Wat je even kwijt wil #28

Petje op?

Maar morgen staan er allemaal tenten, karren bussen filmploegen enz. Heel het dorp is dicht en je kan maar op een paar plekken parkeren en je moet dan met een pendelbus, maar waar die precies aankomt is onbekend. Als niet deelnemer kan je ook op heel veel plekken niet komen… het is gewoon zo vaag en verwarrend en ik ben maar alleen dus heb ook niemand om de weg mee te zoeken en er zijn daar ook duizenden mensen en dat is voor mij gewoon voer voor paniek maar dat kan niet daar :joy:

Dat klinkt echt als een droom :heart_eyes:

1 like

Heel tof zeg!

1 like

Mijn collega’s zijn echt mijn favoriete mensen om dronken mee te worden haha. Klinkt alsof jullie iig een leuke avond hebben grhad!

Bij het oude strandhuis zeker

31 likes

Omg ik bedoelde dus walvispas haha. Mijn mobiel maakte er net weet walvisvaart van??

1 like

Vergeet je ook niet dat je zoveel meer bent dan je gedoe? Je komt hier op het forum in elk geval als een heel lief en leuk persoon over. Dat ziet hij kennelijk ook! :hugs:

3 likes

Ah haha, dat zou bij mij ook goed zijn. Maar ik help je hopen! :blush:

Nou mevrouw ligt in haar eigen bedje hoor pff… stuk kouder wel haha.

1 like

Ik heb me vanavond geïdentificeerd bij de ah met de id van mijn vriend en het werd goedgekeurd?

49 likes

Haha :joy:

1 like
  • Wel naar maccie, kipnuggets voor het leven!
  • Niet naar maccie, blijf in je warme bedje.

0 stemmers

ik moet nog 6 dagen werken en ik ben er ZO KLAAR MEE. iedere dag hetzelfde gezeur en gedoe. ben zo erg aan het aftellen :joy: gelukkig wordt het vanaf morgen weer rustiger want nog meer van dit soort dagen als vandaag trek ik echt niet meer

Oke ik blijf wel in bed. Snik

1 like

Same hier… :heart_eyes::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart: blij voor je, je verdient het

2 likes

Haha zo is mijn vader eens met mijn paspoort door de douane in Thailand gegaan. Toen was ik en toen herkenden ze me toch niet in die kale oudere man :thinking:

3 likes

Ik was net voor t laatst met m’n lab eten en het was zo leuk!! Echt een tof Harry Potter boek als afscheidscadeautje gekregen. Moest wel lachen want op t kaartje noemden twee mensen dat ik zo optimistisch ben, terwijl ik volgens mij echt de meest cynische persoon ooit ben :”)

"Summary

21 likes

Ahhh dat is echt naar. Is de bewoner al gaan slapen?
Hoop dat je snel afgelost wordt :hugs:.
Heb je nog veel diensten hierna?

1 like

Ik ga voor je duimen. Vakantie is een goed vooruitzicht. Ik heb nu ook 2 weken vrij.
Ik weet dat het placebo is, zeker als je al besmet zou zijn maar…
Kan je niet wat lekker fruit zoeken op de afdeling en dat opeten? Vitamine overlaad kan nooit kwaad.

1 like