Herkenbaar… ik heb een beste vriend maar dat is toch anders…
Bedankt voor je bezorgdheid. Nu hoop ik dat ik hier niet bekend sta als een hoop ellende dat altijd aan het klagen is… In ieder geval, ik kom er wel doorheen.
Je mag altijd spuien!!! Iedereen heeft z’n ups en downs en je staat zeker niet zo bekend!!
Dikke knuffel en hoop dat je je snel beter voelt
Dit vind ik echt een leuk Instagram account;
Is iemand met een disneypas en gaat test heel veel eten in Amerika
Wat goed zeg
Oh wauw, ik heb opeens morgenochtend een telefonisch gesprek (interview???) voor mogelijk iets heel interessants naast mijn studie en ik hoop eigenlijk echt dat dat iets wordt, ook met het oog op die bijbaan waar ik eerder deze week over postte en waar ik een beetje tegenop zag. Ik duim hier echt voor!
Ulg kan niet slapen. Het onbijt is gelukkig vroeg maar wel pas over 4 uur. Word gek haha
Als je op die balk onderin op het hartje drukt, kan je niet meer zien wat een ander heeft geliked, gevolgd enzzzz
Haha bij insta heb je toch in dat onderste rijtje een hartje? Dan kan je zien wie jou heeft getagd of iets van je heeft geliked of je wilt volgen. Maar je had nog een tabblad en daar kon je zien wat andere mensen reageren, liken en wie ze zijn gaan volgen
Veel plezier vandaag! Hopelijk wordt het een leuke dag.
Dankjewel!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik heel veel stress had, trein gemist naar vliegtuig, onderweg erachter komen dat ik het niet goed had geregeld met het werk en er nog allerlei afspraken in mijn agenda stonden. Elke keer als ik zo een droom heb gehad word ik gewoon kapot wakker, totaal niet uitgerust.
Laat me weten als je ze gevonden hebt, ben ook op zoek
Veel valse aangiftes, vind ik! Meer dan ik verwacht had.
vind het ook wel heftig dat iemand die betrapt wordt bij vreemdgaan die partner zo maar beschuldigt, dan ben je toch ook niet helemaal goed?
De pumpkin spice latte is op in Tilburg. Nu maar een mocha praline macchiato genomen
Dit heb ik ook altijd. Als ik “levendig” droom word ik heel moe wakker en vaak ook met hoofdpijn. Super vervelend!
Ben vandaag vrij, zet mn vriend de wekker om 8 uur? Terwijl hij zelf altijd veel later uit bed gaat. Als ik dan vraag waarom hij die wekker zet, zegt hij geen idee ik had m niet gezet?
Pff hij gaat toch niet uit zichzelf af, zit ik nu in de kamer en hij is weer verder gaan slapen.
Ik heb 15 mensen uitgenodigd voor m’n verjaardag en 9!!! kunnen niet Wel echt met goede redenen allemaal, familieweekendjes, Halloweenfeestjes balblabla. Maar baal wel
@GroenTakje Oh dat is ook echt balen! Hopelijk wordt het toch nog heel gezellig, of ga je het verplaatsen?
Ik zit hier op kantoor en heb op zich genoeg te doen maar het is helemaal uitgestorven, er zijn twee collega’s op de afdeling (normaal 9). Ik was liever lekker thuis vandaag. Dit wordt echt zo’n tergende dag die langzaam voorbij gaat.