Ik kijk Ranking The Stars op tv en de Televizier Ring op mn ipad want ik kan niet kiezen
Spannend! In welke sector werk je?
Wat ik wel heerlijk vind aan de trein is dat ik fijn een boek kan lezen.
Ik vind het eigenlijk zo fucking grappig en meme-worthy hoe de backstreet boys bij âeverybody/backstreetâs backâ openen met
:â Oh my god, weâre back againâ. Hahaha ik weet niet maar dat is toch gewoon fucking grappig?
Hahaha vanaf nu wel
Heb je gezien wat die blonde vrouw van net naast jan smit aan had? Leek op lingerie. Oke en wtf heeft die loiza aan?
Marketing & Communicatie!
Achja we moeten er maar even doorheen, hoort erbij he
@Krabsalade mijn vriend kwam net de keuken uit en zong het keihard hahaha
@Monstertruck omg jaaaa! Wtf was er mis met hun eigenlijk man? Hahaha ik zit zo hard te lachen hieron
Haha, dit app ik altijd naar een vriendin als ik weer eens met mân scharrel heb afgesproken
Hahaha love Britt Dekker tijdens de rode loper interviews bij Televizier. Zo lekker droog
Mijn vriend gaat morgen kijken naar een nieuwe auto voor mij en ik zou het liefst willen dat hij nu voor de deur gaat liggen daar
Ik spoel ze eerst gewoon uit onder de kraan
Uitspoelen t gruis in je moestuin gooien en de cupjes recyclen.
Heb je geen vuilniszak in je prullenbak dan? Dan maakt het toch niet zoveel uit dat ze een beetje lekken?
Ahhh oke. Ja daâs minder. Ik gooi mijn koffiefilters er wel altijd zo in dus verder geen idee, maar zo te zien heb je al goeie tips gekregen!
Kijkt er nog iemand âhelp mijn man is klusserâ?
Ik zou een ander apparaat kopen als ik dit zo lees, wat een gedoe!
Ja zeker! Houdt mezelf ook maar voor dat ik niet binnen 1 week alles weet
Een Senseo bijvoorbeeld!
Oeps, ik heb tijdens het schoonmaken blijkbaar twee gaspitten vol open gedraaid en we zijn daarna een uurtje boven geweest om laminaat te leggen. Ik zal alweer een poosje beneden, maar had niets door. Vriend kwam beneden en rook het direct. Vet pissig natuurlijk.
Ik ruik belangrijke dingen dus echt nooit he.
Ja helemaal waar! Beste koffie