Wat je even kwijt wil #28

Agos ze kunnen daar zo veel last van hebben! Gelukkig is hij er nu vanaf!

1 like

Waar eten jullie allemaal rookworst bij? De Vegetarische Slager was in de bonus dus heb de rookworst gekocht want ik dacht yess stamppot, maar had er even niet aan gedacht dat mijn vriend geen gekookte aardappelen lust (= geen stamppot) en hij houdt ook niet van erwtensoep :roll_eyes:. Probeer nu te bedenken waar we het dan bij kunnen eten maar ik kom er niet echt lekker uit

2 likes

Brood (a la broodje unox) of mosterdsoep?

Ooh mosterdsoep is wel een goeie ja! Ik dacht inderdaad al aan een broodje maar dat leek me zo kaal voor avondeten, maar dat + mosterdsoep zie ik wel zitten. Thanks!

2 likes

Ik kreeg net een mail dat ik mijn scriptie GEHAAAALD heb! :grin::grin::grin::grin:

110 likes

Dit is de tweede dag dat ik ziek thuis ben en ondanks dat ik nu alle reden heb om de hele dag te netflixen, blijf ik het gevoel hebben dat ik iets nuttigs moet doen. In het weekend lukt het me prima om niks te doen, maar op werkdagen echt niet. Dus net ging ik de was doen maar werd gelijk weer duizelig

1 like

Er maakte net weer iemand een opmerking over mijn gewicht (ben veel afgevallen door medicatie en nu vinden mensen dat ze er rotopmerkingen over mogen maken), dus ik zit nu uit protest een zak chips leeg te vreten.

4 likes

Gefeliciteeerd!!! Topper!

Lief!! Dankje. Zo’n opluchting dit haha

40 likes

Oké, ik heb laatst als moderator gezegd dat we een kritiek-op-humblebrags-topic niet oké vinden maar een topic om expres te humblebraggen lijkt me best gezellig. Hoef ik ze in ieder geval niet meer op de rest van het forum te lezen :rofl:

15 likes

Anders online bestellen en in de winkel laten leveren? Dan breng je het andere terug :slightly_smiling_face:

1 like

Buurtgenoot stuurt net een bericht in de Buurtapp dat er een touwtje/strikje om de deurklink zit…

Ben ik nou debiel als ik denk dat inbrekers dat doen?

Hahah made my day!!

Zou dat? Ik denk namelijk stiekem van wel maar dat ze zich heel onschuldig gedragen als iemand ze erop wijst :sunglasses:

1 like

Ik denk dan ook meteen dat ze dat doen om te checken wie er thuis is (en het er dus afhaalt) en wie niet. Maar wellicht ben ik dan ook locolocooo

1 like

Vanavond is er een voetbalmatch hier en in de stad zijn een hele hoop terrassen (van cafés) vandaag verboden en ze verkopen ook geen alcohol in de supermarkt. Best extreem, toch. Ik ben benieuwd of er problemen zullen zijn.

Heb je t eraf gekregen?
Anders met whiteboardstift erover heen tekenen, dan gaat het eraf.

Groetjes een juf die dat ook al (meer dan 1x…) heeft meegemaakt :joy:

1 like

Zojuist €65 mogen betalen omdat ik de voordeur achter me dichttrok zonder een sleutel mee te nemen. Volgens de slotenmaker valt die prijs nog mee, want ik had ook opgelicht kunnen worden voor 200-300 euro.

En toeeeeen vertelde ik in de meubelwinkel m’n zielige verhaal en kreeg ik €20 korting op de nieuwe tafel dus kwam het toch nog een klein beetje goed met deze dag.

36 likes

Een tip voor als je het nog een keer overkomt: Deo erop spuiten werkt ook vaak!

1 like