Wat je even kwijt wil #28

Ik heb vandaag echt gehuild van het lachen op m’n werk. Wat een dag

6 likes

Ah ik zit hem nu ook te kijken en hardop te janken gewoon. Hoop dat de ouders zich kapotschamen als ze deze beelden terugzien. Maar ze zullen wel vinden dat ze het beste doen.

1 like

Niemand leek er echt van op te kijken ofzo als er een kind moest huilen tijdens het trainen, zo zielig. Waarschijnlijk gebeurt dat dus echt vaak. Ik vond die Arjen of hoe hij heet echt een lul.

2 likes

Goooodver en zo guilttrippen die kinderen!!! Eikeltrainers
:triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph:

1 like

‘‘Je moet het zelf beslissen, maar…’’ (geeft duizend redenen waarom hij wel door moet gaan met turnen)

2 likes

Ja hier word ik zo giftig van. Arme kind is 9, dit is zoooo manipulatief.

2 likes

Ik ga zo genieten van mn weekend zonder plannen. Ik ben van plan om tot maandagochtend maar tegen 2 mensen te praten: de receptioniste bij de sportschool (hoi, doei) en degene achter de kassa in de supermarkt (hoi, dankjewel, doei). Dat zijn ook meteen de enige 2 dingen die ik ga doen. De rest van de tijd lig ik op de bank onder mn dekentje oude afleveringen van Gilmore Girls te kijken. De voorpret is gewoon al net zo leuk als het daadwerkelijk doen straks.

42 likes

Ik had een heerlijke verjaardag vandaag. Vanmorgen echt lekker gewerkt en vanmiddag & avond met m’n oudste dochter in de sauna geweest. Was erg gezellig en ontspannen. Ik kreeg een Steps cadeaukaart van m’n beide dochters & hun partners. Omdat ik daar meestal m’n jurken koop. En toen ik vanavond thuis kwam waren m’n beide honden heel blij om mij te zien en ik vind in de post een super lieve kaart van m’n jongste dochter. Kortom, veel liefde vandaag.
En : het was droog toen ik met de honden ging wandelen. Is ook heel fijn.

46 likes

Gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo’n leuke dag had ::blush:

1 like

Gefeliciteerd verjaardagsbuddy! Klinkt als een topdag. :grin:

3 likes

Oja dit kwam net, gvd :face_with_symbols_over_mouth: vreselijk, kan het echt niet aanzien :sob::sob::sob:

Stond net in mijn blootje mijn tanden te poetsen toen er een felgroene sprinkhaan mijn kant op sprong. Ik gaf een gil, sprong achteruit en keek op de grond waar die was. Keek omhoog, zat hij doodleuk op mijn buik! Hem hem weggeveegd en nu kan ik ‘m niet meer vinden.

6 likes

Vorige week ging het bij Pauw ook over die docu en die Dennis van der Geest vond het allemaal maar normaal en je moet van kinderen kampioenen maken, echt verschrikkelijk. Britt was de enige die het ook vreselijk vond om te zien.

3 likes

Hey @Salmiak en @Mokie11 ook gefeliciteerd! :confetti_ball:

1 like

Koolrabi is rechts indd!

1 like

Ik wou dat ik geen smart phone had. Whatsapp brengt echt alleen maar irritaties afgelopen week.

Ik vond the joker echt een toffe film!

5 likes

Heb hem ook gezien vanavond en sluit me hierbij aan!

2 likes

Ik krijg morgen een nieuwe auto! :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3: En nu kan ik niet slapen omdat ik niet weet wat ik aan moet doen als nieuwe auto outfit

49 likes

:joy::joy::joy:

Ik plas gewoon zonder problemen met een sportlegging halverwege mijn benen in mijn auto hoor! De dopper staat al klaar

13 likes