Wat je even kwijt wil #28

Ben vandaag vrij, zet mn vriend de wekker om 8 uur? Terwijl hij zelf altijd veel later uit bed gaat. Als ik dan vraag waarom hij die wekker zet, zegt hij geen idee ik had m niet gezet?

Pff hij gaat toch niet uit zichzelf af, zit ik nu in de kamer en hij is weer verder gaan slapen. :neutral_face:

Ik heb 15 mensen uitgenodigd voor m’n verjaardag en 9!!! kunnen niet :upside_down_face: Wel echt met goede redenen allemaal, familieweekendjes, Halloweenfeestjes balblabla. Maar baal wel :unamused:

1 like

@GroenTakje Oh dat is ook echt balen! Hopelijk wordt het toch nog heel gezellig, of ga je het verplaatsen?

Ik zit hier op kantoor en heb op zich genoeg te doen maar het is helemaal uitgestorven, er zijn twee collega’s op de afdeling (normaal 9). Ik was liever lekker thuis vandaag. Dit wordt echt zo’n tergende dag die langzaam voorbij gaat.

Ik had mn moeder al een tijdje geen engels meer horen praten. Nou ik ga stuk hier. Ze zegt in Nederland vaak “Ja van eh
” hier zegt ze dus “From eh
”

15 likes

Ik ben echt even een one issue forummer maar oke dat gaat wel weer over.

Kunnen jullie mij even gerust stellen dat de meeste mensen hun auto wel af laten slaan als ze net hun rijbewijs hebben (of van diesel naar benzine gaan oid?). Ik kon met mijn lesauto goed optrekken en snel wegrijden maar met deze auto is het dat ik hem af laat slaan, schokkerig óf ik klink alsof ik ga opstijgen
 Vind het zo kut als hij af slaat terwijl er iemand achter mij staat te wachten ofzo.

Verhalen van toen je net je rijbewijs had zijn welkom.

Haha ja dit had ik in het begin ook. Ik vroeg me af of ik ĂŒberhaupt m’n rijbewijs wel had verdiend want ik had het idee dat ik gewoon totaal niet kon autorijden. Met m’n lesauto kon ik zo makkelijk wegrijden door alleen de koppeling een beetje omhoog te laten komen dat ik in shock was dat dat bij mijn eigen auto niet kon :woman_shrugging:t3: Maar wordt vanzelf beter! Gewoon wat meer gas erbij geven als je optrekt

3 likes

Jup. De eerste keer dat ik met m’n vader in zijn auto ging rijden sloeg ie af, kon ik een bocht niet maken waardoor ik moest steken op een kruispunt, etc. M’n vader dacht volgens mij echt hoeeee heeft zij een rijbewijs gekregen. Maar het is allemaal goed gekomen!

3 likes

Ja is gewoon wennen! Mijn vriend heeft al jaren zijn rijbewijs en heeft zelf een diesel auto, als hij de mijne gebruikt (benzine) gaat het in het begin ook altijd een beetje moeizaam. Je went er vanzelf aan!

1 like

Heel normaal! Toen ik net mijn rijbewijs had moest ik echt opnieuw leren rijden in de auto van mijn ouders. Mijn lesauto was een diesel en reed heel anders. Nadat ik mijn rijbewijs had opgehaald bij het gemeentehuis wilde ik meteen een ritje maken, dus mijn vader ging mee. We hebben nog geen kwartier rondgereden en toen stond ik alweer keihard te huilen bij mijn moeder. Ik liet de auto meerdere keren afslaan, mijn vader was overdreven zenuwachtig aan het doen (pas op! kijk uit! zie je die fietsers daar op die rotonde?!?!?!?!), waardoor ik heel veel fouten maakte. Ik riep dat ik nooit meer auto zou rijden, maar de keren daarna nam ik mijn moeder mee om te oefenen en toen ging het steeds beter. Het went vanzelf, komt allemaal goed!

1 like

Kut is dat hé? Heb ik ook de laatste twee jaar dus ik ga het niet meer vieren :woman_shrugging: Ben een beetje klaar met alles regelen en doen en dan op het laatste moment komt er een halve geit en een paardenkop

8 jaar mijn rijbewijs en het gebeurt nog wel eens. En dan word ik boos op mijzelf :joy:

1 like

M’n vader is rijinstructeur geweest en die laat m ook nog wel eens afslaan.

7 likes

Ik had om 8u college, maar ik word nu pas wakker
 En ben ook nog steeds moe

Ik was net bij de Bijenkorf omdat mijn concealer op was en toen vroeg de verkoper of hij me ergens mee kon helpen en ik antwoordde dat ik een nieuwe concealer nodig heb, reageert hij met dat ik dat helemaal niet nodig heb
Hahaha
Love him

41 likes

Ik ga vanavond naar The Joker, echt zin innnn

13 likes

Oh, zo herkenbaar. Heel oktober zit blijkbaar standaard voor iedereen volgepland en ik had een dag uitgekozen waarop het mij zelf prima uitkwam, ook al kon het ook nog wel een weekend eerder in principe. De meesten zeggen af en dan krijg je alsnog commentaar naar je hoofd geslingerd van ‘‘je moet gewoon kijken welke mensen het meest voor je betekenen en die je er graag bij wilt hebben en daar een datum op baseren’’.

Moet niet gekker worden hoor. Hopelijk heb je een hele fijne verjaardag met de mensen die wél komen! :heart:

Mijn vriend heeft om de een of andere reden een statenbijbel uit 1930
 Ging er laatst een verhaal in opzoeken omdat ik het tegen kwam in een boek, maar crisis joh :rofl: je moet na elke menstruatie met 2 tortelduiven (of kleine duiven bij gebrek aan
) naar de priester om ze te laten offeren haha.
Volgende keer dat je ongesteld bent hem ff omhelzen en in zn bekrompen oortje fluisteren dat hij tot de avond onrein is :smiling_imp:

15 likes

Woooow, waaat?!

Waarom wist ik dat niet? Thanks! Volgens mij gaan we m in Kinepolis kijken, maar wel pas laat. We gaan met n hele groep en heb niet zelf de kaartjes gekocht dus geen idee eigenlijk. Dat vind ik wel n super chille bios ook, nooit achterhoofden in je beeld :raised_hands:t3:

Ik was zondag in een jumppark en had toen voor het eerst dat ik urine verloor met springen! Hebben de niet moeders hier daar ook wel eens last van gehad? Mijn zusje heeft wel een kind gekregen en heeft hier altijd last van(waar we ook vaak grappen over maken) dus was lekker gedeeld leed :+1:

1 like

@Evenveel @DavidRose @Disconnected
Ah lief, jullie reacties :heart:. Ik twijfel nog of ik het door laat gaan, het voelt ook een beetje triest ofzo? Alsof ik naar vrienden wil tonen ‘ik heb echt wel meer vrienden hoor maar ze kunnen nu allemaal niet!!!’ Wat een ontzettend domme bewijsdrang
 Misschien moet ik het gewoon doen met een klein groepje, heb ik ook veel meer aandacht voor iedereen dus da’s ook leuk!

2 likes