Vannacht appte ineens een gast die ik al jaren niet meer had gesproken of ik nog single was en of ik een foto van mn tieten wilde sturen. Eh nee. Ik vroeg of hij het uit had, maar nee meneer heeft gewoon 2 jaar een relatie. Hij ging ook nog zeuren en allemaal complimenten geven. Wat een ei.
Hebben jullie gemerkt dat het echt warm is buiten? Waar is mân zomerjas? Ik raak in de war van dit weer. Wel lekker hoor
Zo ik merkte het ook ja! Ik had geen jas aan, maar een trui en ik vond het al warm.
Ik weet echt niet of ik zin heb om straks naar de kermis te gaan en te âfeestenâ of lekker op de bank expeditie robinson kijken ⊠heb in beide wel en geen zin tegelijkertijd 
Ik heb ook alleen USB-C en die adapter niet supervaak nodig, maar voor die âŹ5 die zoân kabeltje kost is het ook niet echt rendabel om een nieuwe externe HD of een nieuw e-readersnoer etc te kopen. Ook voor onderweg op vakantie even je koptelefoon of telefoon opladen aan je Macbook is het handig.
Oh wat vervelend!
Enig idee hoe laat je huisgenoten thuis komen?
Ik had een tester gekregen van een of andere hoofdhuidmassageolie en heb dat net ingemasseerd en nu is het aan het intrekken en het voelt echt zooo lekker tingling. 

Ik ruik alleen wel naar anti-muggenkaars maar dat neem ik maar voor lief.
Ja klopt! Gewoon zout er in gieten totdat het overstroomt van zout, dat water is normaal.
Haha ik heb de eerste keer ook mijn vader gebeld âhuh hij is kapot er zit water in!!!â
SOS Ik ben verdwaald in de wereld van vakantieveilingen
Volgens mij is mijn macbook nu echt te oud en aan vervanging toe, maar ik heb nog maar 25 euro ervoor gespaard. Zucht.
Oh god echt stop nu. Red jezelf.
Ik denk dat ik zometeen pannenkoeken ga bakken 
Ik heb met veel pijn en moeite weten te ontsnappen maar kan niet ontkennen dat ik onder de indruk was van het aanbod.
Oooooh ik dacht dat dat weer 30,- kostte! Slecht vooronderzoek. Thanks voor de tip, dan heb je inderdaad gelijk!
Maar goed, heb een muis van 2,- gevonden bij de Action en met dit beeldscherm is mân nieuwer router eindelijk geĂŻnstalleerd hahah
Pro-tip; ga niet op een laptop zitten.
Dankjewel voor je reactie! Ik heb gekozen om het er niet meer over te hebben, omdat alles al ingewikkeld genoeg was dit weekend, en ik geen zin had om nog meer gedoe te veroorzaken
Waarom maak ik toch keer op keer de vergissing van die woonprogrammas te kijken. Nu rtl woonmagazine. Waar ze een prima huissie met mooie houten vloer gaan omturnen in een gedrocht met vinyl.

Ik moest nog iets afmaken voor werk, heb echt een draak van een document ingeleverd. Schaam me kapot maar ben er ook zo klaar mee dat ik het gewoon heb verstuurd. Had nog meer weken kunnen vragen om het af te maken, maar heb daar naast mân andere werkzaamheden echt geen energie en tijd voor, dus nu maar een on-af ding ingeleverd. Gelukkig is mijn inzet niet hiervan afhankelijk. 
En nu is het weekend dus bijna voorbij. Heb me vooral druk gemaakt en niet ontspannen. Moet echt wennen aan dit full time werkende leven met geen thuiswerkdagen het komende half jaar
(dat kon afgelopen maand wel). Hoe ga ik dat volhouden in hemelsnaam. Ja ik voel me zielig 
Ik stuur je even een dm!
Ik twijfel of ik moeder van oppasgezin ga appen om te vragen hoe het met de kiddos is. Mis ze zo
maar voel me best opgelaten om er zelf naar te vragenâŠ