Ah ja goed punt
Het is pas 10 voor half 3
Het is bijna zaterdag. Wat kunnen 3 weken lang duren zeg.
Ik krijg deze week echt niks uit mân handen en voel me ontzettend onrustig en neerslachtig. Bah. Maar nu ben ik net ongesteld geworden en kan ik het relativeren, nou nog even mezelf een schop onder mân kont geven om weer aan het werk te gaan. Ik moet wat mensen berichtjes sturen om opdrachten te krijgen en ik zit zo niet in de juiste headspace om dat nu te doen. Morgen ook nog een gesprek over mân offerte bij mân oude werkgever en zelfs daar zie ik tegenop.
Send vibes plz.
Pffff werk is zo kut. De winkel gaat bijna sluiten en er is niks te doen, iedereen is chagrijnig. Ik word echt gek hier.
Ik ben totaal niet productief vandaag, zit enorm tegen het laatste hoofdstuk van mijn scriptie aan te hikken. Schrijf elke dag braaf 1k woorden, en schrap de volgende dag ongeveer de helft
Is het uiteindelijk gelukt om haar naar de dierenarts te brengen?
Wat lijkt mij het moeilijk dat je denkt dat je haar niet het beste kan bieden. Wel fijn dat zij heel erg op haar gemak is bij jou.
Ik ben lord of the rings online aan het downloaden even weer echt dat nostalgische gevoel
Kun je niet alvast naar huis gaan als je toch niets te doen hebt?
Nu nog 1,5u lig!
Woensdag als vaste vrije dag hebben is zo fijn. Mini-weekend in het midden van de week Oh en het is zo ver, de nieuwe tattoo JEUKT.
Pfff ben zo boos. Mijn opa gaat al ruim een week niet goed. Ik heb al sinds het weekend aangegeven dat hij naar de huisartsenpost moest of spoedeisende hulp, want ik vertrouwde het niet en ook niet wat de huisarts deed. Nou allemaal niet nodig. Krijg ik net het bericht dat hij met spoed is opgehaald door de ambulance en mijn moeder nu bij hem in het ziekenhuis is.
Ik ben de enige in de familie met medische kennis. Maar er wordt nooit naar me geluisterd. Dit is nu al de tweede keer dat er zo iets gebeurd. De vorige keer was het bij mijn broer die toen uiteindelijk 2 weken in het ziekenhuis heeft gelegen, en nu ditâŠ
Ik heb nu echt zin om te zeggen âwat heb ik jullie gezegdâ. Maar goed dat doet nu niets goeds voor de situatie.
Ik vind het nog bewonderenswaardig en knap dat je zoiets als âwat heb ik jullie gezegdâ gewoon nog voor je kan houden. Mij lukt dat soms gewoon niet meer in bepaalde situaties omdat het steeds hetzelfde liedje was. Ik hoop dat ze nog wat voor je opa kunnen beteken. Heel spijtig dat ze je ondanks je kennis niet serieus nemen. Maar mensen zijn zo eigenwijs en oudere mensen al helemaal.
Sinds ik dat thuisbezorgd van McDonalds heb ontdekt is het echt makkelijk om ervoor te kiezen⊠Moet toch eens wat meer discipline kweken hiervoorâŠ
Is dat een ding?
*edit: niet in mijn schijtdorp.
In den Haag zit er op een bepaalde plek altijd een bedelaar te huilen. Die vrouw doet dat de gehele dag door, en ook echt op een krijsende manier (alleen als er iemand langs loop dan he) en vraag me af hoe je dat in hemelsnaam zo lang kan volhouden.
Whaaa sorry!
TREAT YOSELF. Ga naar de sb neem die goeie chocomelk met slagroom en fucking caramel!
Haha ja, met Uber Eats (ik woon in Rotterdam dus vandaar). en het is gewoon vers en warm als het aankomt dus dat maakt het er niet beter opâŠ
Je hebt gewoon 10 jaar lang mensen geholpen
Wil je delen bij welke McDonalds je bestelt en hoe ver je daar ongeveer vandaan woont, of is dat te veel detail? (Zou ik snappen hoor)
Ik woon namelijk ook in Rotterdam en heb 3 keer bij McDonaldâs besteld alleen bij mij komt t dus steeds maar lauw/half warm aan. Met name bij de frietjes is dat zoooo jammer. Ik vraag me af of ze hun bezorgmarge dan net te ver hebben gezet of dat t aan de McDonalds ligtâŠ