Wat je even kwijt wil #28

Ik zie het echt bijna nooit. Ben nu nieuwsgierig maar ook bang dat als ik het bij anderen niet zie het bij mezelf ook niet doorheb. Jullie mogen mij flaggen als ik het doe (maar niet per ongeluk). Of gewoon zeggen.

1 like

Nu vraag ik me af of je poll een test was om te kijken welke antwoorden de forummers gaven die jij ervan verdenkt.
Ik zie het echt niet vaak, of ik ben naïef. Zo’n post van een influencer die uit de douche komt en om complimentjes vist, vind ik eigenlijk alleen maar onzeker overkomen.

ATTENTIEEE DE QUIZ STAAT ONLINE. Voor t geval je mee wilde doen

3 likes

Ik hoop dat er een felicitatie komt van moeder van oppasbaby en kleuter zodat ik kan vragen hoe kleuter het vindt in groep 3 en of baby al kan lopen. Uit mezelf vind ik het een klein beetje opdringerig staan, maar als zij appt kan ik het makkelijker vragen.
Mis ze zo. Kijk echt te vaak foto’s terug :see_no_evil: Heb de laatste keer oppassen zelfs een spraakbericht opgenomen en baby expres laten lachen zodat ik het op geluid had en dat nog eens terug kan luisteren :see_no_evil:

2 likes

Dadelijk voor de tweede dag op rij met mijn vriend een dragonball z abridged marathon houden hahaha Ik vind het echt nog steeds geweldig

3 likes

Waar koopt men een goedkope handpop?

Omg hahaha zie opeens in een reclame een oude, zeer dubieuze fling voorbijkomen. Ik was 16, hij was de barman van 30 blabla je kent het wel (ik hoop het niet eigenlijk voor jullie, was achteraf bezien niet echt oké en heel fout). En nu popt hij opeens op mijn tv-scherm voor me op haha oh man.

3 likes

De vader van een vriendin wordt in coma gehouden en nu stuurt ze een selfie van hun gezin met haar vader. Lachend. Waarom. :woman_shrugging:

Ik heb honger. Maar heb net al m’n tanden gepoetst, gestokerd en listerine gebruikt. What to do, what to do…

Ja maar ze weten hoe ordinair het is en gaan er wel zelf zitten. Moet zeggen dat het wel erger geworden is sinds het bij rtl zit

Ja??? Denk dat Steven het wel oprecht grappig vind maar voor de rest… en dynamiek tussen Ryanne en Patricia vind ik ook een beetje ongemakkelijk.

1 like

Dat is shit! Ik heb nog wel een Iphone 5s voor je.

4 likes

Heeft iemand die earbuds van Samsung? Ik overweeg om ze misschien aan te schaffen maar wil graag wat ervaringen horen omdat ze niet goedkoop in aanschaf zijn.

Ik moet morgen pasfoto’s laten maken, maar ik haat pasfoto’s
:slightly_smiling_face:

Je had hem zo mogen hebben! Of ie hier nou in de la ligt te verpieteren of ik maak er iemand blij mee. :grinning:

1 like

Noggggg 20 minuten voor de quiz jongens. Het gaat bijna sluiten

Ah heb zo’n heerlijke all inclusive vakantie gehad met m’n beste vriend!! was 1 brok genieten
en vandaag gehoord dat ik m’n master cum laude heb gehaald yeeh :star_struck:

49 likes

Ik begin morgen op een nieuwe locatie en zie er echt tegen op om morgenvroeg daar om half 7 binnen te lopen bij nieuwe collega’s die ik niet ken :weary: en allemaal nieuwe cliënten enz.

Woww die opmerkingen richting Steven over kinderen en vaders die pleite zijn. Had ik niet gedacht van Patricia.

Zij leggen zich daar blijkbaar bij neer. Ik vind het ook niet normaal

1 like