Omg op mezelf door het gebrek aan leestekens
Ik heet kxylee
Voeg me toe dan kan je me volgen
Nope… gister wilden ze al gelijk pijnstilling voor d’r meegeven nadat ik filmpjes en foto’s van d’r had laten zien. Toen wilde ik dat ze er naar keken. Vanochtend liep ze al beter. Echt ook al meer steunend op dat manke pootje, dus daardoor konden ze uitsluiten dat het gebroken was. We denken nu aan een infectie na een krab van de andere kat, want ze had ook een open plekje op d’r neus. Dus heb nu pijnstilling/ontstekingremmer gekregen. Mocht het binnen 3 dagen niet beter zijn dan moet ik wel even langs.
Ze is vandaag hele dag binnen geweest in d’r nieuwe holletje/mandje. Heeft lekker uitgerust, toen ik net even boven ging kijken liep ze ook al echt weer een beetje beter. Dus dat is wel heel fijn
Okee even testen of ik echt zo’n slechte reclamesmaak heb…
Wat vinden jullie van die nieuwe Lidl reclame? Met ‘is dat uw zoontje?’
Want die vind ik dus wel stom.
Ik ook
Sorry ik klapte eruit en vind het te ingewikkeld om weer terug te komen
Aah, wat fijn dat ik niet de enige ben! Ja, dat streng zijn is ook, maar ik vind dat heel lastig. Oudcollega schrok zelfs toen ik het verhaal vertelde en toen zei ze dat ik dat zelf naar andere helemaal niet heb. Dat ik juist heel veel geduld, geruststelling en motivatie bied. Maarja, zelfs de schilder woont soms in een bouwval.
Oke wauw wat is habbo saai tegenwoordig???
Sorry hier ben je me al kwijt.
Ik snap dat wel. Soms wil je bijv later op de dag even rustig appjes beantwoorden ofzo maar dan is het in dat andere land bijvoorbeeld alweer bedtijd en komt er geen gesprek op gang. Vind het logisch dat het impact op haar heeft als het om haar familie gaat
Zuid Afrika heeft tot dit weekend dezelfde tijd als Nederland
Tenzij niemand erachter komt dat jij het was natuurlijk
Wat fijn! Ook goed dat zij nu gewoon binnen blijft en niet alleen maar naar buiten wil.
Heeft iemand ervaring met het corrigerend ondergoed van de hema? Ik heb morgen mijn diploma uitreiking en wil eigenlijk zo’n bodycon jurkje aan, maar ik stoor me gigantisch aan mijn buikvetje haha. Hema is dichtsbijzijnde en heb morgen niet veel tijd, vandaar.
ik moet/heb echt de behoefte om met een specifiek iemand te praten maar diegene is dronken nu ergh
Ik vond het niet zo fijn, het rolde heel snel op en zorgde voor deuken bij de randen
Hmm dat klinkt niet best. Heb je nog aanraders?
ik heb het weer eens verkeerd begrepen Hahaha.
Maar eerlijk vind ik het vreemd als je er zo geobsedeerd mee bezig bent, je weet toch gewoon ‘oh het is daar x uur later/eerder, dus bel ‘s ochtends vroeg of juist ‘s avonds.
Zeker omdat het feit er gewoon is en er niks veranderd en niet maar een vakantie of paar maanden is