Als je theezakjes gebruikt hoeveel gebruik je er dan? Zelf lijkt 1 theezakje voor 500ml nogal weinig.
Ik was extreem vroeg naar de kustmarathon gereden en heb alle files ontweken en zat als derde in de pendelbus So far so good
2 vesten, laarsjes en eennieuwe staafmixer gekocht.
Nu kijk ik new amsterdam, forum ik, eet ik koekjes, druiven en drink ik thee.
Love it😍
Geluksmomentjesdag hoor
ik wil later een modeltreinbaan/collectie/hobby
1 maar laat het wel minimaal 5 min trekken
Vanochtend met dit takkeweer mijn duikbrevet gehaald.
Nu nog opruimen en dan heb ik zeker weten een pizza verdiend vandaag
Zo koud en nat door tennissen in dit weer. Nu: in bad.
Wat gaaf! Gefeliciteerd
Dat is een probleem voor future monkeyslut
Ik vind De Idee herfst wel leuk hoor, maar wordt het OOIT nog droog?
hahahahahah
Bedankt ik heb toevallig net een speciale collectie aangelegd dus ik heb voor elke gelegenheid wel iets voorlopig.
Gebruikt iemand de Maya app? M’n cyclus is in de afgelopen maanden veranderd van 28 naar 35 dagen. En nu probeer ik dat aan te passen, maar ik weet niet hoe. Vind het sowieso dom dat ie dat zelf niet doet. Als je naar m’n grafiek kijkt, zie je dat m’n cyclus dus 35 dagen is. Maar hij berekent nog steeds op basis van 28 dagen.
Mijn vriend zegt altijd “je moet er even doorheen, dan is het leuk!”, maar ik geloof er niks van. Heb sowieso de conditie van een tafelpoot dus ben na 2 meter rennen ook al moe.
Haha ik doe ook 1 keer in de 2 jaar eens een verwoede poging om te starten met hardlopen. Maar ik val ook bijna dood neer na 50 meter rennen. Is voor niemand leuk.
Snap niet dat een ander (mijn vriend bijvoorbeeld) zonder trainen in 1 keer 5 km loopt. Het zit denk ik gewoon niet in mijn genen.
Ik had net een fotoshoot en ik had een adres gekregen waar ik heen moest, bleek het een hotel te zijn en moest ik naar een hotelkamer. Het personeel keek erg bedenkelijk, misschien dachten ze wel dat ik een hoer was haha
Jaa ze was om half 4 binnen! En jij?
Ja we moesten weer allebei janken. Bij de inschrijvingen was ze nog ziek en dacht ze dat het niet zou lukken ivm chemo. Maar iets van drie weken geleden kon ze een kaartje overnemen van haar collega en besloot ze het toch te doen, zo trots zijn we
Wat mooi
Ja echt!! Ze is zelf ook zo blij dat ze het heeft gedaan. We hebben net al haar kleren ‘afgepeld’ en nu staat ze lekker te douchen