Zometeen een paar uur school en daarna heerlijk een heel all-inclusive hotel weekend met m’n vader! 3x per dag een buffet, onbeperkt gebruik van de zwembaden en sauna’s en de hele dag door gratis drankjes Zin innnnnn
Wat ik van een platte tante begreep, inderdaad erg pijnlijk maar ze douwen net zo lang tot het lukt…
Huh! Wat heb ik gemist?!
Het ging hier laatst over meelmotten. In ons oude huis nooit last van gehad, nu juist alles in bakken en en er vloog me net weer een tegemoet. Maar kan niet ontdekken waar vandaan. Wat irritant dit.
Ik heb echt last van de omslag van het weer, ik ben echt zó moe. Hoe vroeg ik ook naar bed ga, kan mijn bed echt niet uit (en moet gewoon werken ook nog…)
Ik had een setje droge kleren mee moeten nemen, mijn broek is echt doorweekt
Iel wat naar, maar soms is het fysiek toch echt onmogelijk? Ik heb een vriendin met geen of nauwelijks borstontwikkeling. Het is HEEEEL ietsje een bolling maar dat kan nooit ergens onder?
M’n hoogbejaarde konijn moet vandaag onder narcose röntgenfotos en wss een kies laten trekken. Ben echt zoo bang dat ie de narcose niet meer uitkomt, kan de hele ochtend al aan niks anders meer denken
Is je vriend nieuw Zeelands? Komt ie mee naar NL?
(Alleen als je wil antwoorden uiteraard)
Zelfs mannen kunnen een mammografie krijgen!
Ik weet er het fijne niet van aangezien ik ze niet maak maar ik werk wel op dezelfde afdeling.
Wat heftig zeg! Maar ook leuk natuurlijk! Dat hij uit Nederland komt maakt alles natuurlijk wel makkelijker. Hebben jullie goed contact?
Het lijkt me heel heftig, vooral omdat je aan de andere kant van de wereld zit.
Grappig hoe het allemaal kan lopen; weet nog vaag dat je vorig jaar ergens daar kort was en toen heel graag weer terug wilde naar NZ en misschien wel echt wilde blijven.
Kan veel gebeuren in een jaar!
Forumtrend
Jk
Waarom ben ik zo fucking ongemakkelijk. Ik zit op werk na een week ziek te zijn geweest en krijg een Engelsman aan de telefoon. Ineens was ik mijn Engels plotsklaps vergeten dus toen ik mijn emailadres moest doorgeven zag ik het niet meer?!?! Dus ik begon goed met mijn voorletters, maar bij het spellen van mijn achternaam maakte ik een hele domme fout, maar daar kwam ik pas achter toen ik dacht van wat zeg ik allemaal. Toen durfde ik het niet te zeggen want ik had het al opgenoemd enzo. Vond het zo dom om toe te geven van ‘hey ik spel mn eigen achternaam fout’ dus die man denkt nu dat mijn achternaam namiet is Terwijl er geen eens een N in voorkomt, en miet ook in geen verre wegen te bekennen is. Echt hoe erg is dit. Ik stuur straks wel een mailtje net dat de verbinding slecht was ofzo. Drama
YESSSS KAARTJES VOOR KEANE GEKOCHT OP 11 FEBRUARI I AM SO HAPPYYYY
Gaat er nog iemand toevallig?
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met een Colombiaan nog steeds héél positief was, misschien toch een gemiste kans
Gaat het weer een beetje? Hoop dat je je wat beter voelt!
Ik heb 2 cavia’s (caviamoeder zijn is niet m’n identiteit, al heb ik het wel vaak over ze, hier en buiten het forum om) Maar eentje heb ik weggebracht omdat haar gebitje bijgeslepen moet worden. En mijn andere cavia is nu zo zielig. Ze zit maar passief in de kooi. Heb net al heel lang met haar gekroeld, en lekker eten gegeven. Maar het is zo sneu. En normaal als ze met z’n 2en zijn dan hebben ze vaak ruzie, maar nu merk ik dat ze haar toch wel mist