Wat je even kwijt wil #28

Hahaha er zitten twee meisjes naast mij in de trein en blijkbaar werken ze allebei op straat om mensen over te halen donateur van Unicef te worden.

De één gaat vandaag voor het eerst meelopen met de ander. Ze zijn nu een soort toneelstukje aan het doen waarbij het nieuwe meisje de persoon die overtuigd moet worden speelt. Het meisje wat er al langer werkt stopt steeds even tussendoor om te vertellen waarom ze dingen op een bepaalde manier formuleert en om al haar trucs om mensen over te halen nog even toe te lichten.

7 likes

Oeh, en wat voor dingen doet ze? Behalve dan die irritante dingen die er te dik bovenop liggen?

Waar woon je in de buurt? Ik ben (bijna) 30 en ik ben ook op zoek naar vrienden :joy:

1 like

‘dit is dus een leugen, je vertelt mensen dat het een eenmalige donatie zodat ze zich inschrijven maar het is feitelijk een maandelijkse afschrijving waar je tot 30 jaar na je dood aan vast zit en alleen vanaf komt door een brulbrief te sturen naar alle leden van alle leden van de VN te sturen’

8 likes

ahh ,het preken gisteravond ging zoo goed en was zooo leuk! Ik had echt een klik met de groep. Aan het begin ging alles mis, dus ik kon niet mijn vaste programma draaien, maar ik heb het toen dus allemaal veranderd en heel interactief gemaakt. Ik heb een paar mensen uit de groep gevraagd om een levende ppt te zijn aan de hand van papieren die ik voor mezelf had geprint (de stroom was uitgevallen), en dat viel heel goed! Ze lachten goed om mijn grapjes en aan het einde kwamen er mensen naar me toe of ik wilde preken voor hun jeugdgroep en ik ben ook al uitgenodigd voor volgend jaar. AAAAHHHH

Het was wel buiten, de hele avond op de toch gestaan. Dat vond mijn fibromyalgie niet zo leuk, dus vandaag even een dagje bed. Maar het was het waard.

74 likes

Als iemand dus ooit nog een preek of een Bijbelstudie nodig heeft… #schaamtelozezelfpromotie

2 likes

Ik ben teleurgesteld. Door champignonsoep. En dat gebeurt echt niet snel.

Mijn moeder had twee weken geleden niet lekker gekookt (en moeders koken altijd lekker).
Nu moeten mijn broer en ik koken. Ik dus. En ik geef hem de bon.
Maaaar… ik overdrijf altijd zo.
Ik heb al twee soorten sperziebonen gemaakt en de spitskool ben ik nu aan het maken :roll_eyes:

Haha, ja ik heb dat werk ook gedaan en als het dan lukt krijg je echt een kick. Is ook gewoon vooral een psychologisch spelletje :stuck_out_tongue: ik heb daarna ook die verkoop gedaan die jij beschrijft en aan de een kant vond ik dat leukker, maar je maakt wel minder gekke dingen mee.

1 like

Regio Den bosch / Eindhoven :grin:

Hahaha je kunt ons zeker betrappen op het dragen van elkaars (unisex) kleren en het bezitten van een paar dezelfde spullen, maar we hebben een totaaal andere kop gelukkig

1 like

5 jaar geleden was het zó makkelijk om iets af te spreken, dan gooide je in de groepsapp dat je niks te doen had die avond en dan zei iedereen meteen dat we iets leuks gingen doen, nu (allemaal gesetteld en 1 baby) plannen we echt een maand vooruit wanneer we afspreken en dan is het vaak niet langer dan een uur of 3, want dan moet de baby weer naar bed en een moeder kan natuurlijk never nooit zonder baby komen. :woman_shrugging:t4: Vond dat in het begin echt heel lastig want hallo, hoezo kunnen we nu niks meer spontaan doen?? Maar ik ben ook wel een huismus dus ergens vind ik het ook wel lekker om gewoon op de bank te hangen.

2 likes

Ik haat zondagen ook bijvoorbeeld. Iedereen hangt maar te niksen en niemand wil iets leuks doen. Ik kan gewoon niet zo goed genieten van niks doen op de bank. Zeker met dit weer voel ik me dan helemaal een ellendige nietsnut, een beetje down en teveel tijd om te piekeren. Krijg er helemaal een onrustig gevoel van. Ik verveel me ook snel. Ik ben echt een mensen-mens die erop uit wil en iets wil meemaken.

1 like

Ik heb zo’n hekel aan die wervers. Vaak vinden ze het goede doel zelf niet eens leuk. Het is inderdaad een spel voor ze om zoveel mogelijk leden te werven. Ben je nog achter leuke trucs gekomen?

Ooeh waar kijk je dit?

ik ging dus vorige week hyped naar de uniqlo want had wat goede kwalitatieve basics nodig

maar echt alles zat lelijk??

1 like

En vader kan never nooit op zijn vrije dag voor zijn eigen kind zorgen. :woman_shrugging:t4:
Terwijl hij wel met z’n matties gerust in het weekend wat kan drinken terwijl moederlief met kind alleen thuis is. Dit patroon zie ik zo vaak in Nederland :’(

1 like

Ik zit de shane dawson docu over jeffree star te kijken. Ik denk dat ik me continu nerveus zou voelen rond Jeffree? Volgens mij is dit bij Shane ook het geval, want hij maakt de hele tijd een beetje zelf denigrerende grappen enzo, over hoe dik, lelijk en arm hij is in vergelijking met Jeffree. Ik weet precies hoe hij zich voelt denk ik omdat ik ook die vriendin ben geweest in het verleden, voor soortgelijke mensen als jefrree? Ok even een vaag verhaal dit anyhoe coolflex hahaha

2 likes

Zo komt het op mij ook over idd! Ik denk ook wel dat Jeffree erg intimiderend is om om je heen te hebben. Als je ziet hoe hij toen James Charles door het stof haalde zodra de public opinion over hem veranderde. Eerlijk, ik ook niet, want ik denk dat Jeffree zo iemand is die al heel snel iemand zijn beste vriend noemt :joy:

Ja ik vind dat zo raar?? En áls ze dan een dag vrij zijn dan noemen ze het papadag of, die hoorde ik laatst, “ik moet oppassen”.