@Lemongrab, ik ben nu ook benieuwd!! Laat je ons wel weten wat het geworden is.
Haha, ja doe ik! Als ik er levend uitkom
Mn kat is verkouden, echt bizar hoeveel snot er uit m vliegt elke keer als ie niest. Zit dan overal en hij likt t ook weer op
Escape room, aan zoiets zou ik denken. Of iets als lasergamen ofzo.
heeft iemand tips voor restaurants in zwolle?
Wij hebben het destijds via ARAG gedaan. Hadden iets van 11 uur vertraging en kregen volgens mij bijna 800 euro terug. Het was wel naar Tunesie dus buiten Europa, dan krijg je iets meer geloof ik. Oja en je betaalt hen natuurlijk een percentage, weet niet meer hoeveel dat was.
Die vriend waarmee ik naar Duitsland was geweest en waarmee ik de relatie had uitgemaakt, die kwam vanmorgen zijn fiets ophalen. We zijn toen samen met mijn honden in het park gaan wandelen. En toen we weer terug waren in m’n huis, ik weet niet wat er gebeurde. Ik kuste hem en plotseling waren we aan het zoenen. De rest kun je wel verzinnen. Heel fijn enzo. Ik had dit totaal niet zien aankomen dus ik ben blij verrast en in de war. Hebben we nou iets of hebben we niks?
Cynthia.nl
Ja wij hebben meer dan 4 uur vertraging gehad naar Curacao maar denk dat we zelf de brief gaan maken, hoeven we ook geen geld af te staan
de situatie is namelijk overduidelijk met recht op compensatie
@visual Ik wilde even melden dat ik sinds mn verhuizing filterkoffie drink. Heb mn french press kapot laten vallen en deze stond er al. En maal zelf bonen, nu blonde roast van Starbucks. En ik vind het lekker!
Ik zou het gewoon zelf doen. Volgens mij hebben grote maatschappijen ook gewoon pagina’s online waar je een verzoek kunt indienen.
Mijn vlucht van BA was een keer overboekt dus ik werd naar een latere verplaatst. Kreeg bij het inchecken al direct een soort creditcard met 250 euro erop.
Ik twijfel zo erg of ik mijn haar rood/oranje/bruin zal verven of volledig zwart zal blijven. Enerzijds is zwart lekker makkelijk maar anderzijds luvvvvv herfstkleuren.
Die ouwe sok vind ik wel grappig, maar de rest…
Een seks pik
De librije kan ik niet betalen #nospon
Ja hoor! Ik kan ook wel een stukje in een PB sturen, als je wil!
Ja leuk!
Ah vertraging is altijd zo kut! Oh dat kan natuurlijk ook, scheelt idd weer kosten die je moet afdragen. Ik denk dat er op internet wel voorbeelden van brieven staan, wellicht dat dat helpt! Succes in ieder geval!