Ooeh waar kijk je dit?
ik ging dus vorige week hyped naar de uniqlo want had wat goede kwalitatieve basics nodig
maar echt alles zat lelijk??
En vader kan never nooit op zijn vrije dag voor zijn eigen kind zorgen.
Terwijl hij wel met zān matties gerust in het weekend wat kan drinken terwijl moederlief met kind alleen thuis is. Dit patroon zie ik zo vaak in Nederland :ā(
Ik zit de shane dawson docu over jeffree star te kijken. Ik denk dat ik me continu nerveus zou voelen rond Jeffree? Volgens mij is dit bij Shane ook het geval, want hij maakt de hele tijd een beetje zelf denigrerende grappen enzo, over hoe dik, lelijk en arm hij is in vergelijking met Jeffree. Ik weet precies hoe hij zich voelt denk ik omdat ik ook die vriendin ben geweest in het verleden, voor soortgelijke mensen als jefrree? Ok even een vaag verhaal dit anyhoe coolflex hahaha
Zo komt het op mij ook over idd! Ik denk ook wel dat Jeffree erg intimiderend is om om je heen te hebben. Als je ziet hoe hij toen James Charles door het stof haalde zodra de public opinion over hem veranderde. Eerlijk, ik ook niet, want ik denk dat Jeffree zo iemand is die al heel snel iemand zijn beste vriend noemt
Ja ik vind dat zo raar?? En Ć”ls ze dan een dag vrij zijn dan noemen ze het papadag of, die hoorde ik laatst, āik moet oppassenā.
Volgens mij is dat ook een beetje zijn youtube typetje ofzo . Want zo doet hij bij iedereen.
Klopt, maar ik denk dat daar toch ook wel heel veel onzekerheid achter zit helaas. Ik weet niet, ik herken het gewoon denk ik omdat ik mijn eigen gedrag er in herken van vroeger
Ik geniet in de herfst/winter altijd zo van mijn cdās met Russisch-orthodoxe kerkmuziek
Hier is ook een playlist van op Spotify van meer dan 300 uur, echt fantastisch
Ik zit een film te kijken met Jennifer Aniston en vind haar toch zoān leuke en mooie vrouw, ze komt zo authentiek over. Dus zat een beetje over haar te googelen en kom dit artikel tegen:
Wat zij zegt is allemaal tof, maar hoe die journalist er allemaal omheen schrijft krijg ik zo de rillingen van. āEen vrouw als zij moet toch niet lang alleen zijn!!ā
Ik heb al mijn sociale afspraken vandaag afgezegt en ik lig lekker te coconen op de bank en het is fantastisch. Zo lekker dat ik in de herfst totaal geen ādrukā voel om naar buiten te gaan, maar gewoon heerlijk kan wegkwijnen binnen.
Sommige āoudā vriendinnen van mij zijn zo geworden en door de jaren heen heb ik het maar laten verwateren.
Twee mislukte huwelijken, 50 jaar oud en kinderloos. Is Jennifer Aniston zielig? āHelemaal niet, ik ben gelukkig!ā
WOW de eerste fucking zin is al verschrikkelijk man, wtf?!
Mannen die zeggen dat ze moeten oppassen zijn echt vreselijk. Je past niet op je kind, je voed je kind op.
Spek, kaas en stroop
have fun haha.
Is toch een logische vraag wel? Iedereen weet dat het hoogste doel van een vrouw in dit leven is om zich te onderwerpen aan een man en zijn kinderen te baren. Echt zielig anders hoor.
Ja man, kinderloos, single, EN twee mislukte huwelijken?! How does she live?! Ik bedoel, ik weet dat ze een wereldwijd icoon is, die nog steeds super hot is, een dikke bankrekening, en een super succesvolle carriere heeft, maar geen man en kinderen? gasp the shame!!
ik vind dit zo cool dat ik het even kwijt moet hier