Lekker laat maar weet niet eens wat VSCO betekend
Ik begrijp verder ook zeer weinig van die hele VSCO-toestand maar weet wel dat skskskskk eigenlijk gewoon ‘hahahaha’ is maar dan in een andere spelling. Meer weet ik ook niet want ben ook bejaard sksksksk (ik doe dit vast fout).
Met een spuitbusje schermreiniger en zo’n blauw doekje!
Ik weet niet helemaal waar het aan ligt, maar ik moest op werk net moeite doen niet in tranen uit te barsten. Ben maar naar huis gegaan en ik vind het wel goed met die laatste uurtjes
Ik ‘adem uit’ op het scherm zodat het beslaat en dan veeg ik met een droog microvezeldoekje/brillendoekje met ronddraaiende bewegingen!
Zijn er FF’ers die bootcampen of dat wel eens hebben gedaan/geprobeerd? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
And I oop komt van dragqueen Jasmine Masters
Ben echt flabbergasted hierover. Wat bizar?!
Ik reed net langs een ongeluk wat net gebeurd was. Vrij heftig ongeluk ook want de voorkant van alle twee auto’s waren helemaal weg. Gaat de automobilist voor mij het filmen vanuit zijn auto. Echt wat is mis met je gadverdamme.
What the fuck. Ik heb met een paar vrienden via de ah actie een weekendje een roompot vakantiehuisje geboekt in Zeeland. Wordt er ineens een mail gestuurd dat ze wegens recente gebeurtenissen 500 euro borg pp vragen.
What the fuck. Communiceer dit even van tevoren of zo.
Ze zeggen toch recente gebeurtenissen? Dat was miss deze week.
Per persoon? Denk dat ze dan heel veel afmeldingen gaan krijgen! Ik heb dat écht niet zo hoor
500pp ook echt?? Wat lullig als je dat niet hebt, dan mag je dus niet komen.
Zelfs als je dat complete huisje affikt kom je nog niet aan die borg…
Te benieuwd wat de recente gebeurtenissen zijn
In 2017 deden ze dit ook al.
Mijn vriend gaat naar een evenement waar zijn ex ook zal zijn en voorheen zou ik dat echt niet kunnen handelen en stennis schoppen en nu doet het me eigenlijk niet zoveel? Heb 'm veel plezier gewenst
Geen idee, maar nog vind ik het een vreemde zaak dat dit nu pas gezegd wordt. Dat kan ook bij het reserveren erbij genoemd worden, ook als het door recente gebeurtenissen komt. Ze hebben ook al kunnen bedenken dat ze meer borg willen, ik vind dat ze ook best even hadden kunnen bedenken dat dit bij het reserveren fijn is om te weten.
@Dommel zoals het er staat, ga ik ervan uit per persoon. Het kutte is dus dat je het allemaal niet meer kan of mag annuleren (dat stond keurig wel overal vermeld), maar er staat bij het reserveren en aankopen hier niks over vermeld.
Sterker nog, ze mogen niet, ze moeten je bij het boeken informeren over alle kosten.
Oké, ik moet wellicht iets van mijn verontwaardiging onterecht noemen, omdat er wel ergens staat dat een bepaald park een afwijkende borgsom kan vragen. Maar jezus 500 euro pp had ik echt geen rekening mee gehouden.
Ook niet gelukt met mijn tip dus?
De hond van mijn ouders neemt dierendag wel erg letterlijk en springt net gewoon op de tafel En nee, dat mag ze echt nooit en heeft ze ook nog nooit gedaan
Ik heb het einde kunnen filmen maar uploaden lukt helaas niet.
Oké, ik heb mijn lippen gestift. Twee artikelen gelezen over make-upcounteretiquette. Mijn bankrekening gecheckt zodat ik me niet nog zwerveriger hoef te voelen als ik zonder saldo moet afdruipen. Dus ik ga ervoor Met bruggerrugzak. Ben nog zenuwachtig ook haha zo lame, geef nog liever een presentatie. Die hele beautyscene is zo niet aan mij besteed.