Wat je even kwijt wil #28

Ja het is bij een radiostation. Okay ik ga het binnenkort gewoon proberen en misschien een beetje editen op mn werk. En als audio stuur ik gewoon een reportage op die ik heb gemaakt voor mn werk

1 like

k had vandaag echt een kutdag, ongesteld, moe en net teveel commentaar van mijn docent. Nu ben ik misselijk van alle truffelpepernoten de k heb gekeken en ben ik weemoedig dat mijn leven niet als de sere is die ik net heb gekeken.

1 like

Stel ik boek een twee persoonskamer in een hostel voor 2 personen en daarin heb ik m’n eigen badkamer en keuken, kan ik dan het de kamer ook op slot doen?

Misschien is het juist de ontlading?
Echt superknap van jou dat je je zo heb ingezet en zoveel hebt bereikt dit jaar.

1 like

Ja sowieso

1 like

Chill! Thanks voor t antwoord

1 like

Trots op je :heart::heart:

1 like

Ik ben ook heel trots op jou! <3

1 like

Kan je via insta via dat hartje niet meer kijken wat mensen liken en op reageren?? :scream:

Godver, gaat mn stalkerkwaliteit weer naar beneden

2 likes

M’n Colombiaanse vriendinnen haten Maluma, wat heb ik nou aan die Colombiaanse vriendinnen dan eigenlijk vraag ik me wel eens af.

5 likes

Ah ik heb zoveel dingen in mn hoofd en kan het niet loslaten.
Echt al vanaf half 9 bezig met ontspannen. Op commando, nooit een goed ideešŸ˜…
Inmiddels heb ik ook weer honger, maar ook al tanden gepoetst.

Zie je die jongen trouwens nog?

Hopelijk kan je zo lekker slapen

1 like

Ja :innocent: zaterdag nog gezien :blush:

4 likes

Volgens mij word ik voor het eerst ongesteld met koperspiraal en ben zo bang : / Voel nu al weke benen en m’n baarmoeder. Ik moet morgen voor het eerst ergens heen, laten we hopen dat ik niet doorlek op zo’n dag…

Je hebt 13 dagboeken he🄰

1 like

Schijt aan alles.

Vannacht/morgen verhuis ik terug naar Amsterdam jeeeeeeeee

32 likes

Ik vind ze heel leuk, maar ik vind het zo jammer dat iedereen ze heeft en wil dus niet dat mensen mijn huis binnenkomen en denken ā€œah Desenio!ā€

3 likes

Echt een leuke avond gehad bij de Oranje Leeuwinnen in Eindhoven. Mijn eerste voetbalwedstrijd weer na ongeveer 13 jaar haha, maar wil zeker nog wel eens gaan!

11 likes