Omg ik ga zo ontbijten bij het lekkerste ontbijt tentje ever
Nou uiteindelijk ben ik om half 3 in slaap gevallen en nog om half 5 en 6 uur wakker geweest, ben zo moe haha. Ook nog lekker gedroomd dat ik haast had om op tijd te zijn voor het jurken passen en toen van een onbenullig afstapje afsprong wat ineens 10 meter hoog bleef te zijn, schrok wakker vlak voordat ik landde haha wat een nacht. Hopelijk gaat de dag beter zijn
Altijd als ik weer een klein katertje heb, realiseer ik hoe Fucking geweldig water is.
Echt niks lekkerder dan 3 glazen ijskoud water door je verrotte keel en het is altijd beschikbaar en gratis (op dat moment) en je kan er ook nog thee mee zetten.
Lofzang op water hoor
Ik word vanmiddag opgehaald door mān vriendinnen voor mijn āvrijgezellenfeestā (tussen haakjes want we zijn 3 maanden geleden geregistreerd partnerschap aangegaan voor ons huis). Maar ik vind het zo leuk en ben super benieuwd wat we gaan doen
Ik vind dit een lastige, enerzijds ben ik het met je eens en ik zal ook zeker niet zeggen dat iemand iets wel of niet moet doen, anderzijds krijgen wij hier allerlei zaken te lezen en vervolgens mogen we hier niks over vinden? Of iemand over vragen? Eerlijk gezegd zou ik dit ook vragen aan een vriendin als die met hetzelfde verhaal kwam, omdat ik het niet zo goed begrijp. Ik vind het zelf een opmerkelijke combinatie van factoren om een kind in te krijgen.
Wat voor bodem bedekking hebben ze?
Hooi, stro en zaagsel krijg ik ook last van.
Van die houtvlokken minder want minder stoffig en geen gras.
Dit gevoel deel ik. Ik heb een paar vriendinnen die nu al weten dat ze in een flink traject komen te zitten als ze voor kinderen willen gaan en hebben ook al de nodige toestanden meegemaakt op dit gebied. En ik durfde het eerst gewoon niet te vertellen van mān zwangerschap en dat het eigenlijk met 1x zonder anticonceptie gelijk raak bleek te zijn. Ik voelde me er zo kut over tegenover hun!
https://www.hetcak.nl/regelingen/medicijnen-mee-op-reis
Kijk wel even waar je heen gaat en of je ze daar in bezit mag hebben en of je zoān verklaring als bovenstaand moet hebben, je wil niet ergens in Thailand als drugskoerier worden opgesloten omdat je 1 pilletje oxazepam mee hebt.
Ik sta ergens in de wacht mer verschrikkelijke feelgood nummers maar ik voel me helemaal niet goed want ik moet eigenlijk naar het toilet. Maar om daar de telefoon op te nemen.
Weet iemand een goede site om je geld terug te claimen na meer dan 4 uur vertraging? Technisch probleem ligt bij hen
Vliegtuig of trein. Ik zou bij trein voor twitter gaan. En bij vlirgtuig klantenservice en ff goed dreigen haha
Iemand die toevallig een link voor een livestream heeft waar je het WK turnen kan zien?
Vliegtuig!
Ik ben vorige week donderdagavond ziek geworden en nu heb ik nog steeds de hele week keelpijn en zware hoofdpijn en ik word er helemaal gek van. Ik wil me gewoon weer normaal voelen
Ik ga straks op ādateā (met mijn vriend die ik al 100 jaar heb) maar hij heeft iets bedacht en hij wil niet zeggen wat we gaan doen. En ik kan echtttt niet tegen verrassingen, ik word helemaal gek gewoon. Zit me al de hele week op te vreten als we het erover hebben en nu deze dag al helemaal, kan natuurlijk nergens anders aan denken dan bedenken wat we zouden kunnen gaan doen, dus de rest van de dag is sowieso al verloren. We gaan rond 16 uur weg, met de trein, ik moet casual kleding aan die niet te warm is, het is binnen. En hij weet zelf ook nog niet zo goed wat ons te wachten staat (dat vond ik alleen maar erger toen hij dat zei). Ik ben een klein kind ik kan niet omgaan met onverwachte en onbekende dingen