Ik vond the joker echt een toffe film!
Heb hem ook gezien vanavond en sluit me hierbij aan!
Ik krijg morgen een nieuwe auto! 

En nu kan ik niet slapen omdat ik niet weet wat ik aan moet doen als nieuwe auto outfit

Ik plas gewoon zonder problemen met een sportlegging halverwege mijn benen in mijn auto hoor! De dopper staat al klaar
Vanochtend baalde ik dat ik verstandig mn auto bij het station had gezet en niet bij mn werk, nu ben ik mezelf echt heel dankbaar 

Ok dubbelpost maar ik wilde dus een viewing party organiseren voor mn televisieoptreden donderdag maar toen dacht ik okee nee toch niet, zielig voor mn ouders. Maar mn moeder moet ineens werken? Dus nou weet ik niet wat ik wil…
Wow hoe
Ik heb vandaag een gratis kledingkast en eetkamerstoelen via marktplaats geregeld en die gaan we morgen ophalen, maar ik vind dat altijd best spannend omdat ik daar als aasgier kom om iets gratis op te halen en nu kan ik dus niet slapen en lig ik helemaal te bedenken hoe ik me dan moet gedragen enzo. Slaat echt nergens op want zij zijn waarschijnlijk blij dat ze er van af zijn dus wat doe ik moeilijk.
Nou ik heb ze inmiddels besteld. Man man man. Ik las iets over 20% korting en hups, besteld. Ik moet echt tegen mezelf in bescherming genomen worden.
Maar het zijn de 1460 pascal w/zip
Oehhhhh auto! Wat voor een??
Ben zo geschrokken… was weer goed met m’n zusje en we kwamen elkaar tegen tijdens het uitgaan en op een gegeven moment kon ik haar niet meer vinden. Dacht dat ze misschien al buiten was en kon daarna niet meer naar binnen, omdat het al te laat was. Besloten om maar naar huis te gaan toen ze foch even door het glas doei kwam zeggen. Toen kwam er een (knappe) man langs die naar binnen wilde, maar was te laat. Hij vroeg mij wat nog open was en ik zei dat eigenlijk overal geldt na 4 u geen toegang maar dat ik wel een kroeg ken waar ze soms minder streng zijn. Hij wis niet waar die kroeg was. Ik zei dat ik wel even mee zou lopen, was op de weg naar huis. Zusje keek super bezorgd en belde me plat toen ik met hem meeliep en ik dacht loopt wel los want vriendelijke man. Hij dacht dat zij zo bezorgd was omdat hij donker is, heb uitgelegd dat dat niet zo is, maar ze altijd bezorgd is omdat er in het verleden iets naars is gebeurd. Kroeg was al dicht, helaas, dus ik liep verder naar huis en hij mee. Voor m’n huis zei ik: fijne avond nog en ik ga slapen. Hij bleef vragen om een drankje bij mij (nee) of in de stad (nee) en of ik echt ging slapen (ja). Vond m wat opdringerig dus deur dichtgedaan. En hij liep verder. Moest zusje bellen (ze nam niet genoegen met een appje) dat ik veilig was. Ze zou nog even langskomen voor thee.
Sta ik even later voor het raam m’n tanden te poetsen, loopt ie weer langs en kijkt duidelijk naar boven. Gebaart naar me dat ik beneden moet komen. Ik schud nee en loop weg. Belt ie echt een stuk of 5x aan. Zusje geappt of ze me wilde appen als ze aanbelde omdat hij dus ook aanbelt.
Zij trof m aan voor m’n deur, confronteerde hem met wat hij daar deed en of hij iemand zocht. Hij beweert van niet. Zij fietst even terug omdat ze dacht dat ze haar telefoon vergeten was en toen ze terug kwam stond hij nog steeds voor m’n deur. Nog steeds nergens naar op zoek.
Zij is nu bij mijn, hij post voor m’n raam. Soms eronder, soms aan de overkant. Zusje heeft m nogmaals gevraagd wat ie doet tegenover m’n raam en hij beweert nog steeds niets. We hebben het licht uitgedaan maar hij staat nu al bijna twee uur voor m’n deur of aan de overkant van de straat. Zusje is blijven slapen omdat ze me gelukkig niet alleen wil laten. Voel me zo stom, ik vind het best eng en ik had naar haar moeten luisteren. Ze is altijd beschermend maar deze keer echt nog 5x erger dan voorheen. Blijkbaar kreeg zij een vibe van die dude die ik niet opgepikt had. Voel me stom en bang en hoop dat het morgen over is. Hij weet m’n naam (naambordje) en waar ik woon. Gelukkig heb ik geen social media of contactgegevens online staan, maar dit beschadigt m’n vertrouwen in anderen weer een beetje. Hoop dat het eenmalig is en ga echt voorzichtiger zijn en beter naar m’n zusje luisteren.
Een mini cooper S!
Ontzettend vervelende situatie! Zoals hierboven al gezegd komt het wat over alsof je dit bij jezelf legt want jij had voorzichtiger moeten zijn. Vind dat dit absoluut niet zo is. Je kan nooit op voorhand weten wat iemands intenties zijn.
Zou ook opteren om de politie te bellen. Ze kunnen langsrijden maar hem misschien ook om zijn identiteit vragen zodat er geweten is wie deze man is.
Wat heftig en shit zeg. Jij kunt hier niks aan doen!!!
Heb je een beetje geslapen? Is hij weg?
Ahh bah wat een creep! Zou inderdaad de politie bellen!
@Damnatio wat een engerd. Lief dat je zus is gekomen. Gebeurd iedereen wel als ze wat aardigs willen doen of gewoon de vibe niet voelen. Niet jouw schuld.
Is hij nu al weg? Anders idd politie bellen of stiekem een foto maken als bewijs/ hoe hij eruit ziet.
Ik ergerde me echt aan hem. Zoals hij het overbracht leek het net alsof die kinderen voor ons plezier maar zo behandeld moeten worden 
Ik had gisteravond een brownie gemaakt die nog deeg was van de binnenkant en heb hem nu opnieuw in de oven gedaan. Gaat dit werken?
Heujj ik ook! Ga hem zo ophalen. Veel plezier met rijden 
Leuk!!! Jij ook