Als je gebeld wordt door een telefoonnummer uit het buitenland. Kan je dan wel zonder gescampt te worden er naar sms’en?
Love het vandaag in de natuur ding op Utrecht, nu weet ik dat er een beflijster bestaat.
Ik was net bij een klimaatmars en Alexandria Ocasio Cortez gaf een toespraak!! Wauw zo tof en inspirerend om haar te zien.
Ja was achteraf best heftig, onze trainers waren soms ook niet de liefste, ik trainde “maar” 10 uur per week en die meiden zeker het dubbele.
Ik ben echt zo vreselijk moe en heb echt niks gedaan vandaag
Ik heb net 3 uur gereisd voor een verjaardag in Nijmegen… als er geen kaas is @Soy.peor kom dan aub die tent in de fik zetten
Godver ik wil zo graag nieuwe dr Martens kopen. Die ik niet nodig heb en eigenlijk niet kan betalen en helemaal niet zou moeten willen. Maar ik wil ze zo graag fuck
Ik ben niet zon pyromaan.
Links een komkommer zoals ze er overal behalve in Nederland uit zien, boven koolrabi en rechts knolselderij
Adriaan van Dis bewijst maar weer:
Soufiane, maar die tata’ s zeggen Sofie-jan
Ik ga morgen naar de kapper om iets aan die rare mini pony te doen die spontaan is ontstaan na mijn zwangerschap (zo’n vreemd Kuifje op mijn voorhoofd). Ik ontkom niet aan een pony zodat Kuifje bedekt wordt, maar twijfel over een rechte of schuine heb eigenlijk een hekel aan pony’s want het wordt zo snel vet daar
Alleen thuis, ik moet om 22:00 ook al weer terug
Ughhhhhhh ik wou dat ik mijn brein kon herprogrammeren.
En ik wil een sigaret gaan roken beneden maar dan moet ik zo awkward langs de vader van m’n vriend.
Ik haat het om mensen te bellen. Maar vandaag moest ik bedrijven bellen met een betalingsachterstand… en die smoesjes allemaal!!
Ja we hadden begin van het jaar problemen met ons boekhoudingprogramma…
maar waarom kwam er nooit een reactie op onze herinneringen?
Ehhhh ja ik heb wel zoiets langs zien komen.
Arch!! Sukkels
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen hun favoriete bezigheid slapen is (favorieten topic).
Er gebeurd dan toch niks? Je bent ‘buiten bewustzijn’ dus hoe kan je dat zo ervaren dan?
Of bedoel je meer lamballen in bed ofzo? Ook mensen die het heerlijk vinden om een dutje te doen ofzo snap ik niet.
Ik slaap wel lang (8-9 uur per dag) omdat ik het nodig heb, een eerste levensbehoefte, niet iets waar ik intens van geniet of gelukkig van wordt? wel van de gevolgen ervan als ik weer wakker ben, maar slapen op zich is toch niet een activiteit waarbij je (überhaupt) denk goh op dit moment heb ik het echt naar mijn zin? Oprecht geïnteresseerd naar.
Welke wil je? Hoewel Docs kopen is altijd een goed idee
Morgen naar huis en dan nooit meer met mn moeder op vakantie
Haha ik liep hier 5 min geleden langs en ik dacht precies hetzelfde!
Dit klinkt best triest maar in tijden waarin ik me down of verdrietig voel is slapen juist chill omdat je dan even kan “ontsnappen” aan alles ofzo? Ik merk zelf iig dat ik altijd veel meer behoefte heb aan slaap als het allemaal ff niet zo lekker loopt. En als ik vervolgens wakker word voel ik me vaak wat beter omdat je er letterlijk een nachtje over hebt kunnen slapen en hebt kunnen relativeren.
Zit in de bioscoop om joker te zien. Ben benieuwd of ik het wat vind!