Wat je even kwijt wil #28

Oh tof! Hoe heet ze daar? Dan kan ik het opzoeken :slight_smile: Bedankt voor je succeswensen trouwens!

Wij hebben dat eens via EUclaim gedaan, het duurde langer dan een jaar (!), maar we hebben uiteindelijk wel ons geld teruggekregen.

Wow zo lang!! Wij gaan morgen de brief al mailen, m’n moeder gaat straks schrijven/aanpassen vanuit Nederland, dan kunnen wij m daarna versturen

1 like

Ik ben opdrachten aan het maken voor m’n opleiding en heb de Lord of the Rings soundtrack opgezet en ik geniet er echt van.

8 likes

Lekker nummertje voor de zatermiddag. Both of your titties came walking down the street
Sunglasses on, they packin’ meat

5 likes

Nederland gaat gewoon met een team naar de Olympische Spelen (okay I may have cried haha!) en zelfs nog kans op de team finale dinsdag :star_struck:

3 likes

Ja en balk ging niet echt goed en vloer bij Eythora ook niet. Moet je nagaan als dat nog beter is!

1 like

haha nee oh na dat begin dacht ik echt van ā€˜o nee daar gaan we’. Heb ook echt door m’n vingers zitten kijken. Eythora wel jammer want door fx en ub gaat ze de AA finale niet halen denk ik :frowning:

2 likes

Vergeet niet waarom je er een einde aan had gemaakt.
Al klinkt dit wel heel romantisch.

1 like

Godverrrr ik had een cadeautje besteld en wilde die nu gaan inpakken, haal ik het uit het pakketje is het helemaal beschadigd. Grote kras erop en voorkant helemaal versleten (een boek is het). Nou maak ik een lekkere indruk mee (met geen cadeau dus want ik ga dit niet geven). En bol.com heeft beloofd binnen twee minuten te reageren op mn vraag maar ik wacht al een half uur. Doe die fucking belofte dan niet. Levertijd was ook al langer dan ze beloofd hadden.

Lijkt me echt kut als engels je moedertaal is. Kun je in een ander land niet hardop over genante dingen praten of roddelen want veel mensen verstaan je.

16 likes

@Lentex Oh maar ik wilde niet meteen Oxazepam vragen bij de huisarts, maar wel een keer die valdispert proberen. Korte vluchten kan ik tot nu toe wel handelen, maar over een tijdje heb ik voor het eerst een lange vlucht waar ik me nu al een tikkie druk om maak.
Maar goed om te weten als ik wel ooit Oxazepam mee wil nemen!

Digitaal vind ik ze bij bol altijd langzaam reageren daarom bel ik tegenwoordig altijd.

Gewoon via de luchtvaartmaatschappij zelf? Wij hebben deze zomer 1200 euro teruggekregen toen onze vlucht geschrapt werd

1 like

Ik zit me te oriƫnteren op een overstap naar ASN bank en nu kom ik erachter dat je helemaal niet standaard die coole betaalpas met walvis krijgt :cry: echt flauw dat je niet kan kiezen.

1 like

Ik had drie oliebollen gekocht. 1 voor mij en 2 voor vriend.

Mijn vriend slaapt, ik heb de mijne al op. Hij was zoooo lekker. En hij is nu nog warm. Kan maar beter nog 1 van hem nemen.

1 oliebol, what was I thinkingggg?

20 likes

Ehja opeten.

Ik ben m’n harde schijf aan het comprimeren. Geen idee wat het betekent maar ik hoop dat m’n laptop er sneller van wordt.

2 likes

Ik ben gek op walvissen en was helemaal excited dat je die walvispas kon krijgen. Bleek dat die walvispas alleen voor een juniorrekening geldt :frowning:

Ik ben echt mega veel aangekomen de afgelopen paar weken en ik heb niets veranderd in m’n leven, ik sport zelfs 4x ipv 3x per week. Ik weet niet waar het door komt maar ik verwelkom het, vaarwel ā€œgaat het wel goed jinxy je ziet er zo fragiel uitā€ en tot nooit meer ziens

3 likes

Haha eerste moment van de dag dat ik zit, nieteens tijd gehad om tussendoor een boterham naar binnen te proppen. Jij ook lekker druk?