Wat je even kwijt wil #28

Ik heb net ondernemingsplannen voorgelegd op mijn werk om een nieuwe service te bieden daar, en ze waren zooooo enthausiast! :scream:

Nu moet ik echt keiiiihard werken en veel dingen ondernemen om het te kunnen starten begin volgend jaar. Echt heel spannend :flushed:

23 likes

Ik zit heerlijk in de zon in de tuin,Ook al heb ik nog maar een paar minuten zon hier.
het is genieten!

Wat mis ik de zonnestralen zeg,tijd om op vakantie te gaan .

2 likes

Daarnet had het kleine moppie in m’n buik de hik. Zo grappig.

12 likes

Zo chill. Parfum was op, maar had nog allemaal bonnen van mijn verjaardag en er was korting in de winkel. Nu heb ik maar 3 euro betaald voor een parfum waar ik normaal 60 voor betaal!:ok_hand:

16 likes

Ik zit ziek thuis en heb echt de manflu, ik zwelg in zelfmedelijden

3 likes

welke heb je gehaald?

Deze!

2 likes

Keeping up with the Kardashians staat op Videoland maar ik moet heel veel doen voor m’n studie. But really omg Kim is such an asshole and a total bitch djeez I can’t she’s so rude and Kourtney is so fucking selfish dude

8 likes

Omg ik heb net iets gedaan wat ik zelf heel erg kut vind. Iemand stuurde me een mail met groetjes Suzan (voorbeeld naam) en ik reageerde met beste SuzanNE. Nu haat ik mezelf een beetje.

Nog niet te laat om een “oeps sorry ik bedoel natuurlijk Suzan!” te sturen toch?

Ehmm nou het was van mij een sterkte berichtje op heel heftig nieuws voor haar, dus dan voelt dat ook weer een beetje ongepast. Ik laat het maar gewoon zo, maar voortaan check ik nogmaals de spelling haha.

Ik heb vanochtend een psychologisch onderzoek gehad en nu ben ik mentaal uitgeput. Ga zo naar huis en dan maar een dutje doen denk ik…

1 like

Ik moet mezelf ook zo inhouden om niet alles in 1 keer te bingen

Toen ik er vandaag achterkwam dat ik ongesteld was, barstte ik in huilen uit. Ik heb een enorme mental breakdown gehad op de wc op school. Dit is echt het meest ongestelde dat ik ooit heb meegemaakt

Ik heb net een grote bak sushi gehaald als avondeten en ik heb echt enorme honger. Maar ik voel me zo bezwaarlijk om die nu in de volle trein open te trekken en op te eten :joy:. Ben alleen pas over een uur op mijn bestemming en het daar opeten is niet handig want heb wel even een tafeltje nodig.

Moeilijk doen om niks is ook een vak denk ik.

5 likes

Ahh lekker, smakelijk!!

1 like

Jeeej ik was net weer op de radio :smiling_face_with_three_hearts: blijft leuk

3 likes

Net even mijn gratis pizza besteld.
Kom maaaaarrrrr dooor.

2 likes

https://www.bershka.com/nl/dames/collectie/tricot/trui-met-ronde-hals-c1010193223p102027113.html?colorId=742 Hoe vind je zoiets. Ik heb zoiets van & other stories maar dan met wol.

en

Ik ben wel in een basic bui vandaag dus je bent gewaarschuwd.

En misschien een tip: deze zweedse winkel:

https://www.ginatricot.com/eu/clothes/sweaters/knittedsweaters

1 like

Sommige mensen zijn zo arrogant he. Ik behandel wel eens klachten op mijn werk dus ik had iemand een mail gestuurd en gevraagd om zijn telefoonnummer zodat we zijn zorgen en klacht kunnen bespreken. Krijg ik een mail terug met “beste MENEER koffiebroodje. Bla bla ik wil wel een verantwoordelijke, kundige medewerker spreken. Groet, ir. dr. Piet (Beeldend kunstenaar).”

Zijn titels stonden in zijn klachtmail niet genoemd maar nu in vergroot lettertype erbij :joy:. Echt :fu:t2: Piet. Veel succes met je klacht en het vinden van een kundige medewerker. Laat maar zitten.

28 likes