Wat je even kwijt wil #28

You can do it!

1 like

Kan mijn hond er ook bij? Die denkt dat hij een schoothondje is terwijl het een grote, lompe Berner Sennen is.

1 like

Zit je in Port Zelande? Daar doen ze dat al heel lang omdat heel veel jongeren die huisjes gebruiken als uitvalsbasis om te stappen in Renesse

hahaha, dat zou wel echt leuk zijn.

Rachab! Ik mag preken over een hoer, en dat vind ik heel erg leuk :slight_smile:

7 likes

Doe dan ook een quizzzzz op het einde, dat hoort er ook bij hi ha ho. Nee zonder grappen, heel tof! Veel succes :four_leaf_clover:

2 likes

Wil je ooit een keer een stukje uit een preek posten? Dat lijkt me namelijk best interessant om te lezen als het door een vrouw is uitgevoerd.

1 like

Nou, volgende en laatste hoofdstuk. Ik ging naar binnen. Iedereen die er werkte deed extreem hartelijk, op het verdachte af. Alsof ze allemaal heel blij waren dat ik er was. Zodat ze me ook eindelijk konden verheffen tot hun perfect geurende, gekapte en geverfde soort. Ik ging een beetje hulpeloos bij de balie staan. Een vrouw vroeg of ze me kon helpen of dat ik lekker aan het kijken was. Ik zei dat ik lekker aan het kijken was (dat was niet zo) en smeerde 3 lippenstiften op mijn hand. Ik wist al welke ik wilde want dat had internet me verteld.Toen dacht ik oke need to get the fuck out of here en keek angstvallig naar haar collega en zei ‘ik wil die’ terwijl ik wees. En toen ging ze hem pakken en kwam ze niet terug want blijkbaar was de kassa ook die kant op en ik stond daar met een rode kop hulpeloos te zijn en keek ze me zo aan van kom je nog, alsof ik een kleuter op zijn eerste schooldag was en zij de juf. En toen ik had betaald liep ik met een rood hoofd snel de winkel uit terwijl ik schichtig om me heen keek of niet iedereen naar me zat te kijken van wat doet zíj hier. Toen dacht ik kut daardoor lijk ik natuurlijk nog verdachter straks denken ze dat ik een dief ben. Toen liep ik met een nog roder hoofd naar buiten. Maar wel een lippenstift rijker. En 32 euro armer.

Epiloog

Toen kwam ik thuis en ging ik vol verwachting meteen de lippenstift opsmeren. Ik had hem niet op mijn lippen getest want bij iedereen op internet stond hij supermooi en iedereen zei ook dat deze lippenstift zo bijzonder was omdat hij echt bij iedereen en alle huidskleuren mooi staat. Nou bij mij dus niet. Ik zie eruit als een lijk. Gelukkig had ik daarvoor nog een reep Tony’s coffee crunch gehaald dus die heb ik tenminste nog als troost. Never again.

22 likes

Wil je zeggen welke lippenstift? Jammer en zonde!

1 like

Charlotte Tilbury Pillow Talk

2 likes

Misschien wil iemand van hier hem wel kopen?!

1 like

Aardbei en Nutella

2 likes

Ik zei net tegen Mn vader dat ik ondanks de regen even naar buiten ging, lekker wandelen.

Hij reageerde met Weird flex, but oké

:thumbsup:

45 likes

Ik werd net ingehaald door een bus en daar stond op ‘naar garage’ en ik dacht: ‘waar ligt Garage? En waarom staat er ‘naar’ bij? Rijdt die bus helemaal naar Frankrijk, want NL heeft helemaal geen Garage?’ :woman_facepalming:t2:

11 likes

Probeer eens een ander tijdstip. Misschien helpt het.

Omg deze spaaractie van de Coop :sob: :heart: :heart:

30 likes

Ik leef met je mee

1 like

Ik wil de lipstick wel van je overnemen. Op 9 oktober rij ik van Apeldoorn richting het westen. Stuur mij maar een berichtje waar je woont, misschien kan ik de lipstick dan komen ophalen.

3 likes

Ik kwam net langs kindercentrum (?) Woeste Willem en nu heb ik dat liedje van Weerwolf Willem in m’n hoofd

1 like

Heel tof, veel succes morgen!

1 like