54 gram?! Als amuse misschien. Dat is wel echt extreem weinig. Ik doe ook altijd 100 en ben niet per se een grote eter.
54 gram lijkt mij ook heel weinig, ik kook voor met zān tweeĆ«n altijd een half pak pasta, dus 250 gram, en dat gaat altijd prima op š¤·
Nou inderdaad. God ik krijg er honger van. Kom maar door met dat halve pak pasta, zou er zo ingaan nu.
Volgens mij is een vriendin boos op me, en ik wil zo graag dat ik zo iemand ben die het niet boeit, maar ik voel me echt ruk:(
Ik studeer officieel af in februari en ik weet nog steeds niet wat ik eigenlijk met mijn studie wil gaan doen⦠Vind het zo gek om dadelijk āklaarā te zijn voor de grote mensen-wereld.
Maar het is toch logisch dat dat je iets doet. Ik zou het eerder raar vinden als het je niks zou boeien als een vriendin boos is.
En dan ook nog op je verjaardag? Is altijd naar, ruzie. Hoop dat je toch een leuke dag hebt.
Ik heb helemaal geen zin om te sporten ik ben doodmoe en ik heb 1 gloeiend knalrood oor (?) maar ik ga toch en ik ben bij voorbaat al trots op mezelf
Ik heb het liefst 0 gram pasta. Vies nat klef deeg
Helaas geen echte ruimte gehad voor stages, heb wel richtingen die mij interessant lijken maar ik durf de stap om te solliciteren niet echt te zetten (ook mede door het gebrek aan echte ervaring). Ben me nu aan het oriƫnteren op traineeships, als dat niet lukt ga ik zoeken naar geschikte stages want ik heb gelukkig de financiƫle ruimte.
Best wel Vorige week heb ik hem ook al op Utrecht Centraal laten vallen, haha. Ik weet niet wat dat met deze telefoon is, maar ik ben heel blij als ik de 3 jaar haal met deze
Help ik ben gevraagd om iets op een podium te doen en ben hier echt veeeeel te schijterig voor. Maar het is wel heel eervol en het hoort ook een beetje bij wat ik later stiekem wil worden Ʃn ik krijg er een paarhonderd euro voor en dat is ook gewoon wel heel chill natuurlijk. Ik denk dat ik het maar moet doen aaah. Hoop stiekem dat ik voor die tijd nog een dubbelganger vind die ik kan inhuren.
Vond ik dat maar, 100% zeker dat ik dan 20 kg minder dik was
Ik ga volgende week weer terug naar de iphone.
Ik en huawai hebben het nog geen half jaar met elkaar uitgehouden.
Ik wou gaan sporten vanavond alleen het is buiten, in het park, en ik heb alleen een 3/4 legging en t is inmiddels eigenlijk best koud!!
Dus nu twijfel ik. Maar na 5 minuten heb ik t waarschijnlijk toch wel warm (toch�)
Voel me echt niet lekker, alles doet pijn en nu ben ik daarvan een beetje in paniek, wat het natuurlijk alleen maar erger maaktā¦
Ik heb deze post gerapporteerd.
Ik sta hamburgers te maken, wat een feestje
En als bonus zo mn lievelingspatat (die hele dunne)
Het is hier een feestdag, dus ik hoefde niet te werken vandaag. Heb met vrienden een heerlijke lange herfstwandeling gemaakt en nu net pannenkoeken gebakken en gegeten, het was echt zoān fijne dag! Ben ook zo lekker rozig van het buiten zijn, voel me helemaal senang
Like gewoon omdat het klinkt als een heerlijke dag en extra like voor senang! Wordt echt te weinig nog gebruikt, zonde. Leuke uitdrukking vind ik het.