Wat je even kwijt wil #28

De maandagochtend vroeg op staan went echt nooit

Ah, de geur van een opgewarmde trein in de ochtend waar iemand een eveneens opgewarmd broodje eiersalade eet.

7 likes

Nee en het is ook gewoon weer zo donker, dat maakt het alleen nog maar lastiger!

Ik kan nog steeds niet goed lopen :confused: al de vierde dag op stage dat ik geen klap kan doen, ik word er echt naar van

Nee ik neem geen pijnstillers, dat helpt toch alleen tegen de pijn en niet tegen de breuk? De pijn is wel te doen, ik kan er alleen gewoon niet op staan en ben heel slecht in mijn balans

Ja klopt, wat leuk!

Net mn laatste pil antidepressiva genomen :facepunch:

48 likes

:facepunch:t2:

1 like

Getver, ik voel me niet lekker, maar ook niet zó niet lekker dat het thuisblijven rechtvaardigt. Aan de andere kant gaat er denk ik bar weinig uit m’n handen komen en zie ik heel erg op tegen het reizen, blegh

Oke nou ik ging dingen doen en ging me steeds beroerder en rilleriger en misselijker voelen dus heb me na streng toegesproken te zijn door m’n vriend toch ziek gemeld. Maar bah ik heb zo geen zin in ziek zijn :angry:

Veel beterschap!

1 like

Beterschap!! Ik heb precies hetzelfde en dit is al dag nummer 4. Ziek zijn is zo saai.

1 like

Beterschap Dazed, kruip maar lekker onder een deken

1 like

Ik ben benaderd door een grote werkgemer voor een gesprek over een trainneeship, of ik daar in geïnteresseerd ben. Heb bij deze werknemer mijn master onderzoek gedaan en thesis geschreven en mijn cv is somehow bij de VP van een van de vier afdelingen terecht gekomen en die heeft hem doorgespeeld naar de trainneeship coördinator met de boodschap dat ze ervoor moest zorgen dat ik dit trainneeship wil doen. Maar wtf hoe werkt dit? Er melden zich elke ronde 800 mensen aan ofzo en het zijn 5 rondes om aangenomen te worden, hoezo benaderen zij mij nu zelf terwijl het trainneeship niet open staat? Heb zo dus een gesprek hierover en ben toch zenuwachtig want vind dit maar raar. Dit moest ik even kwijt.

20 likes

Maar je kan er toch niet op staan juist door die pijn? Als pijn weg is kun je normaal bewegen. Lijkt mij.

1 like

Ik hoef pas om 13.00 te beginnen dus ik blijf tot 11 uur in bed liggen.

5 likes

Je bent gewoon een eindbazin en ze willen jou hebben :wink: Heel veel succes!

1 like

Nou laten we het maar hopen want het is wel zo ongeveer m’n droombaan/trainneeship.

4 likes

Waarschijnlijk kan hij er niet op staan omdat het botje gebroken is. Vreemd genoeg doet dat helemaal niet zoveel pijn. Alleen lopen of erop staan lukt niet goed. Klopt dat @Luzarl?
Zo ervaarde ik het toen ik m’n kleine teen brak.

1 like

:rofl: Mensen zijn echt raar… Wtf? haha
Ben wel benieuwd wat de relatie tussen bruidspaar en diegene is.