Wat je even kwijt wil #28

Uh oké dan

1 like

Nee, hij komt nu een ander weekend. Hoe bevalt Nederland je?

:joy: heel raar

1 like

Ik hoef pas woensdag weer te werken. :partying_face:

5 likes

Ja ik vind het ook gek hoor! :woman_shrugging:

1 like

Bordeelhapjesavond :smirk:

7 likes

Zet ‘m op ticketswap!

2 likes

Ah shit! Ik kom pas half8 bij de parkeerplaatsen bij Ziggodome aan, IK HEB STRESS.

Edit: en dikke file, als we half 8 halen dus. Ik huil.

Ja goed!! Heel fijn om familie en vrienden weer te zien. En heb ook zo goed als vakantie dus dat is ook fijn want merk nu pas hoe oververmoeid ik eigenlijk was. Maar echt heerlijk nu weer in mn eigen huisje te zijn enzo

Ik ben sinds gisteren ziek. Begon met migraine en nu vooral grieperig, overal pijn, hoofdpijn. Ik heb nu al 2 dagen niet gewerkt (of ja had vandaag opleiding maar niet gegaan waardoor nu ook nog gigantische vervangende opdracht gvrdmm) en ik voel me zo zo schuldig dat ik morgen eigenlijk wel moet gaan werken van mezelf, maar ik denk eigenlijk dat het niet gaat. Ik voel me schuldig naar een cliënt (die me ook een schuldgevoel heeft aangepraat, lang verhaal, maar hij probeert me op die manier wat te manipuleren) en baal dat hij nu dus “zijn zin heeft”, dat ik me kut voel dat hij langer moet wachten. Ugh. Goede leertest dit voor mij :frowning_face:

Ik stond net op instorten (slecht geslapen en googletje gespeelt voor mn moeder) maar nu zit ik bij mn favo libanese eettent en ik ben weer gelukkig.

Libanees is hemels

15 likes

Ben een tijd geleden bij een nieuwe fysiotherapeut geweest, en ik vind hem zo leuk dat ik steeds hoop dat ik binnenkort weer terug kan gaan. Hij gaf ook echt goede levensadviezen en maakte leuke grapjes tijdens de oefeningen. Vind het bijna jammer dat ik even geen meer pijn heb. :sweat_smile:

4 likes

Ben echt op en heb een leuk, maar druk weekend voor de boeg. Ben echt aan het overwegen morgen vrij te nemen.

1 like

Gerda Havertong is echt raarrrrr.

2 likes

Heh? Hoezo? :open_mouth:

Ranking the Stars!

Is er iemand bekend met Gorinchem? Kun je daar ergens lekker eten (lunch) of koffie drinken?

Net voor het eerst bloed gedoneerd! En daarna lekker stroopwafels en haribo gegeten

11 likes

Voor t eerst sinds 3 weken weer gaan zwemmen. de keren hiervoor voelde ik me te moe of ziek of kut.
Nog niet top nu, maar miss helpt hrt om mn hoofd weer leger te maken…

7 likes

Ah wat chill! Heel veel plezier bij de AH en met al het Nederlandse voedsel!

1 like