Wat je even kwijt wil #28

Ah wat kut. Sterkte en beterschap :heart:

1 like

Heeft iemand misschien glaszegels van de ah over?

Yes ik wel geloof ik!

Ik heb er best wel wat liggen. Als je even je adres in een berichtje stuurt, stuur ik ze naar je op.

@Mouthwash daar kan ze nog niet in, members only

Even zoeken op members only en dan vind je het antwoord wel ergens. Weet het zo niet uit mijn hoofd.

1 like

Ik dacht 50 posts hebben, not sure

Na mijn vorige bericht in het opbiecht topic, heb ik nog steeds niks over mijn ontbijt verassing gehoord. Ik weet dat hij wakker is.

Mijn hoofd maakt overuren,het is misschien wel beter zo.

Lekker thuiskomen altijd als de douche ijskoud water blijft geven. Monteur net geweest, wat een engerd :speak_no_evil: appte m’n vriend dat ie leek op de dader van “the lovely bones” :eyes:

7 likes

Je moet nog 15 dagen wachten en dan kan je een verzoek indienen.

1 like

Mijn kat wil altijd met me mee naar de wc. Anders gaat hij als een malle buiten de deur zitten mauwen. Raar beest

6 likes

Ik denk het niet

Hierdoor las ik het ‘kattentopic’ als het ‘kuttentopic’

4 likes

Ben al het hele weekend peaky blinders aan het kijken en nu wil ik ook in iedere zin “fokking” toevoegen

7 likes

Ik heb gisteren vernoemen dat Ronnie Flex en Lil Kleine komen optreden bij m’n werk. Eindelijk de dag waar ik al een jaar van droom. En nu moet ik gaan bepalen hoe fan girl ik ga doen. Stiekem wil ik op de foto met Ronnie maar ja ik ben 31. Moeilijk moeilijk. En nog iemand vinden die met me mee wil, al m’n maten zijn Ronnie moe.

32 likes

Mijn broertje is ziek (blijvend zeg maar) en het gaat niet echt goed nu dus daarom komen mijn ouders niet naar mijn verjaardag. Ik vind dat dus eigenlijk best wel kut omdat dit het zoveelste ‘ding’ van mij is waar mijn ouders niet bij zijn/dat wordt overschaduwd, terwijl hij er helemaal niets aan kan doen dus dan voel ik me daarna weer kut en schuldig dat ik het kut vind. Hij voelt zich er zelf ook al heel schuldig over en mijn ouders ook en dat is natuurllijk ook helemaal niet wat ik wil.
Zijn er mensen die dit herkennen of in dezelfde situatie zitten? Hoe gaan jullie hier mee om? Of ben ik gewoon een aansteller omdat ik het zo erg vind?

3 likes

Haha zei hij er iets bij? Wel jammer als je een leuk berichtje verwachtte

Ik voel me de laatste tijd niet heel ok/winter(herfst?)dipje dus ik probeer dat zelf wat in bedwang te houden door voldoende te bewegen, daglicht, vit d en gezond eten etc maar nu wil ik vandaag wel graag de hele dag binnen zitten op de bank met wat series die ik al een tijd wil zien… alleen voel ik me alsof ik verplicht een wandeling moet maken en anders het mn eigen schuld is als ik aan het eind vd middag/avond me weer slecht voel :roll_eyes:

Mijn kat trekt zich op aan het brievenbusgat #fitboy en als er post is gooit die dat naar beneden of stopt hij het in zijn mond. :joy: Kan PostNL hem niet in dienst nemen of hem in een reclame stoppen?

13 likes

Oja maar lijkt mij wat droog als het enkel een foto is? Zou denken dat monkey dan iets verwachtte over de avond (het was leuk oid) of over een vervolg.
Maar wel een opening indd!