Epiloog #2: de lippenstift is nu bij @Mokie11 en hij staat haar gelukkig wel mooi, dus eind goed al goed
Hahahaha gedaan
Nou ik ga maar eens een reflectieverslag uit mijn duim zuigen voor de 4e keer deze week.
Lees ff dat artikel van de gladiool over reflectieverslagen, dat brengt inspiratie!
Haha, item op het jeugdjournaal. Zo typisch voor het beeld van het Belgische openbaar vervoer: meisje gaat maar op haar paard over de autoweg naar school omdat de bus heel vaak niet komt opdagen en ze anders niet op school kan komen
Zag net Rob Geus incl. kind op tv, ik moet toch weer lachen
Hahaha moet altijd lachen als ik die lees
Ongelooflijk het verhaal van Humeyra, hoe heeft dit kunnen gebeuren
Yeeess heb vandaag te horen gekregen dat ze plek voor me hebben bij een organisatie die mega interessant is en goed aansluit bij mijn CV! Hele fijne bijbaan zo <3 om het te vieren trakteer ik mezelf op mcdonalds hehehe
Ja verschrikkelijk, en dat je met die kennis dan moet leven als nabestaande
Man wat ben ik moe, kan mn ogen bijna niet openhouden joh. Ga heerlijk vroeg slapen
Ik heb al 30 jaar m’n rijbewijs en laat nog steeds af en toe m’n auto afslaan. Kan iedereen overkomen. Niks van aantrekken
Exact wat ik vanavond doe. I’m living my username
Ik heb vandaag voor het eerst groene asperges gegeten en not sure wat ik ervan vind.
Ik ga morgen voor het eerst naar een groot concert in de ziggodome met staanplaatsen, ben stiekem beetje zenuwachtig omdat ik niet weet wat ik moet verwachten / hoe dat allemaal gaat.
Voel met een brugklasser die naar de eerste schooldag moet hahaha, help!
Spannend!!! Toen ik er kwam moest je je kaartje scannen, toen je spullen in een kluisje doen en dan bij de ingang van de juiste zaal weer je kaartje laten scannen. En dan ga je gewoon in het vak staan en wachten.
Ik vind het echt moeilijk om te verstaan wat Ariana Grande zingt.
Heb een nieuwe baan, wat is dat slopend zeg! Zoveel dingen die anders werken op m’n oude werk. En ben met reizen soms ruim 12u van huis.
Ben blij als die eerste wen-fase erop zit
Ik ga dit binnenkort ook hebben, zie er best wel tegenop. Maar na een tijdje wordt het vast beter!
Heb je dat ook weleens tegen hem gezegd? Ik ben namelijk zelf zo’n iemand en ik doe dat omdat ik het dan zo graag wil oplossen voor diegene. Want ik vind het echt heel naar als mensen verdrietig ergens om zijn. Probeer er nu heel erg op te letten en mijn vriend geeft het ook aan: Swelgje, ik wil nu even tegen je aan klagen en meer even niet. (Ik vind zelf trouwens wel dat ik juiste adviezen geef maar daar zullen de meningen vast over verdeeld zijn.)