens wat meer discipline kweken hiervoor…
Is dat een ding?
*edit: niet in mijn schijtdorp.
In den Haag zit er op een bepaalde plek altijd een bedelaar te huilen. Die vrouw doet dat de gehele dag door, en ook echt op een krijsende manier (alleen als er iemand langs loop dan he) en vraag me af hoe je dat in hemelsnaam zo lang kan volhouden.
Whaaa sorry!
TREAT YOSELF. Ga naar de sb neem die goeie chocomelk met slagroom en fucking caramel!
Haha ja, met Uber Eats (ik woon in Rotterdam dus vandaar). en het is gewoon vers en warm als het aankomt dus dat maakt het er niet beter op…
Je hebt gewoon 10 jaar lang mensen geholpen 
Wil je delen bij welke McDonalds je bestelt en hoe ver je daar ongeveer vandaan woont, of is dat te veel detail? (Zou ik snappen hoor)
Ik woon namelijk ook in Rotterdam en heb 3 keer bij McDonald’s besteld alleen bij mij komt t dus steeds maar lauw/half warm aan. Met name bij de frietjes is dat zoooo jammer. Ik vraag me af of ze hun bezorgmarge dan net te ver hebben gezet of dat t aan de McDonalds ligt…
Ik woon iets minder dan 2 km van Schiedamseweg. Jij? Ik heb het ook net binnen en het is minder dan de vorige keer, dus weet eigenlijk ook niet waar dat dan van afhangt…
Ik woon op 2 km van de Zwart Jan! Hmm nu ben ik geneigd om ze nog een kans te geven (vanavond dus), heb er helemaal trek in nou
Mijn klas maakte vandaag een toets en ze waren zo goed en rustig en stil aan het werken. Was zo trots haha.
Heerlijk zonder gedoe werken 
Toen ik alles had nagekeken was ik nog trotser 
Haha, nog één kans? Laat ff weten hoe het was!
Jalalalalalaai
Ja!! Ik heb besteld het komt over een minuut of 10 
Nu ben ik benieuwd waar😅
Ik ben echt benieuwd. Na bijna 3 jaar volgens mij salarisverhoging. Ben benieuwd wat ik meer ga verdienen.
ik krijg voor het eerst geld van de belasting terug en ga nu bedenken wat ik ermee ga doen
Geen (jongeren)buurthuis of iets dergelijks in de buurt? Daar zou zoiets wel passen toch?
Heeft iemand gisteren Home Alone gekeken op SBS6 (niet de film maar het tv-programma)? Er zat echt een ultiem Rob Geus-kind in, blond haar met gel in een kuifje, donker brilmontuur en een knalroze polo met ook nog een soort opdrukje, geloof ik.