Wat je even kwijt wil #28

Ik ga vanmiddag naar Zwolle, heeft iemand toevallig tips waar je daar leuk thee kan drinken en een lekker taartje kan eten?

Ik heb geen idee, maar weet wel dat Cynthia (blogger) uit Zwolle komt en op haar site staan geloof ik wel tips! Cynthia.nl

1 like

Wat wil je met zulke ouders
afbeelding

Nuttige info, ik heb met een bruiloft nog eens naast hem gezeten met de bbq.
En vlak bij hem en Laurentien gedanst Hahaha

14 likes

Omg m’n hele schoonfamilie komt vanavond langs voor de verjaardag van m’n vriend en ik zie er tegenop. We hebben al boodschappen gedaan maar het huis is nog niet echt schoon verder, ik wil alleen maar op de bank liggen pfff.

1 like

Met Spotify Family heb je nu een gezamenlijke lijst met de mensen met wie je het account deelt en ik moet soms zo lachen. Ik deel hem o.a. met mijn pubernichtje en na een chill nummer kan dan ineens iets van Lil Kleine of B-Brave langskomen. Anderzijds staat mijn vader straks wellicht te koken met harde techno of de filmmuziek van Harry Potter :joy:

8 likes

Waar vind je die lijst? Ik deel hem ook echt met mensen met allemaal een compleet andere smaak dus ben wel nieuwsgierig haha

Even zoeken op Family Mix, dan kun je jezelf toevoegen. Je ziet ook met letters op basis van wiens muziek welk nummer is toegevoegd. Volgens mij kijkt 'ie vooral naar gezamenlijke genres, want mijn letter staat ook bij nummers waar ik nooit naar heb geluisterd. Maar het is wel leuk!

1 like

Hahaha wat heerlijk dit.

Ik heb straks afgeslroken, maar wil zo graag afzeggen heb echt geen energie. Maar ik kan het niet maken om zo laat af te zeggen dus heb nu iets voorgesteld wat minder voorbereidingswerk kost. Ben ook al weken steeds duizelig en misselijk, volgens mij komt het gewoon door spanning die oploopt ofzo. Moet nu janken. Wat leuk. Maak het mezelf zo moeilijk altijd.

Mijn vriend heeft griep. Ok vervelend voor hem. Hij lag op de bank te kermen of het misschien een goed idee was om paracetamol te nemen want hij moest zich verdoven. Maar dan moest-ie wel ‘helemaal’ daarheen (5m naar de keuken). Ok ik pak het wel schat, aangezien jij op je sterfbed ligt. ‘Ja ik ga dood en jij gaat zomaar weg’ (ik wilde ff op bed gaan liggen). ‘Nou kom met me mee naar bed dan, dan kun je sterven in mijn armen dat is toch fijn.’ ‘Nee nee, ik kan het niet. Ik ga mijn laatste adem uitblazen. Ik hou van je, bedankt voor de leuke tijd.’ ‘O nou vervelend, maar ik ga wel. Ik zal altijd van je houden, dag lieverd.’ ‘Wat trek je aan op mijn begrafenis?’ ‘Wat wil je dat ik aantrek?’ ‘Een zeemeerminnenpakje, en dan moet je achter mijn kist aan flipperen.’ ‘Ok is goed. Moet ik nog een speech geven?’ ‘Nee, alleen wat dolfijnengeluiden maken.’ ‘Oke is goed, nu ga ik echt.’ ‘Je kan toch niet weggaan als ik doodga!’ ‘Jawel hoor. Rust zacht schat.’ ‘Oke succes met rouwen, doeiii.’

Tldr: ik zoek een zeemeerminnenpakje voor een begrafenis en een nieuwe vriend want deze is (zo goed als) dood.

56 likes

Ik heb een verjaardagsfeestje vanavond maar ik ben echt uitgeblust, heb iets teveel van mezelf gevraagd de afgelopen weken. En ik heb mentaal en fysiek sowieso altijd nogal moeite met het wisselen naar de herfst. Ben zo moe dat zelfs een pakketje ophalen bij het postkantoor veel teveel moeite is (maar dat moet wel echt vandaag).

Wil dus heel graag afzeggen maar ik heb deze vriendin haar verjaardag door de jaren heen toevallig al vaker afgezegd (altijd goed gemaakt door daarna wat anders met haar te doen hoor) en voel me hier zo lullig over. Deel van mij denkt “al ga je maar een uurtje” maar reistijd is ook al 2x een uur. blehhh ik weet het niet.

Wow zo chill, ik was m’n rijbewijs al een tijdje kwijt maar echt te lui om een nieuwe aan te vragen (rij echt nooit auto) en zojuist kreeg ik een brief van het rdw met m’n rijbewijs erin. Love echt diegene die hem heeft gevonden

30 likes

Af en toe slaapt mijn vriend op de bank zodat hij lekker hard kan losgaan met snurken (wil hij zelf), en dan heb ik dus het bed voor mezelf. Love it, ga altijd meteen schuin liggen.

1 like

O ik denk dat de paracetamol is ingewerkt want hij kwam net als een blij ei binnen. Dus ik merkte op dat hij er wel levendig uitzag voor een lijk. ‘Ja ik heb op de hemelpoort geklopt maar ik mocht niet naar binnen want ik was te cool.’ Ok schat :+1:

31 likes

Ik heb m woensdag gezien en wil m eigenlijk nog eens zien, maar dat is wel erg zonde van 15€ haha.

1 like

Doet me denken aan deze post van @grace. Moest daar echt hardop om lachen. Mannen zijn zo dramatisch.

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-een-relatie-heet-2/9680/2268?u=lula

7 likes

Ik wist dit niet en wat leuk. Ben gelijk gaan deelnemen.

Ik niet maar een van Mn beste vriendinnen wel. Kan t wel voor je navragen?

Mannen zijn duidelijk het sterke geslacht inderdaad :thumbsup:

1 like

Ik heb al 3 (!!!) weken geen chips op of gesnoept. Tot gisteravond, toen nam ik nacho’s bij de Mexicaan. Dit is echt een prestatie voor mij hoor. Ik vrat 3 zakken per week.

17 likes