Nee die moet ik zo maar dan gaan kijken
Misschien hangt het in de lucht hahah. Heb ook een strip extra doorgeslikt, dus wellicht heeft dat er ook mee te maken. Ik voel wel wat in mijn buik nu, maar heb het gevoel dat ik het mezelf aan praat haha.
Aaaaaaaaah
Ik heb zoān kort lontje vandaag dat ik denk āben echt gestoord aan het wordenā. Echt een nieuw level van chagrijnig zijn aangetikt.
Door het forum weet ik wat VSCO girls zijn en mijn nichtje van 9 vindt me nu heel cool
Mān baby maakt me een idiootā¦
Ik vergeet dat ik eieren aan het koken ben en vergeet dan een kookwekkertje te zetten. Ik doe de was in de wasmachine, om er na een uur achter te komen dat ik hem niet heb aangezet. Ik vraag mān zus hoe het in Den Bosch is, terwijl ze in Breda is. Kan geen ƩƩn zin maken, zonder een woord niet te weten. Sta bij de Hema voor een pakketje, terwijl mān pakketje bij de Bruna ligtā¦
Ik ben gewoon achterlijk aan het worden.
Knuffel
Ik ben nu al soort van ongesteld geworden. Nor.aal altijd pas op dinsdag.
Emma Worteldoek is bij ik hou van holland, ben benieuwd hoe ze het doet
Geland facking lang bij de duane gewacht, weg gedreven in mn eigen vocht door de mannen in uniformen. En nu met de trein naar de mofo mapangpang stopbus⦠en dan ben ik misschien eind volgend jaar thuis.
Hahaha had in mijn geval nu ook zomaar gekund
Ik heb bruine nepsuede overknee laarzen, die ik eigenlijk zwart wil maken. Kan dit met textielverf of een zwarte suedespray? Iemand ervaring mee?
Zwarte suedespray werkt het beste. In meerdere (kletsnatte) lagen, wel tussen door goed laten drogen
Top! Ga ik die van de week even aanschaffen, thanks!
Zijn dit je laatste dagen daar of blijf je er wel nog nu je een baby krijgt? En waar komt de vader vandaan, ook uit NL? Lekker nieuwsgierig hier
Fijne avonden nog daar!
About time?
Ik kijk Now you see me maar het boeit me niet echt. Ik vind thuis films kijken zo lastig en saai. En dan weet ik iets leuks dat ik wil zien, staat het niet op Netflix of Videoland. Die aboās voelen echt als weggegooid geld.
Unbelievable. Een drama serie over een waargebeurd e verkrachting zaak.
Ik zag trainwreck voorbij komen, leek mij wel leuk!
Ik moet echt ff zeikenā¦
Mijn kies doet zoān verdomde veel pijn nu weer paracetamol op anders is het niet te doenā¦
Maandag toch maar de tandarts bellen! Hoop zo dat het een gaatje is en niet mijn verstandskies
En we zijn aan het verbouwen, mijn kledingkamer/kantoor gaat naar zolder en dan wordt mijn kledingkamer de babykamer. Mijn vriend is nu op zolder een hele hoek aan het maken voor mijn bureau etc en die hele kamer moet dus leeg. Maar het is nu óveral een bende⦠en ik hƔƔt troep⦠de komende tijd zijn we nog wel aan het heen en weer lopen met spullen, daarna de babykamer die gedaan moet wordenā¦
Babykamer vind ik wel leuk maar nu alles naar zolder moet is het een chaos.
Zo genoeg gezeikt
Ik ben net weggelopen op een verjaardagsfeest Omdat er binnen 20 minuten 2 keer iemand heel kwaad was.
Ik ben nog steeds van slag , ook al was het niet tegen mij.