omgg ja ik heb me opgegeven met een vriend haha, hoop zo dat we worden uitgekozen!! m’n leven bestaat uit 5 letter woorden
Oja! Nou ik heb de gok er maar op gewaagd.
Ohh is dat die mannen in midlifecrisis die dan samen gaan bergbeklimmen en wildkamperen enzo? Da’s goud ja
Waarschijnlijk alleen maar zo lang overleefd dankzij mama en moeder de vrouw
@voortaan jaa haha ik heb een clubje en @kali is ook liefhebber!
Hartenstraat staat in onze Top 19 trouwens op 14, wat betekent dat hij wel oké was (plek 1 is voor de slechtste film, plek 19 voor de beste).
Edit: o lol je hebt het over Hartenstrijd. Heb ik niet gezien maar de trailer ziet er top uit!
Vandaag begonnen op een nieuwe locatie en als ik de meest sociale ben van alle collega’s… dan is er stront aan de knikker
Ik heb nu al zo vaak die October 3d meme van Mean Girls op instagram voorbij zien komen dat het een beetje voelt als die Groundhog Day film uit 1993 behalve dat het 3 oktober is ipv 2 februari
He verdorie ik probeerde 3x op play te klikken.
Awh wat lief dat je je dat afvraagt! Ja, ik ben er nog maar echt heel weinig want ik heb het MEGA druk met mijn pre-master
Nee joh geen sorry voor nodig hoor. Ligt meer aan mij
Ja, want ‘jouw lijf wil jou precies over het allerbeste pad laten wandelen dat voor jou is weggelegd’. Dus. Maar ze zegt ook, ‘we moeten er wel naar luisteren!’ Dus heb jij diabetes type 1? Jammer, geen insuline voor jou, je moet maar gewoon naar je lichaam luisteren, opgelost!
Ik ben na deze prachtige zin trouwens gestopt met kijken, dus heb geen argumenten gehoord verder, en misschien is ‘medicatievrij’ niet letterlijk. Insuline zal ze bijvoorbeeld ook wel niet als medicijn beschouwen. Ik weet wel dat we te veel antibiotica gebruiken enzo maar medicatievrije huisarts gaat wel erg ver.
Ik vertrouw het niet hoor als ze niet minstens gestudeerd heeft aan de university of school of life.
Die gaat natuurlijk iedereen van dat hennepolie voorschrijven.
Maar ze is nu gewoon ‘echte huisarts’ zeg maar hè, niet een of andere zelfbenoemde genezer haha
Ik kijk nu meer video’s van haar en ik val van de ene verbazing in de ander. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Doet de inspectie daar iets mee, als het echt zover komt? Weet jij dat toevallig, @Krabsalade?
Ze zegt dat ze mensen wel wijst op de risico’s als ze geen medicatie gebruiken. Zoals het waarschijnlijke risico op de dood bij diabetes type 1. Als mensen dat risico niet kunnen aanvaarden (goh, zou je denken?) dan verwijst ze door naar een andere huisarts. Zolang ze niet tegen mensen liegt of ze echt hulp ontzegt denk ik niet dat er iets aan gedaan kan worden door een inspectie?
@Arecales Nou ja dat is dan in ieder geval iets
@Krabsalade Op LinkedIn en de site van haar stichting staat dat ze holistisch huisarts is, maar ik kan zo snel geen praktijk vinden. Ik was ook benieuwd
Ernstige afrader. Hartenstraat heb ik toevallig ook gezien en die is in vergelijking hiermee haast Oscarwaardig. Weet niet wat er verder in jullie Top 19 staat, maar deze lijkt me zeker top 5-waardig.
Ik ben best wantrouwig van mezelf. Om een voorbeeld te geven, als m’n tas open staat dan is m’n eerste gedachte eerder “iemand heeft het open gedaan en m’n portemonnee proberen te jatten” dan dat ik het zelf vergeten ben dicht te doen. Nu was ik vandaag naar de bios. Ik had even popcorn op een tafeltje gezet en was zelf drankjes ergens anders heen brengen. Ik dacht dat kan wel voor die minuut. Kom ik terug, is de popcorn weg? Heeft iemand dat gewoon in een minuut ofzo weggehaald. Stond allerlei afval en gebruikte glazen en die stonden er nog dus was geen personeel. Ben ik toch nog naar de bar gegaan om met m’n onschuldige hoofd te vragen of het personeel het misschien had weggehaald en dat het anders een andere bezoeker was, toen kreeg ik gelukkig een nieuw bakje. Doel bereikt
Maar vind het echt heel raar. Probeer ik een keer te denken dat je heus wel je spullen even kan laten staan, grist iemand het weg? Echt super triest. Hoop op zijn minst dat de dief nu allemaal popcorn tussen zijn of haar tanden heeft zitten en het niet weg krijgt en het lekker irriteert.
Het is 2 uur in de nacht en ik ben al sinds middernacht wakker. M’n hond blafte maar er was niks buiten te zien. En toen was ik zo dom om een email van m’n ex te lezen. Dat zit me zo dwars. Ik weet dat ik hem moet los laten. Hij is zo’n drama queen. En legt alle verantwoordelijkheid buiten zichzelf. Hij voelt zich verraden door alle vrouwen. Ik merk hoe boos ik er nog over ben. En dat maakt me klaar wakker. Loslaten, loslaten. Ik vind het zo moeilijk. Mijn dochter had al eerder gevraagd waarom ik die boosheid op m’n ex zo vast hield. Ik weet het niet. Want ik heb er alleen maar last van.
Hahaha ik ken haar, heb met haar op school gezeten. Kwam haar toevallig tegen een paar maanden terug toen ze net terug was van haar ‘wereldreis’. Zal eens kijken of er nog roddels rond gaan