Ah ja kan ik begrijpen. Topboy is ook wel een vette serie ( er zijn 2 oude seizoenen en dan een nieuw seizoen maar ze staan als 2 apparte series op netflix terwijl het nieuwe seizoen een soort vervolg is)
Fuck hun!!
Gefeliciteerd
Ik ben heel de dag niet buiten geweest en nu baal ik daar van. Ik heb er ook hoofdpijn van
Oh ik lach nog steeds. Bij Ranking the Stars valt Gera Havertong van het podium.
Als ze haar nu voortaan nooit meer uitnodigingen ben ik helemaal blij.
Vandaag in de winkel kwam er een Duitse toerist met een Nederlandse verstandelijk gehandicapte jongen binnen, en hij zei dat die jongen al ruim 4 uur alleen in het dorp rondliep in de stromende regen. Hij was zeiknat. Na een tijdje vond ik een sleutel in zân jaszak waar de naam van een Amerikaanse stad opstond maar zocht er verder niet iets achter. Uiteindelijk toch maar gegoogeld op die naam en kwam toen uit bij een Nederlandse vereniging voor verstandelijk gehandicapten dus ik heb hen toen gebeld en toen zei die vrouw echt heel droog: oh ja nu je het zegt, volgens mij zijn we hem kwijt.
Toen kwam ze hem ophalen en zei ik dat ze misschien een kaartje of pasje in zân zak kunnen doen waar zijn naam op staat en telefoonnummer van de vereniging etc en toen zei ze: oh ja dat is wel een heel goede tip! Dat zou je toch zelf ook moeten weten/bedenken als je daar werkt?!
Ik snap Ă©cht niet dat zoân organisatie hier zo mee omgaat???
Het was echt een hele lieve jongen⊠echt sneu om te zien. Helemaal doorweekt en kapot van het rondslenteren een halve dag lang.
Kan niet stoppen met er over na te denken en denk dat ik maandag een klacht ga indienen bij die organisatie. Voor hetzelfde geld was die jongen iets overkomen⊠volgens mij hadden ze het dan na 3 dagen nog niet door. Echt heel erg vind ik dit. Ook voor de ouders die hier geen flauw idee van hebben
Ik heb bij die organisatie gewerkt, suuper raar???
Ik wil softijs.
Zou bijna in de auto stappen om naar de mac te rijden maar ook weer lui
Jeetje, echt schandalig inderdaad. Vind dat je wel heel goed gehandeld hebt en zou inderdaad een klacht hierover indienen. Echt niet normaal.
Ja precies, ik dien eigenlijk nooit een klacht in voor iets maar dit gaat om een jongen die niet voor zichzelf kan opkomen en het ook niet aan iemand kan vertellen en dan vind ik het toch wel een beetje mijn plicht ofzo. Arme jongen. Vind het zo sneu. Hopelijk nemen ze mijn klacht heel serieus (volgens mij heb ik de vader van die jongen online gevonden en ik denk dat als ze mijn klacht niet serieus nemen ik hem ga contacteren)
@Luzarl Oh huh wat toevallig!! Heb jij dit soort dingen weleens meegemaakt bij deze vereniging of erover gehoord? Verder lijkt het namelijk best een goede organisatie met positieve reviewsâŠ
Nee, maar de locatie waar jij bij woont is wel een lastige omdat ze daar heel erg zaten/zitten (?) met personeelstekort altijd. Er moest vaak iemand van ons daarheen of een stagiaire in haar eentje werken. Dus dat is wel kut. Maar verder is het een hele leuke en fijne organisatie en ze doen echt hun best
Ik moest morgen om
08:15 op Schiphol zijn om iemand op te halen.
Nu hebben de vliegtuigen uit amerika wind mee ofzo waardoor ze allemaal eerder zijn. Nu moet ik een uur eerder zijn
Oh ja dat verklaart wel wat! Is natuurlijk ook lastig voor ze, hopelijk zorgt deze situatie toch wat voor verandering dan
Thanks, was goed gelukt
Ik heb zon leuke avond gehad op het dorpsfeest bij mijn vriendin. Was een beetje dronken maar heb echt genoten.
Ben op Rave Rebels in Brussel, en vind het eigenlijk niet zo leuk tot nu toe. Zometeen draait Solomun en daarna ga ik fijn met de metro naar het station en de eerste trein terug naar huis.
Story of my life
Ik krijg hier gewoon buikpijn vanâŠ
Goed opgelost door jou!!
Ik ga dadelijk net mn vader ergens koffie drinken en lunchen. Vanmiddag wil ik even naar een winkel rijden om een puzzel te kopen en dan ga ik de hele middag puzzelen, lezen, netflixen en tekenen nu al zin in
Je kan gewoon gaan hoor! Ik hou ook niet van enge films, maar ik vond Joker eerder zielig dan eng.
Er gebeuren wel wat nare dingen, maar dan kijk je gewoon weg. Het is wel echt een aanrader!
Ah bah, wat naar. Hoe gaat het nu? Nog veel pijn? Super balen van je tijd, maar misschien helpt het om te denken dat dit echt domme pech is en geen domme fout die jij zelf gemaakt hebt.