Wat je even kwijt wil #28

Waarom ben ik zo fucking ongemakkelijk. Ik zit op werk na een week ziek te zijn geweest en krijg een Engelsman aan de telefoon. Ineens was ik mijn Engels plotsklaps vergeten dus toen ik mijn emailadres moest doorgeven zag ik het niet meer?!?! Dus ik begon goed met mijn voorletters, maar bij het spellen van mijn achternaam maakte ik een hele domme fout, maar daar kwam ik pas achter toen ik dacht van wat zeg ik allemaal. Toen durfde ik het niet te zeggen want ik had het al opgenoemd enzo. Vond het zo dom om toe te geven van ‘hey ik spel mn eigen achternaam fout’ dus die man denkt nu dat mijn achternaam namiet is :sob: Terwijl er geen eens een N in voorkomt, en miet ook in geen verre wegen te bekennen is. Echt hoe erg is dit. Ik stuur straks wel een mailtje net dat de verbinding slecht was ofzo. Drama :sob:

1 like

YESSSS KAARTJES VOOR KEANE GEKOCHT OP 11 FEBRUARI I AM SO HAPPYYYY

Gaat er nog iemand toevallig?

5 likes

Ik moet zeggen dat mijn ervaring met een Colombiaan nog steeds héél positief was, misschien toch een gemiste kans :stuck_out_tongue:

2 likes

Gaat het weer een beetje? Hoop dat je je wat beter voelt!

1 like

Ik heb 2 cavia’s (caviamoeder zijn is niet m’n identiteit, al heb ik het wel vaak over ze, hier en buiten het forum om) Maar eentje heb ik weggebracht omdat haar gebitje bijgeslepen moet worden. En mijn andere cavia is nu zo zielig. Ze zit maar passief in de kooi. Heb net al heel lang met haar gekroeld, en lekker eten gegeven. Maar het is zo sneu. En normaal als ze met z’n 2en zijn dan hebben ze vaak ruzie, maar nu merk ik dat ze haar toch wel mist :disappointed_relieved:

1 like

Ik vind dit altijd aparte opmerkingen :sweat_smile: maar snap dat het natuurlijk goed is bedoeld. Heftig idd @Oprah maar je bericht klinkt goed! Vliegt hij met je mee terug?

5 likes

Niet in mijn wereld.

Disclaimer dit is een grap.

9 likes

K zeg gewoon dat ik dat vind. Ik heb die opmerking wel eens in real life gekregen in het verleden van o.a. een vriendin en dan antwoordde ik nooit want wist niet wat ik daarop moest antwoorden. :joy: En nee ik snap wel dat het niet bloedserieus is bedoeld.

1 like

Laatste stagedag en een van mijn favoriete collega’s loopt binnen met “sooo how early can we get out of here today to get to the pub”
YES bijna klaar!!!

13 likes

Renesse is mijn lievelingsfilm allertijden. Ik vind alles daar geweldig aan

1 like

Ik heb gister nagellak besteld en die wil ik straks opdoen, maar heb hem bij een pakketpunt af laten leveren omdat ik niet zeker wist of ik thuis zou zijn. Dus nu moet ik zo door de regen om m’n pakketje op te halen want ik wil per se die nieuwe nagellak op natuurlijk :roll_eyes:

Ik hoop het zo, hij mag echt nooit dood hahah.
Jaa snap ik, operaties zijn altijd spannend, hoe oud ze ook zijn. Komt ook vast helemaal goed!

Mn huisgenoot kwam net even doodleuk vertellen dat hij stopt met zn studie en volgende maand emigreert naar Griekenland.

Nu moet ik super snel een nieuwe huisgenootje vinden sos

6 likes

Ja of je gaat mee naar Griekenland.

2 likes

Hahaha ja gewoon samen nieuw leven op een Grieks eiland opbouwen. Klinkt best mooi. Als ik niet zo’n hekel aan hem had

4 likes

Waar woon je? Je vindt vast snel een leuke roomie!

Ik slik de pil altijd door en heb nu sinds een half jaar even een stopweek ingelast, god ik was vergeten wat voor draak je dan wordt. heb zin om iedereen aan de kant te duwen en wil met niemand praten. kan niet wachten tot deze dag voorbij is

1 like

3 minuutjes onderweg naar een ceremonie en ik heb nu al besloten dat ik teenslippers ga kopen. Wat zijn hakken een hel zeg.

1 like

Ik heb zo een belangrijk gesprek op mijn werk en ik ben zenuwachtiggggg.

1 like

Utrecht! En ook nog best een toplocatie en goedkoop dus komt wel goed. Heb er alleen niet zo’n zin in haha

1 like