Wat je even kwijt wil #28

Nope

3 likes

Ben echt kapot moe, veel te veel gedaan afgelopen week. Veel fijne en minder fijne spanning, alles doet pijn.
Nu wachten op mn afspraak bij de psycholoog. Ben er eigenlijk te moe voor om te praten…

Ga vanavond maar niet zwemmen en gewoon mrt een dekentje op de bank liggen

Is dit voor twee of voor 4 personen? https://www.jumbo.com/iglo-roerbak-sensatie-tagliatelle-con-spinaci-amp-salmone-voordeelverpakking-750g/282978DS/

Er was ook een 400gram variant en daar stond heel duidelijk op één portie. Dus ik zou dan denken van dit is voor 2 personen, maar het lijkt me ook weer zo veel haha?

Haha hoezo denk je voor 4 personen als 400 gram voor 1 persoon is?

Is helemaal niet zo veel hoor, je eet makkelijk 200 gram kwark in een portie bijvoorbee.d
voor pasta wordt droog 100 gram pp gerekend (al vind ik dat zelf nogal veel), maar dat wordt nog een stuk meer als het gaar is, en dan weeg je sausjes en vlees/groenten nog niet eens mee.

2 likes

Het is een vrije dag in duitsland, en ik woon in het centrum van de stad met het outlet wat volstroomt met duitsers op zo’n dag en ik zie er nu al tegenop om zometeen naar huis te rijden en een parkeerplekje te zoeken :tired_face:

Haha ja omdat ik inderdaad dacht van wow 400 gram is best wel veel voor één portie. Maar als je ongeveer 125gr. vis + 175 gr. groenten hebt, blijft er nog ongeveer 100gr. over voor pasta en de rest dus dat klinkt wel wat logischer. Ik doe wel gewoon 1,5e zak / een beetje kijken hoe veel het straks in de pan is :’)

Bahh succes! Ik woon ook in zo’n stad en denk dat ik er ook 2 x zo lang over ga doen om thuis te komen… Verschrikkelijk

Ik heb weleens zo’n zak voor een persoon en ik vind het eigenlijk best mee vallen hoeveel daar in zit haha.

1 like

Haha ik ben benieuwd! Heb het ook nog nooit eerder op maar moest koken vanavond en heb er echt even geen zin in dus ik dacht pleur dit gewoon allemaal in 'n pan en dan is het ook goed :stuck_out_tongue:

1 like

Nou heb mn kinder ei gevonden hoor. Heb er gelijk 3 genomen.

8 likes

Ah balen zeg!

Pasta is het enige soort gerecht waarbij ik geen limiet heb. Ik eet zo veel je me geeft.

25 likes

Ik ga echt kapot van de zenuwen. Zou vandaag iets belangrijks te horen krijgen maar heb nog steeds geen bericht.
Ben nu een zenuwbiertje aan het drinken. :scream:

Ik ben kapot. Ben vanaf 9 uur onderweg geweest. Heb echt het idee dat ik half Nederland door ben gereden, ben net een uur geleden thuis gekomen en mijn hoofd is nog steeds wazig. Nu Frozen kijken met thee!

1 like

Hier hebben al heel veel mensen over gepost en er wordt naar gekeken

1 like

doet instagram het bij jullie ook niet? heb pauze op werk en wil dan altijd even ongegeneerd instagrammen maar dat kan nu niet :frowning_face:

Het rijden ging nog wel gelukkig, want ik kwam de stad in en het meeste verkeer ging de stad uit. Maar heb de auto wel een kwartier lopen van m’n huis moeten parkeren. Hopelijk heb jij meer geluk! Succes!

Denk dat ik de drukte net voor was! Paar binnenwegen genomen waardoor ik niet bij de rotondes richting Duitsland hoefde te wachten :cheer:

1 like

Ik heb vandaag zo hard en serieus gewerkt dat mijn telefoon 55% was aan het einde van de dag. Normaal moet ik hem om 15:00 al opladen haha

4 likes

De trein stinkt naar patat, bier en Feyenoordsupporters.

Maaaar ik heb weekend :raised_hands:

3 likes