Wat je even kwijt wil #28

Ah wat shit zeg als je dat hebt! Maar gelukkig was je broer erbij. Alsnog vervelend natuurlijk. Alleen ik ben dus bang dat ik dit heb terwijl ik alleen in de auto zit. Ik rij vooral alleen ook nu. Achja als iemand er last van heeft moeten ze me maar inhalen of komen helpen :joy: (hoop dat ik nog zo denk als het me daadwerkelijk zou gebeuren).

Alle andere ook bedankt voor jullie verhalen! Doet me toch goed om te lezen.

1 like

Ik heb verse gember mee naar stage en zit al aan mijn vijfde kopje thee. Oeps

2 likes

Haha ja zo noemde de mijne 'm toen ie klein was en de aftiteling nog niet zo goed kon lezen :heart: Fredje forever (ben stiekem ook verliefd overigens)

4 likes

:bouquet:
Vraag hem anders ff om een uiteenzetting van waarom hij je zo leuk vind, kan je best gebruiken… Maar belangrijker, je hoeft niet te snappen wat hij in je ziet, je hoeft het alleen maar te accepteren.
Sterkte in ieder geval. Klinkt als een rukdag

Wat kut zeg, en moet je vanaf Düsseldorf dan nog verder vliegen? Ik hoop dat het allemaal nog een beetje goed loopt verder, echt niet leuk zulke dingen.

Ah zo! Pfff wat een gedoe.

m o e t aan de studie maar wil niet totdat één van m’n huisgenoten mee koffie gaat drinken op de faculteit maar niemand wil/kan :frowning:

Ik woon aan een groot meer en er zijn hier gewoon nog mensen aan het zwemmen. Wel in een wetsuit, maar toch. Brrrr gekkies

Hetzelfde hier. On the brightside: nu kan ik lekker koken voor het gezelschap i.p.v. pizza’s bestellen. Nu al zin in zaterdag :kissing_closed_eyes:

1 like

Bedankt voor je lieve berichtjes! Gesprek heeft nog niet plaatsgevonden. Misschien moet ik idd maar denken:” t kan altijd erger :joy:”. Heftig van die dickpic hahaha

1 like

Het artikel waaraan ik mee heb gewerkt tijdens mijn master onderzoek is een jaar geleden al ergens gepubliceerd, maar stond nog nooit op Pubmed. Ik ben aan het soggen, dus ging uitzoeken waarom niet, maar blijkbaar wordt dat hele journal niet geïndexeerd door Pubmed.

Heb ik een artikel op m’n naam staan, kan ik er nog niet mee pochen :sob::sob:

(ja, humblebrag, maar het was stiekem een beetje een goal dat ik te vinden was op Pubmed en nu ben ik dat niet)

13 likes

Ah no! Nu ben ik vet benieuwd haha, of hij wel in de ‘gewone’ online catalogus van je uni staat? Dat lijkt me ook wel goals.

1 like

Omg, ik had geen idee dat de UvA een online catalogus had, maar ja, daar sta ik zeker in! Ook via Google Scholar ben ik wel te vinden.

2 likes

Zit al vanaf 13u bij de kapper. Duurt altijd zo lang dat knippen en kleuren, pfoeeh. Klaar mee :no_mouth:

Vooral in Overspel.

1 like

Ja heel irritant. Alleen ik heb dit niet op de bank maar in bed. Met name als ik op m’n buik lig, ik moet dan vooral m’n voeten de hele tijd over elkaar schuiven. :confounded:

Oh zou ik ook van balen! Toch een mijlpaal haha, waarom wordt het journal niet geïndexeerd?

Zometeen mijn 2e date met een jongen
echt zin in maar ben ook weer super zenuwachtig :flushed:

15 likes

Op mijn nieuwe werk was de lift kapot (1,5 week) en vandaag deed hij het weer en was er dus een officiele opening van de lift?? Met een lintje dat werd doorgeknipt en champagne, cake en alles :joy: heerlijk.

81 likes

Vorig jaar ben ik bijna overspannen geraakt door het gedrag van mijn directe collega. Gelukkig is hij uiteindelijk van de opdracht gehaald en kon ik weer ademen. Omdat we wel dezelfde werkgever hebben, zitten we nog samen in een mega-groepsapp. In die groepsapp plaats hij vaak dat dingen hem niet lukken en hij het niet voor elkaar krijgt en daar kan ik dan zo van genieten he :biggrin:. Echt even een geluksmomentje voor mijzelf dan :geek:

12 likes