Wat je even kwijt wil #28

Ik heb 2 appeltaarten in de oven zitten en dat maakt me zo intens gelukkig :blush:

17 likes

Ik wil echt heel graag leren naaien. Hoe tof als je zelf allemaal mooie kleren kan maken die echt je stijl zijn. Dus ik ging net met een vriendin en haar moeder (die mij les gaat geven) naar de stoffenbeurs hier in de stad en heb een paar mooie stoffen gekocht. Maar jeetje wat een walhalla, ik wilde alles wel kopen, maarja ik kan nog helemaal niet naaien dus mocht niet te fanatiek doen van mezelf. Nu hoop ik dus dat ik een supertalent blijk te zijn maar eerst ga ik maar beginnen met wat kussenhoezen haha.

9 likes

Wat een fijn bericht, en tof dat het je nu zo goed afgaat!

Toen ik net mijn nieuwe auto had ben ik stilgevallen op elk mogelijke plek, van midden op kruispunten (ja echt) tot stoplichten tot parkeerplaatsen tot midden op straat. Het wordt écht beter. Je moet even feeling krijgen hoe je auto werkt. Mijn lesauto moest ik bijvoorbeeld eerst best langzaam op laten komen (koppeling) en daarna gas geven. Mijn huidige auto moet ik vrijwel meteen gas bij geven anders valt hij stil. Het komt goed, echt!

Oh en een vriendin van mij zei ooit: als je zoiets hebt en het duurt even, zet je alarmlichten dan aan. Dan denken de meeste mensen dat het misschien komt door je auto waar even iets mee is dan je eigen onhandigheid :sweat_smile:

Edit: heb nu drie maanden een eigen auto en val nagenoeg nooit meer stil, heel af en toe nog maar kan dan wel snel wegrijden!

3 likes

Ik zit vandaag ziek thuis en vind het maar stom. Ergens had ik de ‘rust’ hard nodig (dat gaf de migraine wel aan) maar wordt helemaal kriegel want moet nog zoveel doen en mijn werk is zo druk :frowning_face:
Ik moet de laatste tijd qua werk best wel veel uit mijn comfortzone en dat kost me echt ontzettend veel

Ik ben mn drinkfles vergeten in de trein :frowning: ik had hem al 3,5 jaar en zat er net aan te denken hoe erg ik dat ding waardeer. Heb maar een opsporingsverzoek ingediend maar verwacht er niet veel van
 zo balen

5 likes

Hier vanmiddag nog een stomme actie;
Kreeg m’n auto niet meer gestart op het parkeerterrein. Iemand me komen halen, was heel druk dus konden niets met startkabels. Net terug gegaan, met startkabels. Ging het toch nog maar een keer proberen of hij het nu wel deed, kijk naar m’n schakelpook, staat gewoon niet goed (heb een automaat). Goed gezet en kon zo wegrijden

Vanavond maar héél vroeg naar bed :sweat_smile:

8 likes

Meine gute ik laat gewoon m’n portemonnee tussen het perron en de trein invallen. En omdat ongeluk altijd in drievoud komt vertrekt de volgende trein niet, en ga ik zometeen hutjemutje in een sardineblikje mijn weg vervolgen. Laf it.

@anon44204370

Ja mijn stagiaire heeft ook in haar bron: stagebegeleider (ik dus)

6 likes

Jaaa gelukkig wel! Een man met een grijper van het station kwam me helpen. Ik ben wat dat betreft gelukkig weer compleet.

5 likes

Denk ik even rustig te gaan borduren. Krijg ik die fakking draad niet door die fakking naald. Hoe doen mensen dit! Die draad split al als je er naar kijkt, dit is niet te doen. Dus naad, draad, kraaltjes, vilt en verpakking zijn inmiddels door de kamer gesmeten. Joe.

6 likes

Hahaha ik raak al geĂŻrriteerd als ik dit lees.

1 like

Vanavond John Mayer! :dancer::heart:

8 likes

Godverdomme zeg, ik word niet goed van die kutdraad

Je hebt die hulpstukjes.

1 like

Ik zie nu dat ik een stuk draad in m’n thee geslingerd heb.

@Ferngully ja had ik maar zo’n dingetje

7 likes

Stukje visdraad toevallig? Splijt niet en kun je hetzelfde mee bereiken. Dus dubbelgevouwen door de naald duwen en dan je garen er doorheen halen

1 like

Ik snap deze dingen niet, ik krijg het sneller voor elkaar als ik zelf priegel :confused:

1 like

@Booklover volgens mij zitten we in de ns chat samen haha

Dankjewel!! Vind mijn pre-master heel leuk, maar wel erg zwaar :S

1 like