Ik snap dat wel. Soms wil je bijv later op de dag even rustig appjes beantwoorden ofzo maar dan is het in dat andere land bijvoorbeeld alweer bedtijd en komt er geen gesprek op gang. Vind het logisch dat het impact op haar heeft als het om haar familie gaat
Zuid Afrika heeft tot dit weekend dezelfde tijd als Nederland 
Tenzij niemand erachter komt dat jij het was natuurlijk 
Wat fijn! Ook goed dat zij nu gewoon binnen blijft en niet alleen maar naar buiten wil.
Heeft iemand ervaring met het corrigerend ondergoed van de hema? Ik heb morgen mijn diploma uitreiking en wil eigenlijk zoân bodycon jurkje aan, maar ik stoor me gigantisch aan mijn buikvetje haha. Hema is dichtsbijzijnde en heb morgen niet veel tijd, vandaar.
ik moet/heb echt de behoefte om met een specifiek iemand te praten maar diegene is dronken nu ergh
Ik vond het niet zo fijn, het rolde heel snel op en zorgde voor deuken bij de randen
Hmm dat klinkt niet best. Heb je nog aanraders?
ik heb het weer eens verkeerd begrepen Hahaha.
Maar eerlijk vind ik het vreemd als je er zo geobsedeerd mee bezig bent, je weet toch gewoon âoh het is daar x uur later/eerder, dus bel âs ochtends vroeg of juist âs avonds.
Zeker omdat het feit er gewoon is en er niks veranderd en niet maar een vakantie of paar maanden is 
Maidenform is heel fijn vind ik⊠als je dat vanavond besteld bij wehkamp heb je het morgen om 13:00!
Als hij je voor 08:56 snapt is het erg en anders niet
Het rotte is dat ik morgen gewoon tot 13:00 moet werken, dus ik denk dat bestellen niet echt een optie is. PostNL bezorgt hier vaak wel in de ochtend ja, maar dan is er dus niemand thuis. Weet niet zeker hoe het qua tijd zit als ik het bij een ophaalpunt laat leveren.
Tig jaar geleden heb ik een broekje van een duurder merk gehaald en die doet het nog steeds goed, ik heb alleen geen idee hoe dat merk heet en het is er allang afgewassen dus echte goeie tips heb ik niet helaas
Dat weet ik eigenlijk niet, maar je checkt niet in toch? Dus er kan wel eh Haarlem staan maar misschien ben je toch een station later opgestapt omdat dat beter uit kwam met de bus bla bla bla en daar was het wel 09:00, weten zij toch niet
Ze werken met dhl ophaalpunten ook! En zoân onderbroekje past wel door de bus meestal.
Dat is wel een goede ja, had ik nog helemaal niet aan gedacht haha! Misschien dan toch maar proberen! Bedenk me natuurlijk ook pas de avond van tevoren wat ik aan wil trekken.
Ik heb 1 corrigerende string van hunkemöller die ik ooit voor mijn gala heb gekocht en die vind ik erg fijn. Hij corrigeert echt alleen de buik en âmuffintopsâ en daar was ik toen naar op zoek.
Volgens mij heb je 5 minuten speling. Dus je kan vanaf 8.55 inchecken en dan krijg je daltarief, voor als je bv om 9.01 een trein moet halen. Mochten ze miepen, kan je dat als argument gebruiken.
Echt vreselijk irritant: ik had een laag knotje met een scrunchie in, ik had eten gehaald, ik kwam binnen en ik voelde mijn haar trekken dus ik deed mijn haar los. Dit was rond 19 u. Nu ben ik die scrunchie dus kwijt, heb al 20 minuten gezocht, het scenario ânagespeeldâ haha, en ik heb maar een studio van amper dertig vierkante meter dus waar kan dat fucking ding zijn!!?!?!!.
dat is inderdaad ook wat ik nodig heb, echt onder de navel zeg maar. Die ga ik ook nog even overwegen, thanks!