Wat je even kwijt wil #28

Het vliegtuig aanraken. Helpt bij mij altijd haha.

Ik ga morgen trouwjurken passen (en evt kopen als ik de droomjurk vind wat ik wel hoop) en heb de hele avond say yes to the dress zitten kijken met wijn en heb zo intens veel voorpret en ben zo psyched dat ik hoop dat ik wel kan slapen nu. Aahh zo spannend :heart_eyes:

38 likes

Ja, althans ik heb er nooit problemen mee gehad. Neem voor de zekerheid altijd wel het originele doosje mee met bijsluiter en het recept van de oxazepam.

1 like

Ik heb ervaring met de v.aldispert r.ust. Door problemen in mijn privé leven had ik een tijdje zo veel stress dat mn hart continu tekeer ging. Een collega gaf me dit toen en ik dacht dat het homeopatisch was (en daar geloof ik zelf niet in) dus nam het om haar een plezier te doen, maar na een half uur voelde ik me voor het eerst in weken weer mezelf. Echt top spul :ok_hand: Dus zou zoiets zeker proberen. Of bij de huisarts om iets vragen. Rustig reizen is wel zo fijn. En ook al weet je dat de angst niet nodig is zit die wel in je lijf.

Ik vind dat mannen die snurken en in hostels slapen echt verboden moeten worden.Kan ik echt zo strontchagrijnig van worden! Hij klinkt als een combinatie van een piepende deur en een stikkende zeehond.
Ik wil ook slapen!! :triumph::rage::face_with_symbols_over_mouth:

11 likes

Ik vind het echt egoïstisch om als snurker in een hostel te slapen. Zelf lekker slapen maar de rest wakker houden :sleeping:

8 likes

Hij komt zelfs door mijn oordoppen heen :tired_face:
En ik ben echt geen lichte slaper ofzo,nouja hopelijk val ik snel in slaap.

Heb vandaag dienst van half 8 tot half 8 en zat er keurig om half 8 omdat mijn aanrijtijd te lang is. Maar ik dacht dat mijn collega’s er ook zouden zijn maar die zijn er nog niet… Hoop dat de tijd wel een beetje snel gaat.

Succes!

Ik ben ook op weg naar werk, in het weekend moet ik altijd overstappen. Nu blijkt dat gewoon deze trein straks als mijn overstap gaat rijden zegmaar. Dus kan lekker blijven zitten. Hoop ook dat er genoeg te doen is vandaag zodat ik lekker bezig ben en het snel echt weekend is. :grin:

Omg ik ga zo ontbijten bij het lekkerste ontbijt tentje ever

16 likes

Gefeliciteerd!!

@Junebug85 veel plezier vandaag!

1 like

@Bubbless voor oxazepam heb je officieel wel een sjengenverklaring nodig dacht ik…

1 like

Nou uiteindelijk ben ik om half 3 in slaap gevallen en nog om half 5 en 6 uur wakker geweest, ben zo moe haha. Ook nog lekker gedroomd dat ik haast had om op tijd te zijn voor het jurken passen en toen van een onbenullig afstapje afsprong wat ineens 10 meter hoog bleef te zijn, schrok wakker vlak voordat ik landde haha wat een nacht. Hopelijk gaat de dag beter zijn :laughing:

1 like

Altijd als ik weer een klein katertje heb, realiseer ik hoe Fucking geweldig water is.

Echt niks lekkerder dan 3 glazen ijskoud water door je verrotte keel en het is altijd beschikbaar en gratis (op dat moment) en je kan er ook nog thee mee zetten.

Lofzang op water hoor :heart::heart:

26 likes

Ik word vanmiddag opgehaald door m’n vriendinnen voor mijn “vrijgezellenfeest” (tussen haakjes want we zijn 3 maanden geleden geregistreerd partnerschap aangegaan voor ons huis). Maar ik vind het zo leuk en ben super benieuwd wat we gaan doen

5 likes

& @Dazed dankjulliewel!

1 like

Ik vind dit een lastige, enerzijds ben ik het met je eens en ik zal ook zeker niet zeggen dat iemand iets wel of niet moet doen, anderzijds krijgen wij hier allerlei zaken te lezen en vervolgens mogen we hier niks over vinden? Of iemand over vragen? Eerlijk gezegd zou ik dit ook vragen aan een vriendin als die met hetzelfde verhaal kwam, omdat ik het niet zo goed begrijp. Ik vind het zelf een opmerkelijke combinatie van factoren om een kind in te krijgen.

6 likes

Wat voor bodem bedekking hebben ze?
Hooi, stro en zaagsel krijg ik ook last van.
Van die houtvlokken minder want minder stoffig en geen gras.

36 likes

Dit gevoel deel ik. Ik heb een paar vriendinnen die nu al weten dat ze in een flink traject komen te zitten als ze voor kinderen willen gaan en hebben ook al de nodige toestanden meegemaakt op dit gebied. En ik durfde het eerst gewoon niet te vertellen van m’n zwangerschap en dat het eigenlijk met 1x zonder anticonceptie gelijk raak bleek te zijn. Ik voelde me er zo kut over tegenover hun! :pensive:

2 likes