Kijken er hier mensen naar het WK atletiek? Ik kijk al een paar dagen maar zie er zo weinig over op het forum!
Nou, ik heb het overleefd, en we gingen naar de arcadehal! Haha. @WBJNE @ellegirltalk. Was leuk maar na een uur waren we allebei totaal overprikkeld, holy shit wel grappig maar echt intens zoiets. Toen zijn we maar spontaan een stadswandeling langs allemaal leuke hofjes gaan maken.
Weet iemand nog webshops die snel leveren? Als in dat ik vandaag wat bestel en dat het er maandag is, of is dat een utopie? Ik ga maandagavond op vakantie en ik heb ineens bedacht dat ik een plissƩ midi of maxi rok wil.
Aah wat leuk!! Klinkt als een goede afwisseling zo
Haha ik hoop eigenlijk dat het er bij mijn permanent aan zit :ā)
Ik ben net terug van vakantie en heb het echt koud nu wil bijna de verwarming aanzetten maar dat mag nog niet van mezelf.
Hier is ie ook al aan geweest. Kreeg het ook met dikke trui en dekentje niet warm. Zonder vakantie
Bijenkorf met bijbetaling op zondag en wehkamp vaak ook nog wel heel snel maandag.
Omg stuur eens foto
Ik moet morgen mn moeder ophalen bij de kustmarathon en ik ben zo nerveus. Ben bang dat het niet gaat lukken met parkeren of dat ik haar niet kan vinden ofzo bwehhhh
Ik had zoān grote blaar onder mān voet dat ik er niet eens meer op kon staan
Dat is echt mān beste aankoop van de afgelopen tijd! Zorg wel dat je thee niet te heet is, het blijft echt heel lang warm.
Duikbril?
Heel duidelijk een punt afspreken waar jullie elkaar zien. Dan hoef je elkaar iig niet te gaan zoeken.
Ik heb geen idee hoe het er uit ziet, dus dat is een beetje lastig⦠maar we hebben onze mobiel bij
Kustmarathon in zeeland waarschijnlijk
Veel succes!!! Ik weet niet hoe je er uit ziet maar als ik denk dat ik een ellegirl zie zal ik zwaaien hahaha
Oh ja dat moet goedkomen. Ik sta op de dijk in Zoutelande, weet nog niet vanaf hoe laat.
Mijn leven is een grote grap. Net een uur op utrecht centraal gestaan omdat iemand mijn koffer had mee genomen en ik die van hem. Bij mij zat er niet veel bijzonders in maar ik had zijn mobiel en het was een oude man ( waar we een praatje mee hadden gemaakf bleek achteraf) dus ik wou hem terug geven. Naah heb hem terug en ga nu naar huis.
Aah dat vond ik ook een nare film, maar tegelijkertijd ook wel weer āleukā/fascinerend