Oh dat is wel kut ja, had ik laatst ook met mijn fiets maar ik heb gelukkig geen versnellingen.
Ik zou dit ook niet tof vinden hoor⊠
Haha ik lach gewoon weer hardop
.
Niks zo fijn als een knusse zaterdagmiddagborrel met vrienden terwijl het buiten druilerig weer is 
Ik heb vandaag weer een offdayâŠ
Gister al de hele dag op de bank liggen slapen ( vriend is paar dagen vrij en de zolder aan het verbouwen ivm babykamer)
Mijn zoontje is mijn vriend aan het âhelpenâ
Ik heb vandaag gewoon eerst tot 12 uur in bed gelegen, toen naar de bank verkast en ben er net afgekomen ( ook liggen slapen)
Ben bekaf en zo futloos als ik weet niet wat⊠
Voel me ook behoorlijk schuldig dat ik geen reet uitvoer.
Vriend heeft net maar pizza besteld 
Klinkt heerlijk! Geniet er lekker van 

Ik ben eigenlijk standaard moe, En kan echt dagen slapen! Er gebeurd niet zo veel nee, maar het gevoel om toe te geven aan moeheid is heerlijk. Verder is het ook fijn dat als je niet goed in je vel zit, je ook even âwegâ kan zijn. Als je slaapt maak je je ook niet druk namelijk.
Wil iemand dit boek hebben? Ik had hem binnen 2 uur uit, maar het is wel een spannende. Ik heb hem nog niet eens betaald
. Ik vind terugsturen niet netjes maar het is wel heeeel aantrekkelijk nu
Ik wil hem wel overnemen!
Nice! Ik pb je!
Zo lief. Ideale content tijdens het koken.
Normaal gesproken word ik op zaterdagochtend âongesteldâ (slik de pil), maar nu merk ik nog niks. Geen buikpijn, helemaal niks. Dus ik ben nu gelijk paranoĂŻdeâŠ

Ah jeeeej! Klinkt fijn!
Gaat t nog steeds goed met je meisje?
Ik was deze week ook een dag later
Ik heb zoveel zin in Milka met biscuit dat ik best mijn warme bed wil verlaten en de koud wil trotseren voor een reep chocolade. Maar ik zo gezond blijven eten 
Heb je die met die Adidaspakjes gezien? Of dat ze leren zwemmen? 
Nee die moet ik zo maar dan gaan kijken 
Misschien hangt het in de lucht hahah. Heb ook een strip extra doorgeslikt, dus wellicht heeft dat er ook mee te maken. Ik voel wel wat in mijn buik nu, maar heb het gevoel dat ik het mezelf aan praat haha.
Aaaaaaaaah 
Ik heb zoân kort lontje vandaag dat ik denk âben echt gestoord aan het wordenâ. Echt een nieuw level van chagrijnig zijn aangetikt.