Maidenform is heel fijn vind ik… als je dat vanavond besteld bij wehkamp heb je het morgen om 13:00!
Als hij je voor 08:56 snapt is het erg en anders niet
Het rotte is dat ik morgen gewoon tot 13:00 moet werken, dus ik denk dat bestellen niet echt een optie is. PostNL bezorgt hier vaak wel in de ochtend ja, maar dan is er dus niemand thuis. Weet niet zeker hoe het qua tijd zit als ik het bij een ophaalpunt laat leveren.
Tig jaar geleden heb ik een broekje van een duurder merk gehaald en die doet het nog steeds goed, ik heb alleen geen idee hoe dat merk heet en het is er allang afgewassen dus echte goeie tips heb ik niet helaas
Dat weet ik eigenlijk niet, maar je checkt niet in toch? Dus er kan wel eh Haarlem staan maar misschien ben je toch een station later opgestapt omdat dat beter uit kwam met de bus bla bla bla en daar was het wel 09:00, weten zij toch niet
Ze werken met dhl ophaalpunten ook! En zo’n onderbroekje past wel door de bus meestal.
Dat is wel een goede ja, had ik nog helemaal niet aan gedacht haha! Misschien dan toch maar proberen! Bedenk me natuurlijk ook pas de avond van tevoren wat ik aan wil trekken.
Ik heb 1 corrigerende string van hunkemöller die ik ooit voor mijn gala heb gekocht en die vind ik erg fijn. Hij corrigeert echt alleen de buik en “muffintops” en daar was ik toen naar op zoek.
Volgens mij heb je 5 minuten speling. Dus je kan vanaf 8.55 inchecken en dan krijg je daltarief, voor als je bv om 9.01 een trein moet halen. Mochten ze miepen, kan je dat als argument gebruiken.
Echt vreselijk irritant: ik had een laag knotje met een scrunchie in, ik had eten gehaald, ik kwam binnen en ik voelde mijn haar trekken dus ik deed mijn haar los. Dit was rond 19 u. Nu ben ik die scrunchie dus kwijt, heb al 20 minuten gezocht, het scenario ‘nagespeeld’ haha, en ik heb maar een studio van amper dertig vierkante meter dus waar kan dat fucking ding zijn!!?!?!!.
dat is inderdaad ook wat ik nodig heb, echt onder de navel zeg maar. Die ga ik ook nog even overwegen, thanks!
Om je pols? In je capuchon? Tussen je jas/sjaal als je die omhad? In de keuken?
Ik ga zo lekker warme chocolademelk drinken hmmmmm
Ik moet naar de kapper maar zie nu al op tegen die negativiteit. Dat ik te lang niet ben geweest, dat ik mijn haar beter moet verzorgen en al dat andere commentaar. Ik verzorg mijn haar goed, maar ja het blijft breekbaar en snel splitten en ja ik gebruik geen kappersproducten maar ik heb alles uitgezocht en dit vertrouw ik meer dan jullie zooi. Die ze dus altijd proberen aan te smeren en dat je dan denkt godver nee ik wil het niet en hoopt dat dat mens genoegen neemt met “nee hoor, niet geïnteresseerd”.
Ohhh ja ik voel dit precies. Ik heb echt een hekel aan kappers en ga liefst zo min mogelijk/knip zelf om hun gezeik te voorkomen, wat het gezeik alleen maar erger maakt als ik dan uiteindelijk toch ga. Ja ik weet dat ik dun haar heb, en gespleten punten en een moeilijke hoofdhuid maar daar heb ik precies niet zoveel over te zeggen, doos. En hun betweterige advies slaat vaak ook nog nergens op.
Triggerwarning: depressie en zelfdoding
Pff, ik zit al een poos hiermee. Ongeveer 13 jaar geleden is mijn vader overleden door zelfdoding, dit omdat hij niet met het overlijden van mijn moeder kon omgaan. Heftige tijd.
Begin deze maand heeft mijn broer het ook gedaan.
Alles van rond pa komt ook terug boven.
Verdriet, boosheid, begrip, onbegrip, ga zo maar door.
Met mijn schoonzus kon en kan ik het niet vinden. Toch wil ik er zijn voor zijn kinderen. Hoe kan je zoiets diplomatisch aankaarten?
“ik moet jou niet, maar ik wil wel contact met de kinderen”.
Ik ga nu ook terug bij een therapeut waar ik eerder al ging. Hij geeft me goede handvaten (bvb ook dat ik nu een volledige wees ben en daar ook best om mag rouwen) maar toch wil ik over dit specifieke ding ook jullie mening eens.
Of ze hun muil kunnen houden ajb. Ik word al helemaal agressief als ik er aan denk en ik wil niet. Maar moet toch echt :’)
Oeh, ik heb geen tips omdat ik me niet kan voorstellen hoe gruwelijk je verlies is, zeker ook in combinatie met de verliezen die je al hebt gehad. Wilde alleen even reageren om je sterkte te wensen en om te zeggen dat het lijkt alsof je er ondanks alles heel sterk instaat en dat ik dat enorm knap van je vind.
Wat een heftige en verdrietige gebeurtenissen Fijn dat je therapeut je goed kan bijstaan.
Over je schoonzus, dat vind ik een lastige. Als je je bedenkt hoe iemand het andersom aan jou zou moeten brengen, kun je er dan meer mee? Als ik zo nadenk zou ik het lastig vinden te horen dat iemand geen contact meer met mij wil, maar wel met de kinderen. Misschien kun je er wel van maken dat je probeert te denken aan je eigen welbevinden en je het contact met haar lastig vindt en het daarom op een laag pitje wil houden voorlopig maar dat je de kinderen wel graag wilt blijven zien. Zoiets zou ik er denk ik van maken als ik haar echt niet kan tolereren.
Sterkte in ieder geval, het klinkt niet makkelijk.