Wat je even kwijt wil #28

Ja ook! Ik werk vandaag op het politiebureau en bel dan slachtoffers, dus het is altijd afhankelijk van “wat er gebeurt” hoeveel werk er is. Maar lekker druk ja, met behoorlijk wat werk in 1 bepaalde (ernstige) zaak. Bijnaaaa echt weekend!

ik moet over 45 minuten richting een fancy diner en zit nu nog ongewassen in m’n pyjama een zak drop leeg te eten

go me

22 likes

Ik kan echt niet wachten totdat ik klaar ben met werken en heerlijk met mijn reet op de bank kan zitten :joy:

1 like

Mijn haar wordt grijs. Ik heb donker haar, dus je ziet het best goed. Het is nog te weinig om te verven, maar ik wil er wel wat aan doen/het camoufleren. Wat kan ik dan het beste doen?

Ja ik ben eigenlijk meer op zoek naar iets dat enkele wasbeurten meegaat.

Ja zo stom!! Ik vind die walvisjacht veel mooier. En nu zit ik weer te twijfelen om over te stappen wat echt de stomste reden ooit is natuurlijk. Misschien moet ik gewoon de klantenservice bellen van de week.

Eeeeeeen weer vertraging…

Walvisjacht?! :scream: haha nee, overstappen is wel heftig. Het is voor de rest natuurlijk wel een bank met een goede missie. Ik zat ook al te denken of ze misschien een uitzondering konden maken en toch die pas kunnen uitgeven.

Er zit nu een orkapasje bij, die is ook best leuk!

:scream:, bij de gewone rekening of ook weer alleen voor een juniorrekening?

Edit: ah dat zijn de oude passen.

Oh oeps ik heb het nog helemaal niet zo lang, wist niet dat het al een oude pas was

1 like

Ik ga straks de Big American cheese & onion pizza proeven die @HvO heel lekker vindt, ik ben echt benieuwd!

Dat is mijn favo diepvriespizza! Deel je hier even wat je er van vond? :biggrin:

1 like

Een spoeling dan?

Ja dat was het eigenlijk wel. En ik merk hoe hij mij wel wil maar niet durft. Dus ik laat hem maar even sudderen. En ik hou mijn onafhankelijkheid.

3 likes

Vanmiddag is mn date hier weer geweest. en het gaat ff niet lekker met mij, dus dat probeerde ik uit te leggen, maar lukt me gewoobn niet. Kan het niet verwoorden en het is chaos in mn hoofd. En moest weer huilen.

Dus we hebben gewoon alleen geknuffeld en film gekeken, wat fijn was.

Alles is even te veel in mn hoofd ofzo. Chaos chaos.

16 likes

Ik ga straks naar een restaurant waar ik alleen naartoe wil omdat ze de lekkerste frozen margaritha’s hebben

6 likes

Love it,

afbeelding

5 likes

Mijn date lag ziek in bed bij mij thuis vandaag en is echt kampioen man flu weet ik dus sinds vandaag. “Bel een ambulance, ik heb een infuus nodig”, “ik ga doohoood”, “ik kan niet meer bewegen” …een greep uit de collectie uitspraken.

12 likes

Ik vind dat programma bed & breakfast geweldig. “We hebben een fantastische nacht gehad” “nou dat vind ik heel leuk om te horen dat jullie het zo fijn hebben gevonden” maar nou komt het, het trekkertje in de douche hing aan een BOTERHAMZAKJEDRAADJE.

14 likes