Wat je even kwijt wil #28

Heujj ik ook! Ga hem zo ophalen. Veel plezier met rijden :oncoming_automobile:

1 like

Leuk!!! Jij ook :taxi::taxi::taxi:

2 likes

Ja! Eet smakelijk

Ga straks naar de Lidl (kom er bijna nooit want ik woon niet bij een Lidl in de buurt), wat moet ik sowieso meenemen?

Behalve 10 kilo aan ibuprofen want hallo ongesteldheid🙄

@Damnatio Wat vervelend! Dit is mij ook eens overkomen. Iemand die gewoon niet wegging en buiten bleef dralen. Ben toen ook gewoon gaan slapen maar je kan op zo’n moment echt de politie bellen hoor! Daar zijn ze voor.

Ik heb tot half vier gewerkt, moet om half twee weer. Heb dan altijd al moeite om genoeg te slapen, na elven ben ik meestal wel wakker. Belt er vandaag om half negen iemand aan!!! Gvd. Had bijna zin om een potje te schelden door de telefoon zonder de deur open te doen.

1 like

Van god gekregen want ze wist dat ik nog een extra zetje nodig had om ze te kopen.

God = @Coco, die postte in het nieuwe aankopen topic dat er 20% studentkorting was.

5 likes

Ik hoop dat je nog lekker slaapt en vooral hoop ik dat die enge man weg is als je wakker wordt. En anders echt de politie bellen en een foto van hem maken. Heb je misschien een stevige buurman of buurvrouw die hem kan wegjagen als dat nodig is? Stalkers zijn erg eng dus bescherm jezelf.

1 like

Ik vind de verse pizza’s erg lekker! Verder staan in het Lidl topic heel veel suggesties. Heb paar weken geleden dezelfde vraag gesteld haha.

1 like

Ik stuurde net een Snapchat van schoonmaakmiddel en hoe goed die is naar vriendinnen, maar had per ongeluk mijn nichtje(12) ook aan geklikt. Stuurt ze me daarna een berichtje “eh, ja ik weet niet wat ik hiermee moet, maar ik zal tegen mama zeggen dat die fijn is.” :joy:

87 likes

Lidl heeft nu een truffelpizza! Ik vind de ijskoffie heel erg lekker, ben fan van de verspakketten (zoete aardappelsoep!), bijna alles van W5 (schoonmaakproducten) vind ik fijn en bij de kassa liggen kleine meeneem zakjes notenmix (klein rechthoekig) en daar zit er een tussen met papaya, die is echt super lekker.

4 likes

M’n TV geeft geen geluid meer. Ik snap er niks van. Beeld doet het wel. Stekkers zitten er gewoon in.

Staat ie per ongeluk op mute?

Nee heb ik al geprobeerd. Helaas

Zo blij dat ik vanavond in mn eigen bed lig. Voel me gewoon een beetje ziek van vermoeidheid.

@Damnatio Stond ie er ook nog toen je vanmorgen wakker werd? Wat een creep. Herken het wel, dat je denkt oh kan geen kwaad toch, en dat je later denkt wtf ik had anders moeten handelen, heb mezelf in de nesten gewerkt. Heel lastig om jezelf iets anders te vertellen, maar die vent is niet ok bezig, niet jij!

1 like

Stekker er uit en weer opnieuw erin hielp bij mij vorige week

1 like

Ik sta op het station in de auto te wachten en in de auto voor mij zit een vrouw. Haar zoon (denk ik) kwam net en ik zat echt te staren :eyes::eyes:

Ik krijg een brief van de belastingdienst maar ik snap er niks van. Het gaat om een soort steekproef en of ik allerlei vragen wil beantwoorden over mijn studie. Ik moet dus een brief terug sturen met mijn telefoonnummer. En ik snap nou niet zo goed of ik dit moet doen of niet? Er staat wel van: “Voor alle duidelijkheid moet ik u erop wijzen dat mijn verzoek niet vrijblijvend is.”

Kan iemand mij hier bij helpen?

Nee, hij staat er niet meer. Ga vandaag wel m’n naambordje weghalen (te laat maar goed) en hopen dat het een geïsoleerd incident is. Denk wel dat ik de komende dagen wat meer op m’n hoede zal zijn. Maar het voelt nu gelukkig al minder beklemmend dan vanochtend vroeg
 wat raar om uren te blijven staan.

Bedankt iedereen voor de adviezen en tips!

5 likes

Ik wilde dat ook net zeggen haha.

3 likes