Mijn konijn is pissig omdat hij een pawdicure kreeg.
Zelfs zijn snoepje neemt ie niet aan.
Arme Vlek
He hallo, gewoon doen! Toch super tof dat het zo bij een van de 4 afdelingen is gekomen.
Zal ik nog even het wifiwachtwoord veranderen voordat ik vandaag verhuis? Heb ook het wachtwoord van de router veranderd dus dan kunnen ze het niet zomaar terugzetten.
Ik heb hier zo mijn afscheid op deze afdeling. En ik HAAT het dus om in het middelpunt van de aandacht te staan. Ik hoop echt dat het snel voorbij is en dat we heel snel taart kunnen gaan eten.
Ik heb geen warm water, en nu kan ik dus ook niet echt douchen, en de monteur moest onderdelen bestellen en die komen pas morgen.
Ik hoop zo dat ie morgen gemaakt is!
Maar dat is toch niet goed voor je teen? Want pijn betekent toch juist dat je het niet mag belasten @Krabsalade?
En ik loop een beetje op de linker kant van mn voet dus dan leun ik soms te ver naar links en dan gaat het mis haha
Scheren is echt het grote gedoe…
Meit dat moet je ook helemaal niet doen
Haha eigenlijk niet nee. Scheer me ook niet vaak hoor maar voel me op het strand toch iets minder prettig met donker behaarde benen.
Voor alle douchebierliefhebbers
ik heb in krap twee uur zoveel gedaan! huis opgeruimd en alles schoongemaakt, bedden opgemaakt voor het bezoek dat vanavond komt, was in de machine gedaan en een andere was opgevouwen en opgeruimd, koelkast schoongemaakt én tussendoor nog even een vliegticket geboekt voor december. nu douchen en klaarmaken en dan straks nog even boodschappen doen en dan om 14u werken. hele productieve maandagochtend
DOEN
Wtf, de deurbel ging net en stond een bezorger met een doos van mijn werk. Ik dacht dat dit de nieuwe folders waren die herdrukt moesten worden, zit er gewoon een super mooie Samsonite (handbagage) koffer in?!
Ik weet niet eens wie ik moet bedanken zonder de verassing voor de rest van het team te verklappen.
Elke keer als ik denk ik ga nu naar buiten en met mn jas voor de deur staat begint het keihard te regenen. Ik ben dit weer zo beu word er helemaal down van. En ik moet nog zo facking veel doen uuuulggggg.
Ja had ik met hardlopen gister. Zo irrtant. Helemaal niet meer gegaan dus.
M’n honden slapen eindelijk. Ik durf me niet meer te bewegen. Want dan springen ze weer op en willen ze naar buiten. Dus ik zit heel stil aan de keuken tafel.
Met die glamourday dacht ik laat ik weer eens online shoppen. 9 broeken gekocht, maar geen enkele past. Gelijk weer bloedchagerijnig natuurlijk, want waarom pas ik nooit een broek?!?! of te kort, of de breedte niet goed, of ik krijg ze niet over mn bovenbenen. schijtziek.
Ik heb nu al soms zo’n gebroken lichaam dat ik denk van jezus hoe moet dt wel niet als ik 50 ben ofzo. Met mijn kaakproblemen waardoor ik weer pijn in mijn arm en schouders krijg, slechte knieen, chronische vermoeidheid etc.
Ik heb een boek verkocht via bol.com wat denk ik gewoon door de brievenbus past. Ik heb dit alleen nog nooit gedaan allemaal.
Kan ik gewoon naar post NL gaan en daar zo’n envelop kopen en als brievenbus post dit versturen? Of hoe doen jullie dit meestal?
ze hadden mijn verzoek geaccepteerd. Was een korte speech en erna lekker taart eten.
Het is wel traditie hier op de afdeling dat je dan een plankje krijgt waar ze dan iets van maken. En dat is echt heel leuk gedaan! voor mij staat er een volleybal veld op en dan de namen van de 2 afdelingen erbij. En hebben ze het unieke van het bedrijf erop gezet en daarvan onderdelen roze gemaakt. Aangezien ik hier als (enige) vrouw wel wat van roze wil laten zien. Echt super leuk! Dus dat plankje gaat mee naar mijn volgende afdeling.
Erna heerlijk taart gegeten (niet genoeg, te veel over).