Wat je even kwijt wil #28

https://www.hetcak.nl/regelingen/medicijnen-mee-op-reis

Kijk wel even waar je heen gaat en of je ze daar in bezit mag hebben en of je zo’n verklaring als bovenstaand moet hebben, je wil niet ergens in Thailand als drugskoerier worden opgesloten omdat je 1 pilletje oxazepam mee hebt.

1 like

Ik sta ergens in de wacht mer verschrikkelijke feelgood nummers maar ik voel me helemaal niet goed want ik moet eigenlijk naar het toilet. Maar om daar de telefoon op te nemen. :rofl:

Weet iemand een goede site om je geld terug te claimen na meer dan 4 uur vertraging? Technisch probleem ligt bij hen :+1:t2:

Vliegtuig of trein. Ik zou bij trein voor twitter gaan. En bij vlirgtuig klantenservice en ff goed dreigen haha

Iemand die toevallig een link voor een livestream heeft waar je het WK turnen kan zien?

Vliegtuig!

1 like

Ik ben vorige week donderdagavond ziek geworden en nu heb ik nog steeds de hele week keelpijn en zware hoofdpijn en ik word er helemaal gek van. Ik wil me gewoon weer normaal voelen :sob:

1 like

Ik ga straks op ‘date’ (met mijn vriend die ik al 100 jaar heb) maar hij heeft iets bedacht en hij wil niet zeggen wat we gaan doen. En ik kan echtttt niet tegen verrassingen, ik word helemaal gek gewoon. Zit me al de hele week op te vreten als we het erover hebben en nu deze dag al helemaal, kan natuurlijk nergens anders aan denken dan bedenken wat we zouden kunnen gaan doen, dus de rest van de dag is sowieso al verloren. We gaan rond 16 uur weg, met de trein, ik moet casual kleding aan die niet te warm is, het is binnen. En hij weet zelf ook nog niet zo goed wat ons te wachten staat (dat vond ik alleen maar erger toen hij dat zei). Ik ben een klein kind ik kan niet omgaan met onverwachte en onbekende dingen

14 likes

@Lemongrab, ik ben nu ook benieuwd!! Laat je ons wel weten wat het geworden is.

1 like

Haha, ja doe ik! Als ik er levend uitkom

2 likes

Mn kat is verkouden, echt bizar hoeveel snot er uit m vliegt elke keer als ie niest. Zit dan overal en hij likt t ook weer op :sob:

2 likes

Escape room, aan zoiets zou ik denken. Of iets als lasergamen ofzo.

1 like

heeft iemand tips voor restaurants in zwolle?

Wij hebben het destijds via ARAG gedaan. Hadden iets van 11 uur vertraging en kregen volgens mij bijna 800 euro terug. Het was wel naar Tunesie dus buiten Europa, dan krijg je iets meer geloof ik. Oja en je betaalt hen natuurlijk een percentage, weet niet meer hoeveel dat was.

1 like

Die vriend waarmee ik naar Duitsland was geweest en waarmee ik de relatie had uitgemaakt, die kwam vanmorgen zijn fiets ophalen. We zijn toen samen met mijn honden in het park gaan wandelen. En toen we weer terug waren in m’n huis, ik weet niet wat er gebeurde. Ik kuste hem en plotseling waren we aan het zoenen. De rest kun je wel verzinnen. Heel fijn enzo. Ik had dit totaal niet zien aankomen dus ik ben blij verrast en in de war. Hebben we nou iets of hebben we niks?

6 likes

Cynthia.nl

5 likes

Ja wij hebben meer dan 4 uur vertraging gehad naar Curacao :sob: maar denk dat we zelf de brief gaan maken, hoeven we ook geen geld af te staan :grimacing: de situatie is namelijk overduidelijk met recht op compensatie

@visual Ik wilde even melden dat ik sinds mn verhuizing filterkoffie drink. Heb mn french press kapot laten vallen en deze stond er al. En maal zelf bonen, nu blonde roast van Starbucks. En ik vind het lekker!

3 likes

Ik zou het gewoon zelf doen. Volgens mij hebben grote maatschappijen ook gewoon pagina’s online waar je een verzoek kunt indienen.

Mijn vlucht van BA was een keer overboekt dus ik werd naar een latere verplaatst. Kreeg bij het inchecken al direct een soort creditcard met 250 euro erop.

2 likes

Ik twijfel zo erg of ik mijn haar rood/oranje/bruin zal verven of volledig zwart zal blijven. :upside_down_face: Enerzijds is zwart lekker makkelijk maar anderzijds luvvvvv herfstkleuren.